T Shirt Printing Murah Serendah RM11.50 Sehelai Di Tip Top Tee Printing

Thursday, July 19, 2018

T Shirt Printing Murah Serendah RM11.50 Sehelai Di Tip Top Tee Printing  |  Minggu depan merupakan minggu yang paling sibuk bagi aku sebabnya nak buat persiapan untuk pertandingan bowling di tempat aku.. Banyak benda nak kena settlekan termasuk tempahan T Shirt printing untuk pertandingan tersebut.. Oh ya, sebut sahaja T Shirt printing ni, teringat pula T Shirt merah yang aku dan Team BPT pakai masa trip kami di Bukit Gambang Resort City yang lalu.. Design cantik, T Shirt berkualiti dan harga mantap murah!! Kat mana tempah? Berapa harganya? Haaa kalau korang nak tahu, kami tempah T Shirt printing murah serendah RM11.50 sehelai di Tip Top Tee Printing..


Merah hitam merupakan tema bagi Team kami, Team Blogger Pantai Timur.. Sebab itulah warna merah menjadi pilihan kami.. Lagi pun dengan menggunakan warna merah ni, senang untuk kami kesan geng-geng kami.. Dari jauh pun dah boleh nampak weh!! Nasib baik masa masuk Safari Park dengan ATV hari tu tak kene kejar dek lembu... Haha!! 

Tip Top Tee Printing


Tip Top Tee Printing ini merupakan sebuah syarikat printing yang bertapak di Kuala Lumpur.. Mereka menyediakan perkhidmatan printing T Shirt pada harga yang terendah tetapi berkualiti.. Walaupun mereka di Kuala Lumpur, ianya tak menghalang untuk kami menempah T Shirt  dengan mereka kerana mereka menyediakan perkhidmatan tempahan secara online.. Jadi, mudah untuk kami menempahnya dengan hanya melalui facebook, instagram dan juga whatsapp.. Zaman dah maju, semuanya dihujung jari sahaja.. Betul tak? Hehe..

Kenapa Perlu Tempah T Shirt Di Tip Top Tee Printing?


1.  Harga Berbaloi-Baloi

Kami memilih untuk menempah di Tip Top Tee Printing ini ofkoslah kerana harganya yang berbaloi-baloi.. Yelah, nak tempah dalam kuantiti yang banyak ni kena jugak fikir tentang kosnya.. Kalau untuk diri sendiri mungkin tak kisah sangat dari segi harga.. Tetapi kami tempah untuk satu family dan sekiranya sehelai baju pun dah mencecah berpuluh-puluh, jawabnya rabaklah poket kami yang beranak ramai ni.. Haha!! Sebab itulah kami memilih Tip Top Tee Printing ni.. Harga yang mereka tawarkan memang rendah berbanding di tempat lain dengan kualiti yang memang superb bagus..!!

2.  Material Selesa dan Tak Panas

Aku sendiri berpuashati dengan kualiti T Shirtnya... T Shirt yang mereka tawarkan adalah 100% dari material cotton.. Kainnya selesa dipakai dan tak panas.. Sangat sesuai dengan trip kami kali ni yang memerlukan kami melakukan aktiviti lasak dan berpanas.. Kainnya juga serap peluh hokeh!! Oh ya satu lagi, aku perasan T Shirt mereka tak turun warna lepas di basuh.. Mula tu risau juga warnanya turun.. Aku siap basuh asing tau baju ni.. Haha!! Alhamdulillah, aku sangat berpuas hati dengan T Shirt di Tip Top Tee Printing ni..


3.  Design Cantik dan Menepati Citarasa

Satu lagi aku suka adalah designnya... Tak pernah tak cantik.. Tak pernah tak menarik!! Serius baq hang!! Sentiasa menepati citarasa pelanggan.. Contohnya kamilah Team BPT!!.. Aku sendiri pun sangat berpuas hati dengan design mereka.. Up to date yang menepati citarasa dan kehendak kami.. Mereka design seperti mana yang kami inginkan.. Design yang lebih segar dan sesuai dengan kami sebagai seorang blogger..

Korang pun boleh guna design korang sendiri tau.. Sekiranya korang ada design sendiri, korang hanya perlu maklumkan pada mereka sahaja dan mereka akan print mengikut design yang korang berikan tu.. Kalau takde idea nak design sendiri, korang boleh request aje dengan mereka design macam mana yang korang nak.. Macam baju trip kami ni, Tip Top Tee Printinglah yang tolong designkan.. Cantik kan? 

T Shirt Printing Murah Serendah RM11.50 Sehelai Di Tip Top Tee Printing


Kalau korang ada plan nak buat event ke bolehlah tempah T Shirt di Tip Top Tee Printing ni.. Tak kiralah nak buat family day ataupun program sukan, aku sangat recommend korang tempah di Tip Top Tee Printing ni sebabnya korang akan dapat harga serendah RM11.50 untuk sehelai T Shirt dengan minimum tempahan sebanyak 30 helai.. Design pun boleh request nak macam mana.. Semuanya bisa di aturrrr.. Hehe..

Kan best kalau buat apa-apa program atau event secara beramai-ramai, semua pakai baju sedondon.. Nak snap gambar beramai pun cantik jerk.. Satu lagi kelebihan bila tempah T Shirt team ni, bila ada event ditempat yang ramai orang, kita dah boleh cam dah ahli team kita yang mana satu.. Nak best lagi pakai baju yang warna terang, macam baju Team BPT ni.. Merah menyala.. Dari jauh dah nampak.. Hehe..


Oklah, kalau korang nak tempah T Shirt event atau program, bolehlah terjah team Tip Top Tee Printing ni.. Layanan istimewa akan diberikan kepada korang nanti.. Mereka sangat friendly tau.. Pelanggan adalah VIP bagi mereka.. Jadi, ingat T Shirt Printing, ingatlah Tip Top Tee Printing!! Waahhh, dah cam iklan TV jerk kan.. Haha!!


Untuk sebarang tempahan dan info lanjut, boleh layari :-

Facebook

Instagram

Email
armiarashid85@gmail.com

Whatsapp
019-900 9837



5 comments:

  1. dari pagi sampai petang masih selesa walaupun aktiviti peluh2

    ReplyDelete
  2. Cantik design tshirt. Harga pun berbaloi2

    ReplyDelete
  3. bagusnya, material sedap dan selesa dengan harga yang murah

    ReplyDelete
  4. waahh..kebetulan sgt..mmg tgh nak survey printing t-shirt...

    ReplyDelete