Mama Sutra | Cara Merawat Masalah Dalaman Wanita dan Ikhtiar Untuk Mendapatkan Zuriat

Mama Sutra | Cara Merawat Masalah Dalaman Wanita dan Ikhtiar Untuk Mendapatkan Zuriat  |  Assalamualaikum wbt... Hi Korang! Rasanya sebelum ni aku tak pernah lagi kot story mory tentang jamu atau produk yang boleh merawat masalah dalaman wanita kan? Haa kali ni aku nak kongsi dengan korang tentang satu produk yang mampu merawat pelbagai masalah wanita termasuklah sebagai salah satu usaha dan ikhtiar untuk mendapatkan zuriat iaitu produk Mama Sutra.. Wahh nama produk pun dah mengancam kan.. Belum lagi tahu tentang khasiatnya.. 


Nak dijadikan cerita, sebenarnya sejak akhir-akhir ni badan aku selalu sangat rasa lenguh-lenguh dan sakit-sakit... Tu belum lagi masuk bab masalah dalaman yang aku hadapi.. Dengan masalah keputihannya, angin dalam badan dan hilang tenaga dalaman... Haduii naik runsing aku dibuatnya.. Inilah natijahnya bila time berpantang, buat sambil lewa.. Korang tolong jangan jadi macam aku ye.. Huhu.. Bila dah jadi macam ni, barulah sibuk-sibuk nak cari jamu dan produk untuk jaga balik dalaman sekaligus jaga badan jugaklaa kan... Haha!! Kalau boleh nak satu produk je tapi boleh merawat semua masalah yang aku hadapi macam produk Mama Sutra ni.. Hah gitu!!

Mama Sutra ni sebenarnya kawan aku yang recommendkan dekat aku.. Dia cakap produk ni bagus dan boleh merawat masalah dalaman wanita sekaligus memudahkan untuk mendapatkan zuriat.. Haaa korang yang mana tengah usaha dan ikhtiar untuk dapatkan zuriat tu bolehlah cuba produk ni.. Apa sahaja yang kita nak dan impikan, kenalah ikhtiar terlebih dahulu kan.. Bukan boleh dapat macam tu aje.. Betul tak? Hiks.. Yang penting aku dah cuba Mama Sutra ni dan ofkos aku sukakannya.. Sebab itulah aku dengan tak sabarnya nak berkongsi cerita dengan korang tentang kehebatan produk ni.. Nak tahu? Baca sampai habis ye story aku ni.. hehe..

Mama Sutra Produk Halal Dan Selamat Diamalkan


Cantik luar cantik dalam dengan Mama Sutra.. Ewaahh dah macam iklan tv aje kan.. Ok, kalau korang nak tahu, Mama Sutra ini merupakan produk buatan malaysia yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat bumiputera, Glamohealth Sdn. Bhd. yang kini bertapak di Negeri Sembilan... Jika ditanya tentang status HALAL produk ni, jangan bimbang sebabnya Mama Sutra ni telah disahkan HALAL oleh JAKIM.. Bukan itu sahaja, produk ini juga diyakini selamat digunakan kerana telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) melalui Skim Pensijilan Makanan Selamat Tanggungjawab Industri (MeSTI).. Jadi, korang tak perlu risau tentang tahap keselamatan produk ini. Ternyata ia selamat digunakan.. Hehe..

Mama Sutra Antara Produk Terbaik Untuk Dalaman Wanita

Yeahhh aku akui memang Mama Sutra antara produk terbaik yang pernah aku cuba bagi merawat masalah dalaman wanita.. Nak tahu kenapa? Ofkoslah kerana kandungannya terdiri daripada bahan-bahan semulajadi yang terbaik dan mempunyai banyak khasiat untuk merawat pelbagai masalah wanita.. Terdapat 16 bahan semulajadi di dalam Mama Sutra ni tau.. Wow!! Banyak tu.. Jom semak satu persatu apakah khasiat disebalik setiap kandungan Mama Sutra ini..

