Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2017

Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2017  |  Korang dah isi ke borang Waktu Peringkat (WP) bagi bulan puasa ni? Aku baru jerk isi tadi... Aku pilih waktu kebiasaaan aku datang kerja iaitu WP5 - 8.00 pagi hingga 4.30 petang... Balik Awal setengah jam.. Seperti tahun-tahun yang lalu juga.. 

Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2017
Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2017

Surat pekeliling bagi tahun  ni tak dikeluarkan sebenarnya tapi Surat Pekeliling Perkhidmatan Bil. 1 Tahun 2016 - Tambahan Waktu Peringkat (WP) Dalam Jadual Waktu Bekerja Berperingkat (WBB) Dilaksanakan Khas Pada Bulan Ramadhan digunapakai untuk tahun 2017... Jadual waktu bekerja di bulan Ramadhan dikeluarkan mengikut negeri ye... Jom check..

Jadual 1

 Jadual 2

 Jadual 3

 Jadual 4


10 comments on "Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2017"
  1. Teringat pula waktu kerja dulu...bila masuk bulan Ramadhan ginilah...hihi..

    ReplyDelete
  2. Pekeliling ni untuk kerajaan aje kan kak? Hehehe sebab tempat ira rasanya sama je ahad hingga kamis cuma puasa ni balik awal setengah jam sebab dah tolak rehat ambik setengah jam je sob sob

    ReplyDelete
  3. seronoknya kan. sempat lah nak masak2 kan lea.

    ReplyDelete
  4. Xpnh taw ade pkliling ni. Sllu mtk kbnrn ngn pngetua je nk blik awal stgh jam. thanks lea share.

    ReplyDelete
  5. nk tanya.. pekeliling ni xda mention utk muslim je kan..nan muslim pun balik kul 4.30 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tertakluk kepada ketua jabatan masing-masing.. :)

      Delete
  6. tapi ada jgk ketua tak bagi balik...tau nk ngasuh dia je...letih le ada ketua mcm ni

    ReplyDelete