Royale Nu Diamant Serum Plus+ Produk Terbaik Rawat Jeragat Dengan Berkesan

Tuesday, October 24, 2017

Royale Nu Diamant Serum Plus+ Produk Terbaik Rawat Jeragat Dengan Berkesan  |  Menjadi mimpi ngeri bagi kita kaum hawa bila jeragat mula menampakkan 'dirinya' diwajah.. Lagi ngeri bila jeragat tersebut jelas kelihatan dan bertompok-tompok sehingga hilang keyakinan diri.. Bertambah-tambah ngeri lagi bila ada yang menegur tentang jeragat yang ketara di wajah dan menyatakan kita nampak tua dari usia sebenar... (ehh berapa banyak ngeri daaaa).. OMG!! Malunyaaa... Dah bermacam petua diamalkan tetapi jeragat masih tak hilang!! Haaa ada tak yang mengalami keadaan macam ni?? Kalau ada, korang dah tak perlu risau, aku dah jumpa produk terbaik rawat jeragat dengan berkesan sebab aku pun menghadapi masalah jeragat ni cuma belum sampai tahap bertompok-tompok lagi.. Sebelum ia melarat, lebih baik kita rawat dengan segera.. Tak gitu?
 
serum plus, royale nu diamant, produk rawat jeragat, produk terbaik rawat jeragat, produk bagus rawat jeragat, serum, serum jeragat, Royale Nu Diamant Serum Plus+, apple stem cell, rumpai laut, serum halal, serum 3in1, skincare,
Royale Nu Diamant Serum Plus+ Produk Terbaik Rawat Jeragat Dengan Berkesan

Punca Utama Pembentukan Jeragat  

Sebelum aku perkenalkan produk tersebut, mari kita sama-sama ketahui apa punca utama pembentukan jeragat.. Antaranya ialah :-
  • Pendedahan kepada cahaya matahari  - Sinaran UV pada cahaya matahari mampu merosakkan kulit & merangsang pembentukan jeragat. Gunakan krim sunblock pada waktu siang untuk melindungi kulit dari bahaya UV   
  • Stress - Gangguan emosi boleh merangsang pembentukan jeragat akibat ketidakstabilan hormon dalam badan. Adakalanya jeragat itu sendiri yang membuatkan kita stress. Ambillah sedikit masa untuk bercuti & berehat untuk mengurangkan tekanan kerja. Bersabar dan terus ikhtiar mencari solusi jeragat   
  • Kesan sampingan produk kecantikan - Penggunaan produk kecantikan yang mempunyai kandungan bahan kimia terlarang & berbahaya akan merangsang pembentukan jeragat. Lebih menerukkan lagi, bahan-bahan terlarang ini boleh merosakkan kulit kita.  Pastikan produk yang dipilih memiliki kelulusan KKM   
  • Pil hormon - Kajian membuktikan pil yang mengandungi estrogen & progesterone menyebabkan pembentukan jeragat   
  • Kehamilan - Wanita hamil atau selepas bersalin lebih cenderung untuk menghadapi masalah jeragat akibat ketidakstabilan hormon.. 

Waahh nampaknya kesemua punca di atas memang aku hadapi dan alami.. Patutlah jeragat semakin banyak tumbuh di muka aku ni bak cendawan tumbuh selepas hujan.. Cewahh berperibahasa pulak aku ye.. Tapi serius, memang jeragat makin banyak di muka dan leher aku sekarang cuma belum ditahap yang kronik aje lagi.. Nasib baik aku dah jumpa produk terbaik untuk rawat jeragat aku ni.. 


Royale Nu Diamant Serum Plus+ Produk Terbaik Rawat Jeragat Dengan Berkesan


Apa yang aku tahu, epal hijau sememangnya mengandungi khasiat tersendiri untuk kecantikan kulit wajah.. Ia kaya dengan antioksidan yang baik untuk merawat bintik-bintik hitam/putih, menghilangkan lingkaran bawah mata, memperbaiki tekstur kulit, merawat jerawat, jeragat, kulit kering, kusam, kedutan dan pelbagai lagi.. Banyak produk kecantikan dipasaran sekarang menggunakan epal hijau sebagai bahan utamanya termasuklah produk keluaran Royale Nu Diamant ini iaitu Serum Plus+..


Royale Nu Diamant Serum Plus+ ini diperkaya dengan Apple Stem Cell dan Rumpai Laut yang bertindak dengan dwi tindakan membantu melambatkan proses penuaan agar kelihatan awet muda dan membantu mempercepatkan pembersihan sel kulit mati dan merangsang pembentukan sel-sel baru bagi merawat jeragat dan kedutan seawal 7 hari... Selain itu, serum ini juga boleh merawat kulit kering, tona tak sekata, liang pori terbuka dan parut jerawat..

