Header Baru Sempena Raya


Assalamualaikum wbt..




Header Baru Sempena Raya |  Woha..!! Nampak takkkk?? Bila raya semua nak baru termasuklah header blog ku ini.. Ahakzz... Tetiba rasa nak tukar header untuk blog aku ni supaya ada perubahan sikit.. So, create aje la yang baru.. Puas pusing sana.. ejas sana... padam sana.. Last-last aku berpuas hati dengan hasil yang ini... Tataw la sampai bila boleh bertahan mengadap header ni.. hehe.. 

Harap korang tak sakit mata tengok header baru aku ni.. Ye laa.. Macam-macam warna dok ada nun... Kalau rasa pijar mata sila pakai spek itam yee.. hiks...

4 comments

  1. Cantik header baru lea. Suka siqah tengok. Nak buat sendiri, tapi tak tahu. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pown punye lama nk boleh ke siap dan berpuas hati.. pas tukar.. tukar lagik.. hehe

      Delete