2 Dalam 1


Assalamualaikum wbt..

2 Dalam 1  |  Alhamdulillah... Settle 2 urusan hari ini.. Urusan yang tergendala.. hiks... 

Firstnya, urusan menghidupkan lesen yang dah expired pada 12 Jun 2016 hari tu.. Dah terlewat 5 hari kowt.. Hidup tanpa lesen selama 5 hari... Dah kene buat 2 tahun terus sebagai denda lewat.. Tapi kalau tak lewat pown memang nak renew selama 2 tahun jugak.. huhu... Aku renew lesen aku tu dekat pejabat pos aje.. Malas la aku nak panjat JPJ bagai.. Leceh..!!


2nd urusannya, aku dah pos hadiah-hadiah untuk para pemenang giveaway aku... Alhamdulillah terasa lega sangat-sangat.. Bila urusan dah settle terasa macam segala hutang dah terbayar.. hoh.. Gitu sekali kan rasanya.. ahakz.. Kepada para pemenang giveaway aku tu, aku nak mintak  maaf ye sebab lambat pos hadiah.. Moga korang sume suka adiah yang korang dapat tu.. hiks... Len kali aku bikin lagik yek giveaway.. Join tau.. Haha..!!

Terasa kebizian yang melampau pulak hari ini... huhu...



2 comments