Juice Works | Penghilang Dahaga Terbaik Di Musim Panas

Monday, February 12, 2018

Juice Works | Penghilang Dahaga Terbaik Di Musim Panas  |  Bunyi letupan mercun di waktu larut malam... Pelbagai jenis makanan yang enak dan Lou Sang... Tidak lupa juga ang pow berwarna merah.. Menandakan Perayaan Tahun Baru Cina akan kembali lagi... Kemeriahan bakal dirasai.. Selain daripada bunyi bising letupan mercun disana sini, makanan yang enak dan berkumpul bersama rakan-rakan serta orang yang disayangi, ada satu perkara lagi yang selalu dinikmati bersama pada musim panas. Ya, musim ini cuacanya memang benar-benar panas sepanjang tahun dan setiap tahun..


Bagaimana untuk menghilangkan dahaga di musim panas ini.. ? Haaaa daripada anda mengambil minuman soda yang mengandungi bahan kimia dan tiada kalori untuk mengatasi kehausan tekak, kenapa tidak memilih minuman yang kaya dengan nutrien yang SUPER DELICIOUS?  

Apa yang saya maksudkan adalah jus buah dan smoothies dari Juice Works.. Juice Works mempunyai pelbagai pilihan jus buah dan smoothies yang sangat sedap... 


Pernahkah anda mencuba Water Works? Diperbuat daripada campuran tembikai yang menyegarkan, nenas dan jus tropika.. Ia adalah cawan yang penuh dengan serat dan tenaga yang baik.  


Lychee Cooler pula mengabungkan lychee, tembikai dan sorbet juga merupakan pilihan yang sangat popular dan menyegarkan dketika cuaca yang panas.  


Bagi mereka yang lebih suka minuman yang lebih masam, Zesty Melon adalah pilihan yang tepat kerana ia merupakan gabungan dari buah oren, tembikai, limau dan sorbet menjadikan minuman ini yang terbaik untuk anda.  


Akan tetapi, minuman yang paling menjadi pilihan dan kegemaran ramai pada musim panas di Juice Works tidak lain tidak bukan adalah Prosperity Juice, yang diperbuat dari campuran jus iaitu oren mandarin, jambu batu yang sihat untuk jantung, strawberry dan jus laici... Dengan gabungan sorbet lazat, wangi dan menyegarkan ini membuatkannya lebih popular dan tinggi permintaannya pada musim ini sehebat dengan namanya yang akan memberikan anda semua yang terbaik pada tahun baru nanti..

Oleh itu, jadikan ini sebagai pilihan terbaik buat anda di musim panas ini.. Jangan lepaskan peluang ini, pilihlah jus yang terbaik untuk penghilang dahaga dimusim panas yang ditawarkan di Juice Works sekarang!

Mereka di Juice Works mengucapkan Gong Xi Fa Chai kepada semua pelanggan mereka..


Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website



7 comments:

  1. Bantulah Tarot dalam fundraising ini, Tarot amat menghargainya
    http://tarotthefool.blogspot.my/2018/01/memohon-sumbangan-untuk-program_21.html

    ReplyDelete
  2. Sedap nampak air jus nie.. teringin betul rasa tekak nie..

    ReplyDelete
  3. Juice works memang sedap.Sejuk jer tekak dapat minum air ni.

    ReplyDelete
  4. haih, tengah panas2, dpt layan juice works ni mmg layan sungguh...sejuk je lalu kat tekak..

    ReplyDelete
  5. Panas-panas ni minum jus sedapkan kak lea. Teringin pulak nak try zesty melon tu nyummm

    ReplyDelete
  6. dapat minum petang-petang nie, memang best..

    ReplyDelete