Giveaway Annivesary Dan Duit Raya

Giveaway Annivesary Dan Duit Raya  |  Assalamualaikum.. Hi korang!! Sempat rehat sekejap.. Hari ni agak bizi dengan kerja-kerja membuat kad jemputan untuk majlis berbuka puasa nanti... Tak menang tangan dibuatnya.. Orite, sementara merehatkan diri ni, aku nak join Giveaway Annivesary Dan Duit Raya by Cik Ash n Frenzzz ni.. 

giveaway
Giveaway Annivesary Dan Duit Raya
KLIK BANNER UNTUK JOIN

Untuk giveaway ni, 15 hadiah disediakan untuk para pemenang.. Rezeki siapalah agaknya tu kan.. Kene tunggu dan lihat la.. hehe.. Kalau korang rasa nak menjadi salah seorang daripada 15 pemenang tu, boleh la turut serta dalam giveaway ni... Rugi tak join tau.. Hadiah menarik menanti korang semua.. 

Tarikh Tamat
29 Jun 2017



12 comments on "Giveaway Annivesary Dan Duit Raya"
  1. good luck lya.. mane tahu ade rezeki nak raya nie.. :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. Terima kasih join Giveaway. Senarai peserta dah update. Bolehlah start blogwalking.

    http://cikashdiary.blogspot.my/2017/05/senarai-perserta-giveaway-annivesary.html

    ReplyDelete
  3. singgah dari segmen sama.

    https://inibelogantynid.blogspot.my/2017/06/giveaway-annivesary-dan-duit-raya-by.html

    ReplyDelete
  4. hi dari ga yang sama
    http://msvelentine.blogspot.my/2017/06/giveaway-annivesary-dan-duit-raya.html

    ReplyDelete
  5. jalan - jalan singgah sini. semoga murah rezeki

    https://kanvasdakwat.blogspot.my/2017/05/giveaway-annivesary-dan-duit-raya.html

    ReplyDelete
  6. gud luck Lea..
    https://umifuzy.blogspot.my/2017/06/giveaway-anniversary-dan-duit-raya-by.html

    ReplyDelete