LiveCollagen Untuk Kulit Kekal Sihat, Anjal Dan Cantik

LiveCollagen Untuk Kulit Kekal Sihat, Anjal Dan Cantik  |  Semakin berusia kita, semakin menyusutlah peratus kolagen dalam badan.. Masa tu, kulit akan hilang keanjalan dan garis-garis kedutan mula menghuni kulit kita.. Mengikut kajian, semasa kita berusia 25 tahun, tubuh mula beransur-ansur kehilangan kolagen sebanyak 1.5% setiap tahun. Akibatnya, kulit tidak lagi mempunyai sokongan yang baik untuk lapisan kulit teratas dan kulit mula melahirkan kedutan kerana kolagen sudah tidak berfungsi lagi.. Ini bermakna, kolagen sangatlah penting untuk memastikan kulit kekal sihat, anjal dan cantik. 


Bagaimana nak kekalkan kolagen dalam badan ni supaya kekal sihat, anjal dan cantik? Haaa itu soalan yang sering bermain difikiran mereka-mereka yang dah berusia termasuklah aku sendiri.. Haha!! Dulu mungkin aku tiada jawapan bagi soalan itu.. Tetapi sekarang ianya sudah terjawab sejak aku diperkenalkan dengan LiveCollagen untuk kulit kekal sihat, anjal dan cantik.. 

Apa Itu LiveCollagen?


LiveCollagen merupakan makanan kesihatan dan juga kecantikan yang dirumus daripada rumusan unik yang terdiri daripada Hydrolyzed Marine Collagen dari Perancis, Glisin (Asid Amino) dan 9 jenis Buah Beri Liar dari Amerika Syarikat iaitu :-
  • Blackberry
  • Rasberry Merah
  • Rasberry Hitam
  • Blueberry
  • Strawberry
  • Boysenberry
  • Mulberry
  • Cranberry
  • Ceri
Minuman lazat dan berkhasiat ini tidak mengandungi kalori yang tinggi, tiada pengawet, tiada pewarna tiruan, tiada penapis atau agen bulking dan paling penting tanpa bau ikan yang kuat.. Minuman ini sangat sesuai bagi mereka yang ingin cantik, awet muda (anti-penuaan) dan ingin mencapai tahap kesihatan semulajadi..

Apakah Manfaat LiveCollagen?


Manfaat Untuk Kesihatan
  • Melindungi tulang rawan dan cecair sinovial
  • Mengurangkan kerosakan oxidative kepada sendi dan mengurangkan sakit sendi
  • Mengurangkan rasa sakit akibat gangguan keradangan seperti arthritis
  • Mencegah pembekuan darah dan membantu mengekalkan jantung yang sihat
  • Meningkatkan kemampuan dan corak tidur
  • Mencegah kerosakan sel dari tekanan emosi dan fizikal
  • Menggalakkan penyembuhan luka
  • Menguatkan sistem imun badan

Manfaat Untuk Kecantikan
  • Menggalakkan kehilangan inci badan
  • Mengurangkan selulit
  • Meningkatkan kesihatan rambut dan kuku
  • Menghilangkan garis-garis kerutan, kaki merekah, garis pada hidung dan juga kedutan
  • Meningkatkan keanjalan dan kelebihan kulit
  • Membantu kulit agar lebih bersinar dan berseri-seri
  • Membaiki kulit kering, kulit merekah dan kulit rosak akibat panahan cahaya matahari
  • Anti-Penuaan
  • Membantu pembesaran payudara secara semulajadi
  • Mempercepatkan keberkesanan produk penjagaan kulit

Tahukah Anda?

Apakah Yang Menyebabkan Radikal Bebas?


Radikal bebas akan terus terhasil di dalam badan akibat dari :-
  • Reaksi metabolisme
  • Semasa bersenam
  • Perokok aktif dan pasif
  • Alkohol yang berlebihan
  • Pendedahan kepada pencemaran alam sekitar, cahaya matahari, X-Ray dan radiasi
  • Mengambil beberapa ubat terutamanya antibiotik
  • Tekanan fizikal dan emosi

Kesan Kerosakan Radikal Bebas Kepada Badan Dan Kulit

Manusia terdedah kepada lebih daripada 70 jenis penyakit dan 90% daripada mereka adalah berkaitan dengan radikal bebas.. Radikal bebas boleh merosakkan sistem saraf, penglihatan, kulit, organ, dan kecergasan secara keseluruhan dan dikaitkan dengan :-
  • Penuaan awal kulit
  • Pengerasan dan pembengkakan arteri
  • Penyakit radang kronik seperti arthritis
  • Imuniti terjejas
Boleh dikatakan hampir setiap hari kita terdedah dengan radikal bebas.. Betul tak? Aku juga tidak terkecuali.. Sebab itulah aku amalkan LiveCollagen ni sebab ianya memberi manfaat bukan sahaja untuk kecantikan tetapi juga untuk kesihatan.. 