Apa yang menarik, Serum Plus+ ini boleh gunakan tanpa was-was dan tiada kesan sampingan kerana telah mendapat kelulusan KKM dan Sijil Halal dari JAKIM.. Tapi bagi korang yang ada menggunakan serum lain dan ingin bertukar kepada Serum Plus+, dinasihatkan agar stop dulu penggunaan serum lama selama 2 minggu kemudian baru guna Serum Plus+ ini agar kulit muka kita bebas terlebih dahulu sebelum menerima dan menyerap khasiat dari serum yang baru... Barulah cepat berkesan.. Apa yang best lagi, Serum ini juga boleh digunakan dengan produk skincare yang lain cumanya tidak boleh dicampur dengan penggunaan serum lain dan sesuai untuk semua jenis kulit.. Memang terbaik kan..!!

4 Manfaat Royale Nu Diamant Serum Plus+
  • Membantu kulit muka bebas jeragat punca tona muka tak sekata dan bermisai supaya muka kelihatan bersih dan sekata
  • Menghilangkan kedutan punca muka nampak kusam & tua dari usia supaya muka kembali remaja
  • Mengecilkan liang pori punca muka berminyak dan berjerawat agar muka nampak flawless dan glowing
  • Memudarkan parut & strectcmark punca kecacatan kulit agar kulit nampak bersih dan licin


Keunikan & Kelebihan Royale Nu Diamant Serum Plus+ 
  • Bahan utama Apple Uttwiller Spatlauber hanya terdapat di Pergunungan Alps Swiss Utara. Meransang penghasilan sel baru merawat jeragat & kedutan   
  • Diadun dengan rumpai laut (Phycojuvenine) yang merangsang pembentukan sel baru & kolagen kulit (Double Effect Serum)   
  • Teknologi PhytoCellTecTM mengambil ekstrak terbaik sahaja dalam sebiji apple. Lebih pekat dan berkualiti dengan 1 botol untuk memberi kesan optimum.   
  • Dihasilkan dalam bentuk serum iaitu molekul halus. Mudah meresap sampai ke akar supaya kesan lagi cepat.   
  • 3 in 1 (toner, serum & moisturizer). Jimat wang & masa dengan hanya 1 botol serum. Tidak perlu guna toner & moisturizer.   
  • Bahan asas yang diuji di dalam makmal dan dikaji secara klinikal serta penghasilan produk dipantau oleh “in-house doctor”   
  • Halal dari JAKIM (MS2200-2008 1042-03/2015). Gunakan tanpa was-was.   
  • Diluluskan oleh KKM (NOT160101410K). Tidak perlu risau tiada barang terlarang. Bebas hydroquinone dan merkuri.   
  • Bungkusan dalam bentuk spray. Kemas, rapi dan tidak akan tertumpah.   
  • Sumbangan ke Kompleks Tahfiz Darul Tuba bagi setiap pembelian Serum Plus+ membeli sambil beramal.   

Apakah Rahsia Keberkesanan Serum Plus+?   

Sekitar tahun 2003, saintis telah menemui sejenis epal yang unik di pergunungan Alps, Switzerland Utara. Epal ini memiliki ciri-ciri yang luar biasa. Apabila epal yang masih tergantung dipohonnya ini dirosakkan kulitnya, kecacatan pada kulit epal ini tersembuh secara semulajadi dan apabila epal ini dipetik dari pohonnya, epal ini kekal segar untuk berbulan lamanya, berbeza daripada epal biasa. Maka atas dasar itulah Royale Nu Diamant memilih teknologi ekstrak PhytoCellTecTM Malus Domestica (Apple Stem Cell) sebagai bahan asas Serum Plus+ yang memiliki ciri penyembuhan semulajadi. Dengan ekstrak bahan asas yang terbaik, kualiti Serum Plus+ adalah setanding dengan serum yang bertaraf antarabangsa...  

Cara Penggunaan  


Cara penggunaan Serum Plus+ ni senang saje semudah ABC.. Sebelum apply serum ke wajah, cuci muka terlebih dahulu dengan pencuci muka yang korang sedang guna sekarang dan lap hingga kering serta pastikan tiada kotoran.. Selepas itu, Picit 1-2 pam serum ke tapak tangan sebesar kacang 'pea'.. Kemudian rata dan urutkan di muka secara bulatan tolak ke arah atas agar kulit muka tegang dan siap!! Mudah kan..

Korang boleh gunakan serum ni 1 atau 2 kali sehari.. Kalau macam aku, lebih prefer guna 2 kali sehari, pagi dan malam.. Barulah kesannya cepat sikit.. 1 botol Serum Plus+ ni boleh digunakan untuk penggunaan sebulan.. Jimat kan..

Tips!
  • Pada waktu siang, tunggu 3 minit selepas menggunakan serum, baru sapukan 'Daycream' yang mengandungi SPF..

