Alami Rambut Harum Dan Segar Sepanjang hari Dengan Carrie Junior Kids Shampoo Odour Buster

Tuesday, June 26, 2018

Alami Rambut Harum Dan Segar Sepanjang hari Dengan Carrie Junior Kids Shampoo Odour Buster  |  Shampoo Qhaliff dah habis baru-baru ni.. Memandangkan dia seorang yang sangat aktif dan kuat berpeluh, aku memang kena shampoo hari-hari rambut dia kalau tak memang berbau.. Jadi, nak tak nak kena jugak beli shampoo baru buat dia.. Brand yang aku guna untuk anak-anak aku ofkoslah brand Carrie Junior.. Dari dulu sampailah sekarang masih setia.. Hehe.. Untuk kali ni aku nak tukar sikit haruman shampoo anak aku dengan haruman Carrie Junior Kids Shampoo Odour Buster.. Shampoo ni memang sangat sesuai untuk anak-anak yang aktif dan kuat berpeluh.. Sebab tu la aku pilih yang ni supaya anak aku alami rambut harum dan segar sepanjang hari dengan Carrie Junior Kids Shampoo Odour Buster.. Cewahh!! Jom aku cerita..


Pernahkah anda mengalami bau yang kuat dari kulit kepala dan rambut yang berpeluh selepas anak anda bermain di luar atau pulang dari sekolah? Baunya menjadi lebih teruk apabila kulit kepala anak anda berminyak dan berpeluh. Satu-satunya cara untuk menghilangkan bau yang tidak menyenangkan ini adalah dengan memastikan anak anda mencuci rambutnya selepas waktu sekolah, atau bermain di luar. Mengekalkan kebersihan rambut akan dapat mengurangkan risiko jangkitan kulit kepala selain memastikan mereka berbau segar.


Penting bagi ibu bapa untuk mengetahui bahawa syampu dewasa tidak digalakkan untuk kanak-kanak. Penggunaan syampu dewasa pada kanak-kanak akan menyebabkan masalah kulit kepala dan rambut terutama bagi kanak-kanak berumur antara 6-12 tahun. Disebabkan kulit kepala dan rambut kanak-kanak yang halus amat sensitif, maka cara yang terbaik adalah menggunakan syampu yang dirumus khas agar rambut dan kulit kepala yang sihat dapat dikekalkan.


Memahami keperluan kanak-kanak terhadap produk yang lembut dan selesa pada kulit, CARRIE JUNIOR memperkenalkan CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER, syampu yang selamat digunakan setiap hari dan memberikan haruman pada rambut sepanjang hari. Ia merupakan syampu baharu yang dirumus khas bagi menghilangkan bau yang tidak menyenangkan secara berkesan, tanpa mendatangkan kesan buruk pada rambut dan kulit kepala. Dengan aroma buah-buahan yang berkekalan selama 24 jam, si manja pasti kekal segar dan berbau wangi walaupun setelah seharian bermain dan berseronok di luar kediaman. Diperkaya dengan minyak zaitun, produk ini dapat menyuburkan dan melembutkan rambut agar mudah diurus dan disikat.



CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER hadir dalam aroma Perky Peach Fruity Burst yang menyenangkan serta mempunyai pH seimbang, lembut dan tidak menghakis untuk kegunaan seharian.

CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER boleh didapati dalam dua saiz, iaitu pek 280g yang dijual pada harga RM10.10* di Semenanjung Malaysia dan RM 10.60* di Sabah & Sarawak. Manakala CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER bersaiz 700g dijual pada harga RM20.70* di Semenanjung Malaysia dan RM 21.70* di Sabah & Sarawak. (*Harga tertakluk kepada perubahan berdasarkan cukai yang akan diumumkan oleh Kerajaan)

Produk CARRIE JUNIOR boleh didapati di kedai runcit, pasaraya, pasaraya besar dan farmasi utama seluruh negara.

Saya pun nak Carrie Junior juga!!

Kini, ibu bapa boleh memeluk anak-anak selepas bermain walaupun berpeluh namun masih kekal segar dan berbau aroma buah buahan sepanjang hari!


Tentang CARRIE JUNIOR


CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan. Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.

Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito–E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyuburkan, melembapkan dan melindungi rambut dan kulit lembut si manja. Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berbau segar dan bersih sepanjang hari.  Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian.

Diiktiraf HALAL, rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil. Ia juga hadir bersama bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak.


8 comments:

  1. bestnya dia dpt carrie junior..:)

    ReplyDelete
  2. wah.. produk baru dari Carrie Junior..

    ReplyDelete
  3. eda paling suka cium kat rambut dia ngan leher..Sebab tu kalau rambut anak berbau,rasa tak puas hati..bila ada carrier junior ni,boleh la bagi wangi sikit rambut dia tu...

    ReplyDelete
  4. aah...Abang Zaryth laa senang sangat peluh-peluh kepala kalau dapat main.. bolehla cuba ni lagipun mandian dia memg pakai carrie junior..wangii produk diaorang nii..

    ReplyDelete
  5. Alalalala....kenapa comel sangat si bujang tu..ngan lirikan mata dia..tau la rambut dan kepala dah wangi kan...akak nyer blom publish lagi..nak buat photoshoot dulu...

    ReplyDelete
  6. wangiii...ank mmg suka shampoo dr carrie junior

    ReplyDelete
  7. yuhuuu... bestnya,anak2 mmg suka la carrie junior ni

    ReplyDelete
  8. suka. kadang2 pam sket anak2 buah punya. yang tua ni pun sukaa bau dia..

    ReplyDelete