Hadiah Giveaway by Vitamin-Cerdik.com Selamat Sampai

Assalamualaikum wbt

Hadiah Giveaway by Vitamin-Cerdik.com Selamat Sampai  |  Hadiah GA ni sebenarnya dah sampai 10hb aritu lagi... Aku aje yang terlambat apdet di blog.. Hanya sempat apdet di fb aje.. Hehe.. Almaklumlah bizi women.. Haha.. Bizi lah sangat kan...


Nampak panjang berjela status... Huhu.. Time sampai tu kemain excited lagi nak bukak.. Sebabnya aku memang ngah mencari mende alah ni untuk dibeli.. Aku sendiri memang menjadi ahli shaklee.. Cumanya tak aktif aje.. Kalau nak beli barang shaklee pown beli dari orang lain jugak.. Haha.. camno tu!! 



Inilah hadiah yang aku dapat tu... Shaklee Shaker Baru.. Korang nak tahu tak apa keistimewaan Shaklee Shaker ni... Meh aku kasitau kat korang tentang istimewanya shaklee shaker ni.. Hehe..

Keistimewaan Shaklee Shaker Baru [2016]

 Seharusnya bebas BPA
 Diluluskan oleh FDA(USA) / JIS(JEPUN)
 Termasuk bebola 5 bilah bagi menghasilkan campuran yang sekata 
 Bukaan penutup yang luas bagi memudahkan mengisi mencuci
 Tritan base yang selamat dan mempunyai rintangan bau dan kotoran
 Kapasiti 600ml atau 20oz
 Gelung jari pada botol yang mudah dipegang
 Penutup berkunci mengelakkan air tumpah
 Saiz yang berpadanan dengan pemegang botol/cawan
 Selamat disimpan di dalam peti dan tahan dengan cucian
 Ringan dan mudah dibawa beratnya cuma 160gram sahaja
 Warna - Biru Laguna
 Jenama - Rubbermaid

Tu dia keistimewaan botol ni.. Dah tau kan kenapa aku nak sangat botol ni.. Dengan adanya GA by Vitamin-Cerdik ini dan ada pulak rezeki aku untuk menang, (alhamdulilah) maka ianya telah merealisasikan impian aku untuk mendapatkan botol ajaib ini.. Haha..

Thankz to sis Raihanah kerana menganjurkan GA yang ohsem tu dan sudi memilih diri ini untuk menang dalam GA tersebut.. Tq Sis Raihanah.. Muaxxxx ciked..!!

Kalau korang nak beli produk shaklee atau nak jugak memiliki botol cam aku ni, leh la korang roger Kak Raihanah Ahmad di :-

BLOG VITAMIN CERDIK

FACEBOOK

CALL/WHATAPPS
012-219 5919


5 comments on "Hadiah Giveaway by Vitamin-Cerdik.com Selamat Sampai"
  1. Thniah ;) bgus ni klau dpt habeskan sehari air puteh

    ReplyDelete
  2. Kite selalu juga dengar nama shaklee ni tapi tak tau ape benda haha. Sekarang dah tau! :D Tahniah akak!

    ReplyDelete