Top Social

Image Slider

Showing posts with label kitsui. Show all posts
Showing posts with label kitsui. Show all posts

Kitsui Puraria B-Up Membantu Menganjalkan Payudara Yang Kendur

Friday, October 11, 2019
Kitsui Puraria B-Up Membantu Menganjalkan Payudara Yang Kendur  |  Kemain serius lagi tajuk entry kali ni ye!.. Hehe..  Jangan tak tahu ye, masalah payudara kendur dan leper ini merupakan salah satu masalah terbesar bagi kaum wanita.. Masalah ini juga boleh menyebabkan hilangnya keyakinan diri dan lebih teruk bila perasaan rendah diri mula bercambah.. Selalunya ini terjadi dikalangan ibu-ibu yang telah melahirkan dan menyusukan anak dimana aset mereka tidak lagi secantik dan segah zaman anak dara dulu.. Betul tak? Haaa macam tanya pada diri sendiri jerk tu.. Haha!!

Bukan takat ibu-ibu jerk alami masalah sebegini, tetapi ada juga yang rasa 'down' bila mana aset mereka lebih kecik dan tak seimbang dengan saiz badan serta umur mereka sehinggakan nak cari pakaian dalam pun susah.. Silap-silap terpaksa pakai pakaian dalam budak-budak.. Haaaa siapa yang alami masalah ni, angkat tangan... Hiks.. Tak payah nak sedih sangat ye korang-korang semua, kali ni aku nak share dengan korang satu produk supplement yang boleh menganjal dan menyeimbangkan payudara iaitu Puraria B-Up dari Kitsui 1 jenama terunggul di hati pengguna..