A SFRNFZL Giveaway

Sunday, February 4, 2018

A SFRNFZL Giveaway  |  Wahh lama gile tak nampak kemunculan adik Rii dengan giveawaynya.. Kali ni beliau kembali lagi dengan giveaway yang sentiasa membuatkan blogger-blogger teruja untuk menyertainya.. Termasuklah aku.. Kebetulan pula, baru malam ni aku nak aktif berblogwalking ke blog member-member, ternampak pula A SFRNFZL giveaway ni.. Rasanya tak pernah miss lagi aku join giveaway anjuran adik Rii ni.. Orite, jom mula..

Klik banner untuk join

Seperti biasa, bannernya memang menarik perhatian.. Hehe.. Jadi, korang yang nak join boleh jerk terus klik banner kat atas ni ye.. Seperti biasa juga, syarat penyertaan sangat mudah dan simple tak memeningkan kepala.. TQ adik Rii.. hehe.. Yang lain-lain dah aku settle kan.. Cuma tinggal nak sambung ayat jerk lagi.. Jom ikut aku sambung ayat ni..

Saya suka berblogging kerana saya merupakan seorang yang suka menulis dan pada awalnya hanyalah sebagai mengisi masa lapang untuk menjadikan laman blog saya ini sebagai sebuah diary kehidupan.. Tetapi sejak akhi-akhir ini, saya telah menjadikan dunia blogging sebagai sebuah kerjaya sampingan saya untuk mencari rezeki tambahan buat keluarga memandangkan kekangan kewangan pada masa kini sangat terasa... Hehe.. 
Orite, sesi meluah perasaan dah settle juga.. Haha.. Kire luah perasaan la tu kan..  Seterusnya, sesi untuk skodeng hadiah apa yang ditawarkan adik Rii untuk giveaway kali ni.. Rugi tau korang tak join.. Hadiah semua best-best belaka.. Oh ya, giveaway ini berlangsung di blog dan juga twitter ye.. Jom tengok hadiah-hadiahnya.. 

PEMBAHAGIAN HADIAH

BLOG

1st Prize 
1x Tudung Bawal
1x Niss Perfume
1x Keychain Padang Besar
1x Polaroid Pilihan

2nd Prize
1x Beg Kecil Padang Besar
1x Keychain Padang Besar
1x Polaroid Pilihan

3rd Prize
1x Fridge Magnet Padang Besar
1x Polaroid Pilihan


TWITTER

1st Prize
1x Novel
1x Beg Kecil Padang Besar
1x Polaroid Pilihan

2nd Prize
1x Beg Kecil Padang Besar
1x Niss Perfume
1x Polaroid Pilihan

Alamak, novel untuk penyertaan di twitter la.. Kena join jugak ni di twitter.. Haha.. Biasalah ulat buku.. Nampak jerk hadiah novel, harus cepat-cepat join.. Hiks.. Jom weh join ramai-ramai.. 

Tarikh Tamat
18 Mac 2018


13 comments: