Satu Dalam Seribu

Assalamualaikum wbt..

sumber : google

Ada ke yang macam ni?? Hehehe

Satu dalam seribu... 


15 comments on "Satu Dalam Seribu"
  1. Memang ada Lea, kadangkala masakan orang lelaki lagi sedap daripada masakan kita.. Contohnya hubby saya, dia goreng telur mata pun rasanya sedap, padahal cara masakan sama jea dengan saya tapi masakan dia lagi sedap..=)

    ReplyDelete
  2. Huk aloh. Sweet sangat. Abah saya masak best, tapi jarang2 sekalilaa masaknye. Hihi

    ReplyDelete
  3. Doakan cik renex dapat suami macam ni. Hehehe. 😊☺

    ReplyDelete
  4. bertuahnya..ada rasanya suami macam ni tapi susah nak jumpa...

    ReplyDelete
  5. Ada Lea..kadang jemu dengan masakkan sendiri..akk siapkan bagan..suami akk yang masak..hehe...sedap..lazimnya memang gitu..bila sendiri masak sendiri makan berbeza dengan makan masakkan orang lain walau caranya sama..periuk belanganya serupa..hihi..

    ReplyDelete
  6. Kalau dapat camni untung sangat sangat. Time masak masuk dapur sama-sama , kalau tak sedap salahkan sama sendiri hehee

    ReplyDelete
  7. copy paste ltk kat wall bini la gini. hahahaha

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, suami ju salah sorg even mskn dia simple tp bg ju sangaaat sedap =D

    ReplyDelete
  9. Hhaha tapi mmg tul..air tgn lelaki nie mmg sedap jika bab memasak...wakaka

    ReplyDelete
  10. Ada kak hehehehe nak jadi macamni lah nanti. ehhhh.

    ReplyDelete
  11. Hehehe kalau laa suami kita pon suka masak untung laaa.. tpi suami kak lya ni tak suka masak dia suka makan yg kak lya masak je hehe

    ReplyDelete
  12. Alahamdulillah.. hehehe.. encik suami kita kadang2 memasak juga.. tambah2 sejak isteri dia injured nie.. hehehe

    ReplyDelete