Cipta Detik “Scent-sasi” Dengan Enchanteur Paris Petite Parfum

Cipta Detik “Scent-sasi” Dengan Enchanteur Paris Petite Parfum  |  Wangian dengan wanita memang tak dapat dipisahkan.. Memang sifat semulajadi wanita yang sukakan pada wangi-wangian.. Atau ada yang tak suka pada wangian?? Agak pelik disitu ye.. Hehe.. Macam aku sendiri memang sukakan wangian.. Tetapi haruslah yang tidak 'menyiksa' deria bau aku ni.. Aku sukakan bau yang lembut dan dapat menenangkan.. Lagi pun dalam Islam sendiri tak menggalakkan kita memakai wangian yang terlalu kuat baunya sehingga dapat menarik perhatian orang lain terutama yang bukan muhrim.. Hah gitu... Jadi, aku teruja dengan wangian terbaru dari Enchanteur yang sentiasa memenuhi ciri-ciri wangian yang aku suka.. Jom cipta detik "Scent-sasi" dengan Enchanteur Paris Petite Parfum bersama aku..

enchanteur, enchanteur paris, petite parfum, minyak wangi tahan lama, minyak wangi, perfume, mini perfume
Cipta Detik “Scent-sasi” Dengan Enchanteur Paris Petite Parfum

Kali ni Enchanteur hadir dengan 'handbag' comel yang didalamnya terdapat 4 jenis mini perfume yang diberi nama Enchanteur Paris Petite Parfum... Semuanya wangi-wangi belaka dan aku suka dengan harumannya yang lembut dan menenangkan.. Sememangnya dari dulu lagi aku adalah pengguna produk Enchanteur.. Dari mandian hinggalah ke perfumenya... Tak perlu beli jenama mahal kerana dengan Enchanteur pun aku dapat menikmati haruman yang setanding jenama antarabangsa... Ok, jom aku cerita sikit tentang Enchanteur Paris Petite Parfum ni.. Mesti korang tak sabar-sabar kan nak tahu.. Hiks..


ENCHANTEUR merupakan rangkaian berkualiti berinspirasikan wangian dan produk penjagaan diri dari Paris.. Wangian ENCHANTEUR dicipta khas untuk menyemarakkan saat kemesraan di dalam setiap perjalanan romantis seorang wanita..

Kebiasaan hari seorang wanita bermula dengan semburan wangian pada nadi, rambutnya dirapi dan membuat kemasan terakhir pada pakaian dan solekan di hadapan cermin sebelum melangkah keluar. Menjelang tengah hari, selepas menghadiri beberapa mesyuarat dan melakukan tugasan lain mereka akan menambah gincu pada bibir selepas makan tengahari. Menjelang petang, mereka akan membuat perancangan bersama rakan untuk menikmati makan malam, ataupun temujanji bersama teman lelaki dan sekali lagi membuat sentuhan terakhir pada solekan sebelum melangkah keluar. Satu perkara yang perlu mereka ingat setiap kali selepas merapikan semula diri adalah untuk menyembur semula wangian memandangkan bau dapat mencipta daya tarikan penuh “scent-sasi” dan memberi impresi yang berkekalan.

ENCHANTEUR berbangga menjadi pakar dalam memperkenalkan wangian Perancis yang memahami keperluan dandanan wanita dan sentiasa berusaha untuk mencipta inovasi bagi menghasilkan produk yang relevan. ENCHANTEUR juga sedar bahawa sesetengah wanita sering membawa bersama sebotol wangian EDT atau semburan wangian badan untuk merapikan semula wangian diri.


ENCHANTEUR memperkenalkan wangian terbaharu mesra beg tangan iaitu ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM dalam bentuk bebuli – yang boleh didapati dalam saiz padat 9ml. Rangkaian ini merupakan inspirasi personaliti gadis-gadis Paris yang feminin namun penuh dengan tenaga dan sentiasa menyerlah. Dengan usahasama bersama pencipta wangian Perancis, Enchanteur menterjemahkan personafikasi keempat empat gadis ini pada pakej pembungkusan yang menarik. Dilancarkan dalam empat variasi wangian, para gadis kini mempunyai dua pilihan dari 2 aroma paling laris dari rangkaian Enchanteur Paris, iaitu Belle Amour dan Adore serta wangian baharu iaitu Cheri dan Jolie yang lahir dari inspirasi trend bunga semasa.

ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM dirumus khas tanpa alkohol, menjadikannya pilihan yang sesuai untuk pengguna beragama Islam kerana sesuai dibawa sembahyang tanpa perlu mencuci wangian. Tambahan pula, formulasi berasaskan minyak ini membolehkan aromanya bertahan lebih lama.