Pengalaman Aku Menggunakan Royale Nu Diamant Serum Plus+


Ramai yang dah mencuba Royale Nu Diamant Serum Plus+ ni dan memperakui keberkesanannya.. Bagi aku sendiri yang dah mencubanya selama 7 hari, membuatkan aku jatuh cinta pandang pertama dengan Serum Plus+ ni dan sangat berpuashati dengan hasilnya.. Serum ni best sangat bila apply dekat muka tau.. Tak melekit dan mudah menyerap ke dalam kulit tak sama macam serum lain yang pernah aku guna sebelum ni.. Aku ni agak cerewet sikit, kalau pakai serum lepastu rasa melekit aje muka, memang stop la pakai.. Tak selesa ohh!! Paling best Serum Plus+ ni, kulit rasa tegang dan anjal bila serum ni dah kering di muka.. Dah mula lah fefeeling kembali muda remaja.. Haha!!

Tekstur Royale Nu Diamant Serum Plus+

Setakat 7 hari penggunaan serum ni, aku dapati kulit muka aku agak lembut sikit berbanding sebelum ni, 'mata panda' aku pun dah ok sikit tak terlalu ketara, kedut di bawah mata pun dah semakin kurang (OMG!! i like it!!) dan paling seronok jeragat dekat muka aku semakin pudar walaupun tak keseluruhan tapi ianya sangat mengembirakan aku.. Biasalah jeragat ni bukan senang nak hilang.. Tak mungkin boleh hilang serta merta.. Kecualilah korang buat pembedahan plastik kan... Haha!! Jadi, untuk mendapatkan kesan yang lebih optimum dan menghilangkan jeragat kat muka aku ni secara keseluruhan, aku kenalah lebih konsisten lepas ni dan pakai secara berterusan.. Tak boleh on-off, on-off, nanti tak berkesan.. Pastu nak salahkan serum.. Betul tak?? Hehe..

Wajah sebenar aku sebelum dan selepas 7 hari menggunakan Serum Plus+..
Tanpa make up tapi pakai lipstik.. hehe..

Korang yang mana ada jeragat tu, aku recommended sangat Royale Nu Diamant Serum Plus+ ni... Memang terbaik.. Dalam masa 7 hari dah boleh tengok hasilnya.. Rugi tak cuba tau... Ok, jom kita tengok testimoni pengguna lain pula.. 


Testimoni Pengguna Royale Nu Diamant Serum Plus+               







Dapatkan Royale Nu Diamant Serum Plus+ Sekarang Untuk Hilangkan Jeragat Dan kelihatan Anggun Serta Menawan 

Dengan hanya berbelanja sebanyak RM138 sebulan untuk sebotol Royale Nu Diamant Serum Plus+ ini tanpa cas penghantaran (free postage), jeragat hilang dan korang akan kelihatan anggun dan menawan.. Bestkan!! Jadi apa tunggu lagi, jom dapatkannya sekarang juga..

Untuk maklumat lanjut atau sebarang pembelian, sila layari :-  

Website 

Facebook 

Instagram 

Whatsapp No. 
018-371 0861



24 comments:

  1. wah..bagus ni...barulah flawless kan

    ReplyDelete
  2. Akak dh jumpa serum yang terbaik untuk akak..ye la umur dh masuk 40 kan tahun depan..semua nak kena jaga

    ReplyDelete
  3. Serum ni memang best kan Lea..suka sangat2 ngan keberkesanan dia..

    ReplyDelete
  4. bagusnya serum royale ni... cepat berkesan...

    ReplyDelete
  5. Cemburu sis tengok kulit Lea, flawless..
    Sis pun ada masalah jeragat sebab terdedah dengan cahaya matahari & stress..
    Tepat pada masa bila sis memang sedang tercari-cari produk yang boleh membantu menghilangkan jeragat..

    ReplyDelete
  6. Menarik...kalau serasi...teruskan Lea..

    ReplyDelete
  7. ok dah tau rahsia mama lea yang cantik ni...bolehla kak lina beli pasni...hihi

    ReplyDelete
  8. Woww siap ada tips lagi dari kak lea cun kita ni hehee. Tp mmg best lah serumplus ni. Kc dh try 7 hari, nampak perubahan positif hehe

    ReplyDelete
  9. CN dh cuba serum ni, mmg best. 5 hari je dh nampak kesan 😉

    ReplyDelete
  10. Ramainya share pasal serum ni..erm..dah terhasut kena beli ni..hehe

    ReplyDelete
  11. Cadangan pcl bagi mamaD pakai serum ni memang menjadik la.. suka mamaD kulit muka dia bersih berseri2.. bebas jeragat. terbaik serum plus nu diamant

    ReplyDelete
  12. makin cantik la dia ni nanti.. hee~

    ReplyDelete
  13. Makin comel kak lea lepas guna serum ni. Terbaik laa

    ReplyDelete
  14. Baru tahu pasal epal tu...dahsyat betul epal tu.. boleh baik wlpon dilukai ..

    ReplyDelete
  15. da jumpa yang berkesan kena teruskan pakai ni Lea,lepas ni makin cunnn la Lea. :)

    ReplyDelete