Lazada Lancarkan M·A·C Lazada Super Brand Day Pada 29 Julai 2018

Saturday, July 28, 2018

Lazada Lancarkan M·A·C Lazada Super Brand Day Pada 29 Julai 2018 | Holaa!! Hari ni kemain rajin lagik aku mengemas alat make up aku.. Rupa-rupanya lipstik aku dah banyak nak habis.. Seingat aku dah agak lama jugak aku tak beli lipstik.. Dah alang-alang baru je gaji ni kan, tengahari tadi aku usha la laman web Lazada.. Biasalah kalau aku nak shopping apa-apa mesti aku terjah laman web Lazada Malaysia dulu.. Sekarang dah malas nak ke pasaraya bagai untuk cari barang keperluan.. Lebih mudah beli secara online, main klik-klik aje barang pun sampai depan pintu.. Hehe.. 


Ni nak cerita kat korang.. Masa aku bukak laman web Lazada Malaysia tadi, aku nampaklah iklan M.A.C Super Brand Day ni.. Wahhh macam tau-tau jerk kan aku nak cari lipstik... Lagik best time aku gaji pulak tu.. Pandai betul Lazada Malaysia cari date untuk lancarkan Lazada Super Brand Day ni.. Haha!! Aku pulak dah lama mengidam nak pakai lipstik dari jenama M.A.C ni.. Time promosi macam ni lah aku boleh beli banyak sikit.. Ye tak? Hehe.. Ok jom aku story sikit kat korang..

M.A.C X Lazada Super Brand Day - Too many lipsticks? Never.

Sempena Nasional Lipstick Day, Lazada Malaysia bergabung dengan satu jenama antarabangsa iaitu M.A.C akan melancarkan secara exclusive M.A.C Lazada Super Brand Day bertemakan 'Too many lipsticks? Never' pada 29 Julai 2018 ini iaitu pada hari Ahad dimana banyak tawaran menarik dan tawaran eksklusif akan disediakan untuk semua pelanggan Lazada terutamanya bagi peminat tegar jenama M.A.C.. Best gile wehh!!.. Aku akan pastikan yang aku tak lepaskan peluang keemasan ini.. Haha!! 


TENTANG LAZADA - Ditubuhkan pada tahun 2012, Lazada merupakan destinasi membeli belah dan online shopping terbesar di Asia Tenggara iaitu di Indonesia, Malaysia, Filipina, Singapura, Thailand dan Vietnam. Sebagai perintis ekosistem eCommerce di Asia Tenggara, Lazada mempunyai 155,000 penjual dan 3,000 jenama yang melayani 560 juta pengguna di rantau ini melalui platform pasarannya, disokong oleh pelbagai penyelesaian pemasaran, data, dan perkhidmatan yang disesuaikan. Dengan 300 juta SKU yang tersedia, Lazada menawarkan pelbagai jenis produk dalam kategori dari elektronik pengguna kepada barangan isi rumah, mainan, fesyen, peralatan sukan, dan barangan runcit. Berfokus pada memberikan pengalaman pelanggan yang cemerlang, ia menawarkan pelbagai kaedah pembayaran termasuk Cash-On-Delivery (COD), penjagaan pelanggan yang komprehensif dan pulangan tanpa kerumitan menerusi lengan penghantaran mil pertama dan terakhir yang disokong oleh kira-kira 100 rakan logistik. Lazada Group adalah majoriti yang dimiliki oleh Alibaba Group Holding Limited (NYSE: BABA).

Oh ya, untuk pengetahuan korang semua, tawaran bagi M.A.C Lazada Super Brand Day ni hanya berlangsung untuk satu hari sahaja.. Lepas itu, semuanya back to normal.. Jadi, jangan lepaskan peluang ini kerana M.A.C merupakan salah satu jenama make up yang paling ikonik dan fashion-forward di dunia.. Aku yakin korang pun teringin menggunakan lipstik M.A.C ni kan.. hehe..