  • Kurma - Mengandungi potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkitkan nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah payudara dan rahim
  • Prunes - Membantu mengawal fungsi sistem penghadaman dan ini amat baik bagi mereka yang menghadapi masalah sembelit
  • Delima - Sepertimana yang kita tahu, delima dikatakan sangat baik untuk meningkatkan tahap kesihatan. Kolestrol dan lemak juga dapat dikurangkan secara perlahan-lahan serta ia membekalkan vitamin yang membantu kulit agar tampak lebih berseri dan cerah.
  • Buah Tin - Makanan tambahan untuk kesuburan. Ini disebabkan vitamin dan mineral didalamnya untuk menggalakkan tenaga dan stamina.
  • Kacip Fatimah - Mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual.
  • Air Mawar - Mampu memberikan rasa tenang dan menyegarkan untuk tubuh. Bahkan bagi meraka yang memiliki gejala psikologi seperti stress akibat penyakit jantung akan perlahan-lahan disembuhkan melalui cara ini.
  • Garcinia Combogia - Meningkatkan daya tahan tubuh diperlukan supaya kita tidak mudah sakit. Selain mengandung antioksidan yang berguna untuk  melawan radikal bebas, ia juga dapat digunakan sebagai salah satu solusi bagi mereka yang ingin selalu tampak awet muda.
  • Halia - Halia berkait rapat dengan proses keradangan dan kesakitan termasuk sakit otot selepas bersukan, senggugut dan arthritis.
  • Sirih - Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Siri dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan sistem peranakan.
  • Kunyit Putih - Mencuci darah dan kekotoran dalaman, kecutkan rahim (bagus untuk kurangkan buncit), kecutkan buasir, kecutkan fibroid, kecutkan semua jenis ketumbuhan dalaman, menyuburkan peranakan, memulihkan luka-luka dalaman, naikkan seri muka, buang angin, elakkan tombong atau rahim keluar atau rahim jatuh. 
  • Manjakani - Mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin.
  • Serapat - Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan sistem kemutan.
  • Manggis - Kulit manggis mengandung banyak zat aktif yang berguna untuk mengobati berbagai penyakit, salah satunya untuk mengobati keputihan.
  • Kayu Manis - Ia terbukti berkesan untuk mengawal kesakitan senggugut kerana kulit kayu manis ini mengandungi bahan kimia semula jadi yang dipanggil cinnamaldehyde.Kajian menunjukkan cinnamaldehyde dapat meningkatkan hormon progesteron dan mengurangkan penghasilan testosteron pada wanita, sekaligus membantu untuk mengimbangi hormon.
  • Habbatussauda - Habbatus sauda meransang tenaga dan membantu pemulihan kepenatan dan semangat. Ia juga membantu kesuburan.
  • Kolagen - Kolagen pun adalah jenis protein yang sangat   diperlukan oleh tubuh badan untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit.
  • Arabic Gum - Memperbaiki tindakbalas sistem imun tubuh melalui rangsangan kepada sel dendritic didalam lumen usus dan penghasilan cytokine. Selain itu Arabic gum dapat membantu melegakan senggugut.

Tu dia!! Naik lenguh jari aku menaip tau.. 16 bahan kesemuanya weh!! Apa yang penting, bahan-bahan yang terkandung di dalam Mama Sutra ni merupakan bahan terpilih dan terbaik.. Lagi menarik, makanan sunnah pun terkandung dalam produk ni tau.. Itu menguatkan lagi untuk aku mencuba sendiri Mama Sutra ni.. Korang sendiri pun tahukan, makanan sunnah ni bagus untuk kesihatan dan tubuh badan kita.. Jadi, ini merupakan salah satu sebab kenapa Mama Sutra ni antara produk terbaik untuk merawat masalah dalaman wanita..

Kelebihan Mama Sutra

Dah tahu khasiat setiap kandungannya, korang kena pulak tahu tentang kelebihan Mama Sutra ni.. Excited pulak rasanya nak berkongsi tentan kelebihan produk ajaib ni.. Hehe.. Bukan apa, aku yakin ramai wanita diluar sana yang mengalami pelbagai jenis masalah dalaman.. Mungkin ada juga yang rasa segan untuk berkongsi masalah mereka dan tak tahu bagaimana untuk atasinya.. Jadi, kat sini aku nak share dengan korang kelebihan Mama Sutra ni.. Manalah tahu, salah satu darinya adalah kelebihan yang korang cari.. hehe.. Antara kelebihan Mama Sutra adalah :-


  • Membantu merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur
  • Membantu merawat masalah vagina berbau
  • Membantu mengetatkan faraj
  • Membantu merawat masalah lelehan yang banyak pada faraj
  • Membantu melambatkan proses monopous
  • Membantu mengurangkan masalah senggugut
  • Membantu membuang angin dalam badan
  • Membantu mengilangkan bau badan
  • Memberi tenaga dalaman wanita
  • Membantu merawat masalah dalaman dan memudahkan untuk mendapat zuriat
Macam mana? Ada tak kelebihan yang korang cari? Hehe.. Kalau ada, cepat-cepat dapatkan Mama Sutra ni sekarang juga supaya masalah korang tu dapat diatasi segera.. Aku ni pun, nasib baiklah kawan aku recommend, kalau tak memang tak tahu tentang kewujudan produk dalaman untuk wanita ni.. 

Kenapa Mama Sutra Menjadi Pilihan Aku?


