Top Social

Image Slider

Showing posts with label jamu rahsia bidan kampung. Show all posts
Showing posts with label jamu rahsia bidan kampung. Show all posts

Jamu Rahsia Bidan Kampung Merawat Keputihan Dan Melegakan Senggugut

Monday, April 29, 2019
Jamu Rahsia Bidan Kampung Merawat Keputihan Dan Melegakan Senggugut  |  Hi readers!! Haa disebabkan sharing is caring, jadi hari ni aku nak share dengan korang tentang satu jenama jamu ni yang aku dah try sendiri memang bagus sangat resultnya iaitu Jamu Rahsia Bidan Kampung.. Tak sabar nak kongsikan dengan korang tentang kehebatan jamu ni.. hehe..


Lama jugak dah tak consume jamu ni sebenarnya.. Kalau dulu-dulu aku agak obses dengan jamu..  Rasa tak lengkap hidup kalau tak makan jamu.. Haa sampai macam tu sekali tau.. Lepas dah tinggalkan dunia jamu satu ketika dulu, jadi dah susah nak pilih jamu yang terbaik untuk sesuaikan kembali dengan badan aku ni.. Now, aku dah jumpa jamu yang terbaik untuk aku.. Pasni boleh menten khasiat yang aku dapat dari jamu ni.. Tak nak bebel panjang lebar, moh aku cerita sal Jamu Rahsia Bidan Kampung ni kat korang..

Jamu Rahsia Bidan Kampung Herba Asli Turun-Temurun


Ok, kalau korang nak tahu Jamu Rahsia Bidan Kampung ni adalah antara jamu yang mendapat permintaan yang tinggi oleh wanita-wanita di Malaysia.. Ia dirumus khas dengan 100% herba semulajadi seperti kacip fatimah, manjakani, akar serapat, belimbing tanah dan juga mas cotek bagi menyelesaikan masalah kewanitaan..

Mesti korang tertanya-tanya sama ada jamu ni selamat diambil atau tak kan? Jangan risau ye kengkawan, Jamu Rahsia Bidan Kampung ni telah mendapat kelulusan KKM (MAL07061483T).. Jadi, ia selamat diamalkan.. Tapi please ye, pastikan korang minum air masak yang secukupnya setiap hari untuk mendapatkan kesan yang lebih baik dan juga untuk menjaga kesihatan.. hah gitu!! Pesanan dari penaja.. Haha..

Kelebihan Jamu Rahsia Bidan Kampung


  • Mengecutkan peranakan dan urat kembang
  • Mengatasi period yang tidak teratur
  • Melegakan senggugut
  • Mengetatkan bahagian keintiman
  • Memberikan tenaga dan meringankan badan
  • Merawat keputihan dan masalah lelehan pada faraj
  • Mengawal bau yang tidak menyenangkan pada bahagian intim wanita
Ok, siapa yang boleh consume jamu ni? haa mesti ada yang tertanya-tanye kan.. Orite hakak kasitau diknon semua ye.. Korang yang berumur 17 tahun dan keatas dah boleh consume jamu ni.. Manakala yang tak boleh consume jamu  ni adalah mereka yang sedang mengandung, pesakit jantung dan wanita yang sedang period.. 

Cara Makan & Pantang Larang Jamu Rahsia Bidan Kampung

  • Ambil 1 biji selepas makan malam atau sebelum tidur
  • Untuk dapatkan kesan yang lebih cepat, boleh ambil 2 biji selepas makan malam atau sebelum tidur
  • Sekiranya ada mengambil ubat lain, jarakkan pengambilannya sekurang-kurangnya 3-4 jam.
  • Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari.
  • Elakkan atau kurangkan pengambilan minuman berkafein seperti nescafe dan kopi, air bergas dan air berais kerana ia melambatkan kesan jamu tersebut
  • Elakkan juga air limau, lemon dan kelapa kerana ia boleh menghilangkan khasiat jamu
Keistimewaan Jamu Rahsia Bidan Kampung

  • Mudah dibawa kemana sahaja
  • Senang diamalkan
  • Ada 5 bintang yang menunjukkan kepakaran mereka dalam membantu para wanita menyelesaikan masalah kewanitaan
  • Kesan dapat dirasai dalam masa seminggu
  • Hanya menggunakan bahan terpilih bagi memastikan kualiti produk betul-betul dapat membantu para wanita
  • Manfaat untuk keseluruhan kesihatan dalaman wanita
  • Berbentuk kapsul yang mudah untuk dibawa kemana-mana
Apa Kata Lea Azleeya Tentang Jamu Rahsia Bidan Kampung


Dah dekat nak habis sebotol aku consume jamu ni.. Aku ambil 1 biji sehari sahaja sebelum masuk tidur.. Sebenarnya nak consume 2 biji terus sehari tapi biasalah amalan berjimat cermat tu amat perlu buat masa ni.. Haha.. Walaupun aku ambil 1 biji sehari sahaja, tapi kesannya tetap superb.. Hampir sebulan aku amalkan Jamu Rahsia Bidan Kampung ni, apa yang aku dapat adalah keputihan dah segan-segan nak ada.. Haaa.. Yang itu paling ketara.. Masalah keputihan ni dah tak asing lagi dalam kalangan wanita ni.. Sebelum ianya lebih parah, baik rawat awal-awal kan..

Tonton video ni dulu yeh!


Selain tu, period aku jadi lancar tak seperti sebelum ni yang ada masa banyak ada masa sikit.. Satu lagi, badan ofkos jadi bertenaga tak lesu dan cepat letih macam selalu.. Kalau dulu, kalau balik kerja aje dah tergolek atas sofa keletihan.. Sekarang tak dah, balik kerja siap berperang dekat dapur lagi.. Paling teruk berperang dengan anak-anak.. haha..

Apa yang menarik, jamu ni boleh legakan senggugut juga tau.. Korang yang ada senggugut tu boleh la cuba ye.. Manelah tau sesuai dengan korang.. Bolehlah terasa aman sikit time period tak delah menahan sakit aje.. Usaha tu perlu.. Tak gitu.. Nak bagi peringatan juga ye, kesan sesuatu produk tu, adalah berbeza-beza bergantung mengikut individu itu sendiri.. Badan manusiakan tak sama.. So, apa yang penting kita cuba dan usaha dulu baru tau sesuai atau tidak.. Tak cuba mane nak tau kan..

Dapatkan Jamu Rahsia Bidan Kampung Untuk Merawat Keputihan Dan Melegakan Senggugut


Bagi korang yang mempunyai masalah dalaman, bolehlah cuba Jamu Rahsia Bidan Kampung ni.. Untuk yang mengalami masalah keputihan dan senggugut, sangat recommend cuba jamu ni... Tapi untuk dapatkan kesan yang optimum kenalah ikut pantang larangnya ye bukan main makan jerk.. Nanti tak berkesan, korang salahkan pulak jamu ni padahal korang yang  tak ikut pantang larang.. Bukan marah, tapi nasihat.. hehe.. 

Harga Asal

1 botol : RM 70
3 botol : RM 210
6 botol : RM 420

Harga Promosi

1 botol : RM 60 + Free Postage
2 botol : RM 120 + Free 1 botol + Free Postage
4 botol : RM 200 + Free 2 botol + Free Postage


Sebarang pembelian dan info lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Lazada

Shopee

Whatsapp
Jamu RBK : 013-5300655
Persona Wanita : 013-9650546
Kapsul B'Natural : 019-2457869