FemMist Feminine Care Spray Dari Furley Bioextracts

FemMist Spray Selesaikan Masalah Kawasan Intim Wanita  |  Sepertimana yang kita sendiri ketahui, kawasan intim adalah kawasan yang sangat sensitif dan memerlukan penjagaan yang rapi... Bagi yang sedar akan perkara ini, sudah pasti tidak mengabaikan penjagaannya.. Ini kerana kawasan intim adalah kawasan yang agak lembap dan mudah dijangkiti bakteria.. Menyedari akan hal ini, Furley Bioextracts telah menghasilkan satu produk iaitu FemMist feminine care spray yang dicipta secara eksklusif untuk wanita bagi mengatasi masalah kawasan intim wanita seperti keputihan, kegatalan, kekeringan, keradangan, bau yang kurang menyenangkan dan rasa tidak selesa..

FemMist Feminine Care Spray Dari Furley Bioextracts
FemMist Feminine Care Spray Dari Furley Bioextracts
Comelkan botolnya... FemMist ini didatangkan dalam botol berbentuk semburan yang kecil sahaja saiznya bagi memudahkan ianya disimpan di dalam handbag dan dibawa kemana-mana sahaja.. FemMist ini sangat mudah digunakan dengan hanya disemburkan pada kawasan intim dalam jarak 15cm secara langsung dan bilas dengan bersih atau boleh juga disembur ke pantyliner bagi mendapatkan kesegaran, keselesaan, keyakinan serta bersedia sepanjang hari... Mudahkan.. Korang tak perlu risau akan kulit sensitif kerana FemMist ini sesuai untuk semua jenis kulit dan boleh digunakan setiap hari..

Ok, sebelum aku cerita lebih lanjut tentang FemMist ni, jom kita kenali serba sedikit latar belakang Furley Bioextract..

Furley Bioextracts ditubuhkan pada tahun 2008 dan merupakan sebuah syarikat bioteknologi dan agroteknologi di Malaysia yang berstatus BioNexus.. BioNexus dianugerahkan oleh Malaysia Biotechnology Corporation (BiotechCorp), status ini diberikan kepada syarikat-syarikat bioteknologi tempatan dan antarabangsa yang layak serta sedang menjalankan aktiviti bioteknologi dan sains kehidupan.

Syarikat ini memfokuskan teknologi dan RnD mereka terhadap makanan berfungsi (nutraseutikal), makanan tambahan dan kosmetik (kosmeseutikal), memantau dan menguruskan proses daripada bahan mentah hingga ke produk siap sekaligus memastikan kualiti dan keberkesanan rangkaian produknya. Berkeupayaan untuk menginovasi dan mengeluarkan produk-produk berkualiti tinggi, konsisten dan mencukupi demi kepuasan pelanggan.

Pada tahun 2013, Furley Bioextracts telah memenangi Anugerah Paling Inovatif dalam Bioteknologi dan Agroteknologi daripada SME Corporation Malaysia. 

Kalau korang nak tahu, FemMist ini adalah semburan semulajadi berasaskan air yang dirumuskan daripada manggis dan manjakani yang mampu mengekalkan keseimbangan PH di bahagian intim wanita.. Paling penting ia tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya dan diluluskan oleh KKM... Ternyata selamat digunakan...Kita semak pula kelebihan dan manfaat yang ada pada FemMist ni..

Kelebihan FemMist
  • Mudah dan cepat digunakan
  • Menganjalkan dan mencerahkan
  • Menghilangkan bau dan kegatalan
  • Mengurangkan keputihan
  • Menyegarkan
  • Boleh digunakan setiap hari
  • Bersifat semulajadi dan berasaskan air
  • Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
  • Tiada bahan kimia yang merbahaya
  • Diluluskan oleh KKM

Ingredients
Aqua, DermaXan (Garcinia mangostana peel extract), Quercus infectoria (Oak) gall extract, PEG-40, Hydrogenated castor oil, Tocopherol, 2-phenylethanol, Caprylyl glycol, Lavendula angustifolia (pure lavender) oil.


Cadangan penggunaan
Gunakan 3 kali sehari agar kekal segar sepanjang hari



Selain FemMist, terdapat pelbagai produk lain lagi dibawah jenama Furley Bioextract ini seperti Ostania Amrita Drink, Ostania Mangosteen Extract, Collagen + Antioxidant Beauty Drink, Synova dan Spray8... Untuk produk Spray8 aku akan ceritakan di entry yang lain nanti ye.. Banyak kelebihannya yang korang perlu tahu.. Tunggu tau...!!


Untuk mendapatkan maklumat lanjut atau sebarang pembelian, boleh layari :-

Laman Web Rasmi
https://www.furleybio.com/

Online Store

Facebook

Intagram

Twitter
https://www.twitter.com/furleyb

Email
support@furleybio.com

Contact No.
+603 8724-3280




11 comments on "FemMist Feminine Care Spray Dari Furley Bioextracts"
  1. produk nie dah lame.. tapi nape e'in baru tahu.. huhu

    ReplyDelete
  2. macam-macam produk sekarang ni,nak cantik kenalah usaha sendiri,lagi- lagi bab tu kan..hehehe..faham² sendiri la

    ReplyDelete
  3. terimakasih informasinya, jangan lupa kunjungi kami
    di http://blackwaletcare.com/sabun-jerawat-batu/

    ReplyDelete
  4. wah spray2 gitu bestnyer.....mesti wangi kannnn...

    ReplyDelete
  5. Comel packaging dia.. senang nak buh dalam handbag..

    ReplyDelete