Korang rasa kenapa? Hehe... Ofkoslah sebab kelebihan yang ada pada produk Mama Sutra ni sendiri yang membuatkan aku memilih produk ini untuk mengatasi masalah yang aku hadapi.. Mana taknya, dengan satu produk sahaja aku dapat banyak kelebihan.. Aku dapat merawat masalah keputihan, angin dalam badan dan juga dapat memberikan aku tenaga... Bukan tu sahaja malah secara tidak langsung aku juga dapat menyerap kelebihan yang lain yang ada pada produk Mama Sutra ni.. Perghh memang terbaik weh produk ni.. 

Aku consume Mama Sutra ni bukan takat nak rawat masalah dalaman aku ni aje tau tetapi dalam masa yang sama naklah jaga badan ni jugak.. Manalah tahu kot dapat badan macam anak dara dulu.. Haha!! Angan tu kene tinggi selaras dengan usaha.. Kikiki.. Apa-apa pun aku memang dah jatuh cinta dengan Mama Sutra ni.. Rasanya pun best.. Rasa masam-masam manis gitu.. Sumpah tak pahit!! Hehe.. Meh aku ajar cara pengambilannya pula..

Cara Pengambilan Mama Sutra


Nak nampak kesan dan hasilnya, kenalah konsisten ye.. Kalau korang ambil cuma sekali dua atau kadang-kadang jarang-jarang, tak payah nak berangan la masalah korang tu boleh diatasi.. Ikut cam aku ni, ambil secara konsisten dan teratur barulah kesannya dapat dirasai.. Hehe (kekwatnya hakak kan! haha).. Orite, meh nak ajar cara pengambilannya.. Mudah ajee!!


Pengambilan yang baik adalah dengan mengamalkan :-
  • Pagi - 1 sudu sebelum sarapan
  • Malam - 1 sudu sebelum tidur
Amaran kerassss!! 
  • Sila guna sudu plastik ya kerana salah satu bahannya adalah MADU!! 

Testimoni Pengguna Setia Mama Sutra




Dapatkan Mama Sutra Untuk Merawat Masalah Dalaman Wanita dan Sebagai Ikhtiar Untuk Mendapatkan Zuriat

Alhamdulillah aku dah jumpa produk yang dapat merawat masalah dalaman aku ni.. Bukan itu sahaja malah dapat mencantikkan juga sebab didalamnya terkandung kolagen.. Itulah yang dimaksudkan cantik luar, cantik dalam.. Hehe.. Yang mane sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat tu, aku syorkan korang cuba Mama Sutra ni sebagai salah satu ikhtiar untuk korang rawat masalah dalaman korang dan seterusnya memudahkan korang mendapatkan zuriat.. Insyaallah.. Yang penting teruskan usaha dan mencari ikhtiar selagi boleh.. Jangan cepat putus asa tau..!!


Apa-apa pun aku sangat suka dengan Mama Sutra ni.. Aku dah cuba, korang bila lagi.. Haa kalau korang rasa nak atasi masalah dalaman yang korang alami tu, bolehlah cuba Mama Sutra ni.. Korang mesti puashati dengannya.. Tapi, seperti yang aku katakan tadi, haruslah konsisten untuk mendapatkan hasil yang terbaik.. Jangan angat-angat tahi ayam ajerk ye awak-awak semua!!.. Hehe.. Korang boleh dapatkan Mama Sutra ini dengan harga :-

HARGA MAMA SUTRA (250ml)

RM 40 (SM)
RM 45 (SS)

PROMOSI TERKINI!!
Kepada yang berminat untuk menjadi ajen Mama Sutra, bolehlah daftar sekarang ye sebabnya
PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA!!

Cepat tau!! Tempat adalah terhad.. Jadi, daftar sekarang!!


Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Facebook
Instagram
No. Telefon
014-7116101


9 comments on "Mama Sutra | Cara Merawat Masalah Dalaman Wanita dan Ikhtiar Untuk Mendapatkan Zuriat"
  1. Kalau serasi dengan Lea..,teruskan untuk kesan yang lebih baik...

    ReplyDelete
  2. banyaknya khasiat mama sutra ni..rasa nak cuba pulak

    ReplyDelete
  3. Hai lea.. Lama tak singgah sini.. Good sharing.

    ReplyDelete
  4. Banyak khasiat dia tu...best kalau boleh try tapi loni x dpt cuba apa sbb dalam pantauan dr huhuhu

    ReplyDelete
  5. i think ladies memang kena ambil supplement tambahan cemni untuk body.. kasi extra zat =)

    ReplyDelete
  6. kalau ada rasa perubahan positif boleh teruskan secara konsisten

    ReplyDelete
  7. psst...best kan mama sutra ni, CN dh try.

    ReplyDelete