Pada 29 Julai 2018, bermula dari tengah malam hinggalah 11.59 malam, pelbagai special offer yang korang akan dapat di M.A.C Lazada Super Brand Day, antaranya :-

1. Percuma lipstik full size dengan setiap pembelian melebihi RM70 (Sementara stok masih ada)


2. Percuma M.A.C Lipstick Mobile Key Ring dengan setiap pembelian melebihi RM140 (Sementara stok masih ada)


3. Limited Edition Little M.A.C Duos dengan special gift box yang eksklusif (Mini lippies in three different pairs of smashing shades, sangat sesuai untuk travel)


4. M.A.C X Lazada Super Brand Day gift box dan Stiker Lazada National Lipstick Day dengan sebarang pembelian.


Wahhh banyak gile tawaran hebat kan.. Tak sabar rasanya nak tunggu tibanya hari Ahad.. Kalau boleh semua sekali aku nak.. Haha!! Setiap tahun ke Lazada Super Brand Day ni akan diadakan? Atau hanya tahun ni sahaja? Haaa jangan tak tahu ye, Lazada Super Brand Day ni akan diadakan setiap tahun dan tahun ini merupakan tahun pertama ia dilancarkan.. Lepas ni, korang boleh nikmati lagi tawaran hebat di Lazada Super Brand Day ni.. Mungkin dengan jenama lipstik yang lain pula.. Siapa tahu kan..

Super Brand Day menjadi tonggak bagi Lazada untuk mempamerkan pengalaman membeli belah satu-hari yang menarik dengan jenama global. Perkongsian eksklusif dari kami dengan M.A.C untuk  melancarkan Super Brand Day ini juga menjadi bukti komitmen Lazada untuk menghubungkan jenama-jenama terbesar dunia dengan 560 juta pengguna yang semakin berkembang pesat di Asia Tenggara. - kata Ketua Pegawai Lazada Group's, Robin Mah.

Jom Shopping Lipstick M.A.C di Lazada Super Brand Day

Pelbagai pilihan warna lipstik di M.A.C X Lazada Super Brand Day

Yang mana tengah cari lipstik tu dan juga peminat setia jenama M.A.C ni, jom kita pakat shopping Lipstick M.A.C di Lazada Super Brand Day.. Bila? Semestinya 29 Julai 2018 ini.. Ingat ye tarikh ni korang.. Set terus kat kalender korang tu.. Nak lagi best, terus aje set alarm kat smartphone korang tu.. haha!! Rugi tau lepaskan peluang keemasan ni.. Bila lagi nak pakai lipstik jenama antarabangsa kan.. Tambahan pula, shopping kali ni dapat sekali dengan hadiah menarik.. Aku rasa aku nak grap M.A.C Lipstick Mobile Key Ring tu.. Korang nak grap apa pula? Haa boleh buat target awal-awal.. Nanti dah sampai hari kejadian, boleh terus shopping aje.. Hehe.. Jangan lupa penuhkan troli korang di https://c.lazada.com.my/t/c.0MS tau!!


Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai M.A.C X Lazada Super Brand Day, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram

Twitter



Mengenai M.A.C

M · A · C (Make-up Art Cosmetics), sebuah jenama kosmetik profesional terkemuka, telah diwujudkan di Toronto, Kanada pada tahun 1984 dan merupakan sebahagian daripada The Estรฉe Lauder Companies, Inc. Populariti syarikat telah berkembang melalui tradisi kata- sokongan mulut dari artis, model, jurugambar, dan wartawan di seluruh dunia. M · A · C kini dijual di 106 negara / wilayah di seluruh dunia.



8 comments:

  1. yuhuuu... menariknya... harus ler best make up MAC ni....

    ReplyDelete
  2. wow menarik, siapa yang suka make up stuff tu dah boleh dah hii

    ReplyDelete
  3. Cantikla warna lipstick M.A.C ni kak. Rasa nak beli satu tapi tengok lipstick yang ada banyak lagi huhu

    ReplyDelete
  4. Ehhh lipstik ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    ReplyDelete
  5. peminat MAC mesti xkan lepaskan peluang. hehe..

    ReplyDelete
  6. Cambest je, memang suka produk MAC :D

    ReplyDelete
  7. lahh..ruginya Dah terlepas sales .hukhukhukhuk.. nak gak join.Sedihh tau.

    ReplyDelete