Direka dengan aplikasi bebuli membolehkan pengaplikasian menjadi lebih pantas dan mudah pada bila-bila masa sepanjang hari. Cara penggunaan yang mudah dapat membangkitkan deria seseorang secara halus disulami sentuhan keajaiban.

Dengan ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM yang baharu, anda akan sentiasa bersedia untuk mencipta saat penuh sensasi, di mana sahaja. Pembungkusan berbentuk kompak dan mudah ini cukup kecil untuk dimuatkan di dalam tas tangan anda – direka untuk kelihatan hampir sama dengan saiz gincu, menjadikannya benda penting yang perlu ada sebelum meninggalkan rumah. Rekaannya juga mesra pesawat dan mudah dimuatkan di dalam beg kosmetik atau bagasi bimbit sebagai penambah wangian yang lebih mudah. Kini, para wanita boleh membawa pelbagai wangian di dalam tas tangan tanpa perlu bimbang tentang lebihan ruang atau muatan.

Rangkaian ini membolehkan wanita meneroka kreativiti yang sememangnya ada pada diri mereka! Mereka boleh suai padankan mana mana wangian untuk mencipta wangian tersendiri yang menjadi ‘signature’ si pemakai.


Ada 4 haruman yang berbeza iaitu Jolie (Lovely), Cheri (Darling), Belle Amour (Beautiful Love) dan Adore (Adorable)... Keempat-empat wangian ni aku suka.. Kalau tanya aku yang mana sangat- sangat-sangatttttt aku suka, aku suka wangian Jolie.. Kenapa? Sebab aromanya sangatlah lembut hokeh!! Orite, jom kenal dengan kesemua wangian dari Enchanteur Paris Petite Parfum ni..

ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Jolie (Lovely) 


Kombinasi keanggunan Rose, Honey dan Pear amat sepadan dengan personaliti santai bersahaja yang gemar meluangkan masa dengan rakan-rakan, atau insan istimewa. Aroma lembut dengan bauan bunga amat sesuai digunakan untuk memberikan ‘mood’ tenang ketika bersama pasangan. Kemasan biru denim menjadikan anda kekal anggun di pandangan dan tetap disukai.  

ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Cheri (Darling) 


Buat yang berhati muda remaja, kami persembahkan bauan yang enak dan manis untuk memastikan anda tersenyum sepanjang hari. Bagi si gadis yang gemar menyebarkan kegembiraan kepada orang-orang sekelilingnya, aroma Apple, Cherry Blossom dan Vanilla yang lazat bakal mencuri hati dan mendapat perhatian ramai.

ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Belle Amour (Beautiful Love) 


Ciptaan dari aroma yang menawan yang mampu membuat jantungmu berdegup dan meransang deria. Pembungkusan merah jambu ini bakal mengimbau memori si gadis pada saat temujanji pertama manakala campuran Apple Melon, Blackcurrant dan Pink Rose Paris amat sesuai dengan gadis berpersonaliti romantis dan menawan. Belle Amour membolehkan anda menikmati setiap kenangan manis dengan yang tersayang, dan menjadikanmu teman istimewanya selamanya.      

ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Adore (Adorable) 


Haruman ‘signature’ ini mencetuskan kegembiraan, keyakinan dan daya tarikan yang abadi. Rona pembungkusan ungu ini mengandungi sensasi aroma Wild Jasmine, Pink Mimosa dan Golden Pear sepadan dengan si gadis yang elegan, anggun dan manis pada malam temujanji romantisnya. Cipta kesan berpanjangan pada temujanji anda dah penuhi hatinya dengan dambaan kasih padamu.   


Dengan ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM, anda akan sentiasa bersedia. Hanya perlu diaplikasikan ke nadi bila bila masa yang anda inginkan dan anda akan sentiasa bersedia untuk mencetuskan saat romantis bersamanya.  

ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM boleh didapati pada harga RM9.90 (Semenanjung) dan RM10.40 (Sabah Sarawak), di Watsons, Guadian, AEON Wellness, Mydin, The Store serta pasaraya dan pasar mini di seluruh negara.


Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram




6 comments on "Cipta Detik “Scent-sasi” Dengan Enchanteur Paris Petite Parfum"
  1. wangi ke bau dia?murah lagi tu harga dia..

    ReplyDelete
  2. takde istilah wanita takleh mewangi kan? harga mampu milik

    ReplyDelete
  3. Wah,,,sekarang dah ada botol kecil senang sikit nak bwk kemana-mana kan?

    ReplyDelete