Kad Raya Pertama


Assalamualaikum wbt..

Kad Raya Pertama |  Hi korang.. Selamat hari Raya Aidilfitri.. Mesti korang masih dalam mood raya kan.. Aku dah kembali bekerja hari ini setelah sekian lama bercuti selama 6 hari.. Mood raya masih bersisa bila dengar lagu raya.. huhu.. Korang masih bercuti atau dah mula bekerja cam aku ni..?? 

Dah 6 hari kowt rasanya aku tak apdet blog aku ni.. Yela bila aku bercuti maka blog pown akan bercuti juga di apdet... Hari ni dah raya ke-6.. Rasanya tak terlambat agik kowt aku nak apdet berkenaan kad raya yang aku terima... Jom tengok dari siapa aku dapat kad raya..


Kad raya ni aku terima pada hari isnin.. Hari selasa aku dah cuti sebab itu la aku lambat apdet pasal kad raya ni.... Okeh kad raya ni daripada Blogger Alin... Hari tu aku menang giveaway yang dianjurkan oleh beliau.. SINI.. Kad raya adalah antara yang tersenarai bersama hadiah buat pemenang giveaway tersebut.. 

Dah lama rasanya tak dapat kad raya.. Sekarang teknologi dah semakin kedepan sehinggakan kad raya dah dilupakan.. Ucapan raya dan maaf hanya dihantar dengan menggunakan whatsapp dan lain-lain medium sosial yang ada... Dulu-dulu sebelum dan selepas raya meriah dengan kad raya yang dihantar oleh member-member.. Sekarang dah tiada lagi... Budaya lama telah dilupakan.. huhu..

Korang masih dapat kad raya tak dizaman serba canggih ni??


4 comments

  1. Selamat hari raya... Waaa Best tu dapat kad raya tu..
    Sy pun ada dpt kad raya satu tahun nie..

    Jejalan raya dkt sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiks.. selamat hari raya encik..
      bestkan bila dpt kad raya.. rasa cam oldskul sgt.. ekeke...

      Delete
  2. Tahun depan, insyallah boleh praktikkan kembali kiriman kad raya ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula siqah kan.. Kad raya dilupakan dah kini.. huhu...

      Delete