Perodua Bezza 2016

Assalamualaikum wbt..


Perodua Bezza 2016  |  Sana sini dok bercerita tentang kereta sedan keluaran Perodua ni.. Perodua Bezza.. Ada kata cantik.. Ada kata tak cantik.. Apa-apa pown atas minat masing-masing kan.. Perodua bezza ni dibuka untuk tempahan bermula 16 Julai 2016 dan akan dilancarkan pada 21 Julai 2016.. 

Perodua Bezza ini didatangkan dalam 5 varian iaitu :-

1.0L (M) - RM 37,300
1.0L (A) - RM 39,300
1.3L Premium X (M) - RM 42,800
1.3L Premium (A) - RM 44,800
1.3L Advance - RM 50,800






Kalau korang ada plan nak beli kereta boleh la pergi usha dekat perodua.. Harga dalam kategori mampu milik.. 



Sumber : BHARIAN


6 comments

  1. Replies
    1. ye kak.. ngah hot ni.. hehe.. leh gi jengok nanti.. ekeke

      Delete
  2. #cargoal. Moga Allah SWT permudahkan :)

    ReplyDelete
  3. Lawa Bezza cuma rasa macam tak padan 1.3 dengan kereta sedan..tapi tue lah, nanti dah ada kat showroom, tetap nak pergi tengok. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa tu la.. ramai jugak komplen enjin dia cam tak padan ngan body.. pape pown kene test drive dulu kan..

      Delete