Murad® Retinol Youth Renewal Eye Serum Menghalang Penuaan Menjadikan Anda Kembali Remaja

Friday, December 1, 2017

Murad® Retinol Youth Renewal Eye Serum Menghalang Penuaan Menjadikan Anda Kembali Remaja | Murad® jenama penjagaan kulit klinikal yang tidak asing lagi telah melancarkan Retinol Youth Renewal Eye Serum, serum anti-penuaan baru yang menyasarkan tanda-tanda yang kelihatan dengan cepat tanpa sebarang kesan sampingan.  Diformulasikan oleh Retinol Tri-Active Technology, serum yang mampu bertindak cepat ini mampu mengurangkan garis kedutan secara mendalam, menegangkan, melicinkan kulit, menyinar dan memudakan kulit. 

Murad® Retinol Youth Renewal Eye Serum Menghalang Penuaan Menjadikan Anda Kembali Remaja, serum muka, serum bagus, serum berkesan, serum cantik, serum awet muda, produk murad


Mengikut kajian yang dibuat oleh Murad, 93% pengguna telah melihat pengurangan garis dan kedutan pada kulit mereka manakala 98% mengatakan kulit mereka lebih licin berbanding sebelumnya dan 87% telah mendapat kulit yang lebih tegang selepas hanya dua minggu penggunaan.*  

Retinol dikenali sebagai bahan anti penuaan berstandard emas; itulah sebabnya pesakit saya kerap memintanya,” kata Dr. Howard Murad, pengasas Murad. 

Walaubagaimanapun, saya telah melihat keperluan yang signifikan untuk product baru yang memberikan hasil yang lebih cepat dan tidak akan menyebabkan kerengsaan dan kekeringan. Setelah bertahun-tahun penyelidikkan dan pembangunan, saya berbangga mengatakan bahawa kita akhirnya telah menyempurnakan ilmu retinol dengan serum ini.”  

Walaupun terdapat banyak produk retinol di pasaran yang bergantung kepada satu bentuk retinol dan mengambil masa beberapa minggu untuk mendapat perubahan yang ketara tetapi formula unik Murad ini mempunyai gabungan tiga teknologi retinol untuk memberikan hasil yang lebih cepat tanpa kerengsaan. Hasil daripada tiga gabungan ini, Retinol Youth Renewal Eye Serum memberikan hasil pada paras optimum dengan retinol bekerja lebih cepat, memberikan hasil yang mampan dan meningkatkan keberkesanan.  



Retinol Tri-Active Technology berfungsi melalui tiga cara :-  
  • Fast-Acting Retinoid - Mempercepatkan hasil melalui peningkatan perolehan selular 
  • Time-Released Retinol - Encapsulated in a lipid shell perlahan-lahan meresap ke dalam kulit, ia menyampaikan retinol yang konsisten dan berterusan sepanjang masa 
  • Retinol Booster - Meningkatkan keberkesanan dengan bertindak seperti magnet untuk membantu meningkatkan daya penerimaan kulit kepada manfaat retinol. 
  • Peptide-rich Red Algae Extract - Meningkatkan ketegasan dan keanjalan kulit sambil menenangkan kulit melalui Krim Malam.    


Sebagai tambahan kepada pecahan formulasinya, Murad Retinol Youth Renewal Eye Serum ini merupakan antara yang pertama mengamalkan penggunaan Swertia Flower Extract, bahan yang berasal dari Himalaya dan diiktiraf atas keupayaannya untuk membantu di dalam pertumbuhan semula sel-sel kulit selepas terbakar. Ekstrak ini, apabila digabungkan dengan bahan aktif yang lain, ia dapat mengurangkan kerengsaan dan melembutkan kulit. Retinol Youth Renewal Eye Serum ini juga menggunakan Hyaluronic Acid Spheres untuk menghidrat dan menyejukkan kulit serta melicinkan.  


Retinol Youth Renewal Eye Serum (RM 478 30ml), dan Night Cream (RM 428, 50ml) boleh di dapati di Murad.com.my, kedai-kedai utama Murad, Sephora dan salun di seluruh negara bermula Januari 2018. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Retinol Youth Renewal Eye Serum atau produk-produk Murad lain, sila layari Murad.com.my atau cari kami di Facebook, Twitter, Instagram, YouTube and Pinterest.   



11 comments:

  1. Bertambah muda dan ayulah lea ye..

    ReplyDelete
  2. amboiiii harga dia exclusive betul yer....tapi kalau bagus tak salah berhabis kan...

    ReplyDelete
  3. nak menangis jugak tengok harga dia

    ReplyDelete
  4. sempoi jer dia punya brand..murad.
    takde fancy-fancy :D

    ReplyDelete
  5. Wow.. suka packaging nya cantik dan ringkas

    ReplyDelete
  6. rasa cam pernah dengar produk ni dulu

    ReplyDelete
  7. Wah harga dia. Berbaloi dengan kebaikan produk dia kan

    ReplyDelete
  8. kemain name die.. Murad.. hihi

    ReplyDelete
  9. pernah juga dengar murad ni tapi tak pernah pulak tahu harga. hehe

    ReplyDelete
  10. harga dia,kan..kena menabung dulu kalau nak beli..haha

    ReplyDelete