Adaptasi Lagu Raya Terbest 2016


Assalamualaikum wbt..


Adaptasi Lagu Raya Terbest 2016  |  Tajuk entry kene gah ye.. Walaupun isinya tak semenggah mana.. Haha.. Dah dekat-dekat nak raya ni seronok kemain dengar lagu raya ye korang-korang... Kelainan lagu raya dengan lagu harian memang berbeza.. Feel dia memang lain kan.. Seronok dia lain macam jerk rasa.. hehe..

Tadi jari jemari aku rasa gatal-gatal nak bukak youtube carik lagu raya.. Hasil pencarian aku kat youtube tu aku jumpe 2 lagu raya yang di 'adaptasi'kan daripada lagu asal penyanyi tersebut menjadikan lagu raya.. Ehh korang paham ke tak ni?? Atau aku yang buat ayat belit-belit.. Haha.. Harap korang faham la yek.. Meh aku kongsi 2 lagu tersebut... Harap korang enjoy...!!

HANG PI RAYA
by Khalifah




SUDAHKU TAHU RAYA
by Projector Band



Siap ada lirik tu... Leh ar nyanyi sesama dorang.. Haha..!!



1 comment

  1. Hihi. Siqah suka yang Khalifah.. Video pun menarik. Bersungguh nyanyi nie. Hehe

    ReplyDelete