Cinta Makrifat


Assalamualaikum..

Hoyeeee.. Akhirnya dapat gak carik lirik lagu duet Awie dan Erra Fazira ni.. Cinta Makrifat.. hehehe.. Beria je aku kan.. Padahal dah lama kowt kalau nak ada pown lirik ni.. Aku je baru dok usha lirik dia.. Tak pe la.. Janji dah jumpa kan.. Tapi betul pe.. Ritu aku search tak de agik lirik dia.. Lani baru dok ada dan jumpa.. Ritu aku ada dah buat entry sal lagu ni dan Konsert Teaterikal Suara Kita.. Klik Sini.. Cuma kat entry lepas tak de lirik je kan.. So kali ni nak gak la post lirik lagu ni.. kihkih.. Jom tengok..

ehsan en. google


Cinta Makrifat
Awie & Erra Fazira

Kau dan aku seperti
Bulan dan matahari
Kala malam bulan mentari
Menyatu mengukir gerhana

Kau mentari kalbuku
Akulah bulan hiasanmu
Cinta terpatri rindu
Yang tersimpul erat
Oleh hukum hakam

Walau di dunia cinta tak nyata
Syurga firdausi kan menanti
Engkau dan aku ( Cinta abadi )
Tetap bersama ( Berjanjilah )
Demi cinta

Hanya tinggal takdir
Yang menyatukannya
Sedangkan ku tahu terlerai akhirnya

Ku setia di sini
Di saat terakhir ( Di nafas terakhir )
Menanti gelora syurga cintamu
Syurga cintamu


No comments