Bagaimana Cara Penggambilan LiveCollagen?

Best tau rasa LiveCollagen ni... Walaupun ada sedikit rasa pahit tetapi ianya masih sedap diminum.. Terasa keenakan berry di dalamnya.. Seriusss wehh!! Ok, untuk cara pengambilannya sangatlah mudah dan tidak rumit.. Jom lihat step dibawah beserta arahan pengambilannya.

Cara Bancuh
  • Campurkan 1 sachet LiveCollagen dalam 125ml air masak atau jus dibawah suhu 50"c
  • Kacau sehingga betul-betul larut
  • Kemudian minum segera...

Arahan pengambilan
  • Minum sebelum waktu tidur
  • Untuk 2 minggu pertama, ambil 2 sachet sehari sebelum sarapan dan sebelum waktu tidur 
  • Maintenance : 1 sachet sehari sahaja sudah memadai

Apa Kata Aku Tentang LiveCollagen?


Eceli aku dah consume LiveCollagen ni habis sekotak iaitu 20 sachets selama 10 hari.. Sehari aku amalkan 2 sachet pada pagi dan malam.. Almaklumlah, nak result yang cepat kan.. Rasa LiveCollagen ni ofkoslah rasa berry.. Nama lagi diperbuat daripada 9 jenis berry kan.. Mestilah rasa berry... Ada sedikit masam, manis dan pahit.. Kira balance la rasa dia.. Sedap!!

Selain rasa yang sedap, LiveCollagen ni dah bantu tidur aku.. Serius, lepas amalkan LiveCollagen ni tidur aku lebih baik dari sebelum ni.. Bila bangun tidur pun, badan lebih segar.. Bukan itu saja tau, emosi aku pun makin stabil sekarang.. Kalau tak asyik stresssss aje.. Haha!!  Yela, bila badan sihat, sudah tentu emosi pun stabil kan..

Yang paling best, aku dapati kulit aku ni lebih lembut dan lembap tak seperti sebelum ni, kering merekah.. Haha!! Adalah sedikit berlakunya keanjalan di situ.. Kalau nak lebih anjal, kenalah consume LiveCollogen ni berterusan dan konsisten.. Betul tak? Paling penting, minum air yang mencukupi.. Korang makanlah supplement ape saja, perkara yang paling utama kena minum air putih yang banyak, barulah kesan tu lebih powerrrrr!!

Bagaimana Untuk Dapatkan LiveCollagen Ini?

Orite, bagi korang yang rasa-rasa nak jugak alami apa yang aku alami lepas consume LiveCollagen ni dan nak kekal sihat, anjal dan cantik, bolehlah dapatkan LiveCollagen ni sekarang kerana aku ada berita baik buat semua pembaca blog aku... Dengan setiap pembelian LiveCollagen atau mana-mana produk keluaran Dynamic Nutrition di website, anda layak untuk mendapatkan diskaun sebanyak RM5 dengan menggunakan promo code seperti dibawah ini :-

leaazleey5


Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

No. Telefon
+603 80812128

Email
enquiries@dyna-nutrition.com


5 comments on "LiveCollagen Untuk Kulit Kekal Sihat, Anjal Dan Cantik"
  1. Berry sedap!! :D dah tahu dah rahsia kecantikan kulit muka Lea sekarang. Putih mulus je. Jealous tau!! :D

    Nway, jemput join giveaway Siqah pula ye :)

    LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

    ReplyDelete
  2. Boleh try gak ni nak elak berkedut...

    ReplyDelete
  3. Kalau kolagen mmg bagus utk kulit Dan kecantikan

    ReplyDelete
  4. aida baru aje start makan satu produk gini.
    utk dalaman...

    ReplyDelete