Jangan Baca Novel Ni..~!!


Assalamualaikum..

Meh meh sini nk cite sikit.. Cite seram ni tau... Sape-sape nak dengar meh datang dekat2 sikit.. hehehe.. Bukan pe, aku nak cite pasal buku yang aku baru beli baru-baru ni.. Buku berkulit hitam legam.. Kalau sekali tengok pada kulit buku, memang tak selera nak baca.. Tapi bila tengok kali kedua, terasa unik pulak buku ni... Hitam bukan sebarang hitam ni tau.. Hitam melambangkan kegelapan yang menyeramkan.. haaa tengok ayat aku pun dah pelik kan.. Ni penangan buku ni la.. Jom aku perkenalkan dekat korang-korang semua...

Jangan Baca Novel Ni

Ni la novel tu... Mula-mula baca memang aku berada didalam cerita.. Uis.. sampai tahap nak pergi toilet pown terasa seram.. Hahaha.. teruk kan aku... Memang memberi kesan betul novel ni pada aku.. Almaklumla.. Takat ni tak pernah lagik aku baca novel-novel seram... Entah macam mana tertarik pulak nak beli novel ni... Mungkin sebab tajuk dan kulit bukunya yang unik.. Sebab tu la aku beli... 

Novel ni ada sambungan tau.. Ni sambungan dia..

Tanpa tajuk

Pape pown korang kene baca yang ada tajuk tu dulu... Kalau tak, korang tak akan faham cite dia... Tapi aku nasihatkan, kepada yang lemah semangat tak payah la ngade-ngade nak baca.. Kang tak masuk toilet la jawabnye.. hahahaha...


1 comment

  1. aku da baca n mlm2 tido pasang lampu, konpem! bikin muvi sure gempak eh?

    ReplyDelete