Perkahwinan Diana Amir



Assalamualaikum


     Baru berkesempatan aku nak update blog aku ni.. Almaklumlah laptop aku rosak kan.. Tak sabar aku nak update pasal Diana Amir kawen... Aku lak rasa teruja dengan perkahwinan beliau.. wah gitu.. aku kan peminat dia... haaa...

     Alhamdulillah, pada 26 Oktober 2013, Jam 9.30 malam, telah berlangsungnya perkahwinan Diana Amir dan Mohd Habib Bullah A. Rahman di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Presint 3, Putrajaya. Hantaran yang diterima oleh Diana Amir ialah senaskah Al-Quran, sebentuk cincin dan mas kahwin sebanyak                RM 1,000.00. Di khabarkan majlis beliau bertemakan 'Crystal Garden'.. cantil uols Diana Amir pada malam tu.. Dengan warna busananya pink putih... Ayu gitu... Jom kite tengok gambar-gambar sekitar pernikahan Diana & Habib..

















     Lahai cantik dan sama padan pasangan ni.. sukenye aku.. aku lak lebih xcited... hikhik.. Pape pun tahniah buat Diana Amir & Habib.. Aku doakan kebahagiaan akan menjadi milik kalian hingga ke jannah.. Aminn..



4 comments

  1. amin..moga berkekalah hingga nafas terakhir.. :)

    ReplyDelete
  2. yep.. doakan kebahagiaan mereka kan... :)

    ReplyDelete
  3. memang sepadan 2 pengantin ni...semoga berbahagia ke anak cucu :)

    ReplyDelete