Juara Mentor Milenia 2017

Juara Mentor Milenia 2017  |  Konsert akhir Mentor Milenia 2017 baru je berakhir.. Kemahenn semangat aku nonton tadi.. Sesambil pekena ayam bakar.. Hehe.. Aku rasa tahun ni adalah tahun yang dimana para pesertanya memberi saingan yang hebat... Semua best-best belaka.. Tak seperti tahun-tahun sebelum ni..  Jom kita tengok, siapakah yang bergelar juara Mentor Milenia 2017..

Juara Mentor Milenia 2017
Juara Mentor Milenia 2017
Antara protege yang berentap pada malam ni di Konsert Akhir Mentor Milenia 2017 ialah Along, Usop, Elica dan Syeera... Kesemua peserta bagi aku memberikan persembahan yang terbaik pada malam ni.. Kirenya tak mengecewakan lah.. Paling ketara adalah persembahan dari Along.. Memang berbeza dari biasa.. Mantap dan bertenaga.. Cewahh dah macam juri aje aku.. Haha..

Orite, sebelum kite tengok keputusan penuh Konsert Final Mentor Milenia 2017, apa kata kita tengok senarai lagu yang dinyanyikan oleh mereka pada malam ini..


Pusingan Pertama
(Duet)
***********

Elica ft Heal
Ceritera Cinta

Along ft Siti Nordiana
Memori Berkasih

Usop ft Salma
Malam

Sheera ft Misha Omar
Di Pintu Syurga


Pusingan Kedua
(Solo)
***********

Along
Merisik Khabar

Syeera
Sekadar Di Pinggiran

Elica
Samar Bayangan

Usop
Bayang

Siapa Juara Mentor Milenia 2017??

Hehe.. Mungkin ramai yang meramalkan Usop menjadi juarakan.. Tak kurang juga yang meramalkan Elica... Tak gitu.. Ternyata kedua-duanya memberi saingan yang hebat pada malam ni.. Ehh Along dan Syeera pun apa kurangnya.. Mereka pun hebat malam ni tau..


KEPUTUSAN KONSERT MENTOR MILENIA 2017

TEMPAT KE-4
Syeera
(Wang Tunai RM 10,000 & Trofi)

TEMPAT KE-3
Along
(Wang Tunai RM 20,000 & Trofi)

TEMPAT KE-2
Usop
(Wang Tunai RM 50,000 & Trofi)

JUARA
Elica
(Wang Tunai RM 100,000, Trofi & Pakej Percutian ke London)


Anugerah Khas
********

PROTEGE PILIHAN NEFFOS
Elica
(Wang Tunai RM 10,000)

Orite.. Dah tahu siapa Juara Mentor Milenia 2017 kan.. Tak dinafikan persembahan Elica pada malam ni memang mantap dan bertenaga.. Tinggi kot dia punya tarik... Terkujat aku mendengarnya.. Hehe.. Jom tengok persembahan dorang dalam Konsert Akhir Mentor Milenia 2017 pula.. Kot ada yang tak berkesempatan nak tengok.. Leh tengok kat sini..

Tonton
KONSERT AKHIR MENTOR MILENIA 2017

**nanti akan diupdate videonya.. hiks..







7 comments on "Juara Mentor Milenia 2017"
  1. Xsempat tengok tadi. Ingatkn usop yg menang.huuu

    ReplyDelete
  2. Tahniah Elicia.. :)
    Mentor nya siapa eh..? Maaflah tak ikuti sangat Mentor kali ni.. tengok sesekali je..

    ...

    ReplyDelete
  3. akk sempat tengok pada pusingan ke 2 dan mmg masa ni vokal Elica sedap tp tak la tersangat sedap tapi sesuai dgn lagu dan emosi..kalau ikutkan suara Syeera lebih sedap...tu pendapat akk jer..hehe
    ishhh jgn kezut2 Lea..kesian baby tu...hehehe. Semoga Lea dan baby sihat2 selalu

    ReplyDelete
  4. Siqah tengok Mentor. FInal je tengok nanye. hihi. Siqah lebih sukakan persembahan Syeera. Tapi semuanya best jugak. Memang patut masuk final..

    ReplyDelete
  5. Time Elica dapat anugerah khas tu, sy dah agak dia juara ��

    ReplyDelete