Giveaway Novel #MengintaiAkuDiNeraka

Giveaway Novel #MengintaiAkuDiNeraka  |  Permulaan bulan Februari 2018 dengan menyertai giveaway rakan-rakan blogger.. Ok tak? Hehe.. Disebabkan aku ni minat sangat dengan penulisan penulis Ustaz Hadi Fayyadh dan boleh dikatakan setiap buku tulisan beliau aku akan beli, maka dengan gembiranya aku nak join giveaway ini sebab hadiahnya adalah sebuah buku islamik karya Ustaz Hadi Fayyadh.. 

Klik banner untuk join


Giveaway kali ni adalah anjuran Blog www.mohdnoorshawals.com... Giveawaynya berlangsung di blog dan juga IG beliau... Kalau korang nak join bolehlah join di Blog atau di IG beliau.. Oh ya, nak join di kedua-dua medium tersebut pun boleh.. Tak de masalah.. Hiks..

Kalau korang nak join, bolehlah terus klik banner kat atas nun ye.. Jom la pakat-pakat join giveaway ni.. Dapat buku best tu weh.. Rugi kot kalau tak join.. Lagi rugi kalau tak baca buku ni.. Haaa...

Tarikh Tamat
15 Februari 2018



3 comments on "Giveaway Novel #MengintaiAkuDiNeraka"