October Book Giveaway by Blog Siqahiqa

October Book Giveaway by Blog Siqahiqa | Wahh sahabat buat giveaway.. Sahabat mana ni? Sahabat seulat sebuku aku.. Hehe.. Katanya ni giveaway pertama beliau sempena birthdaynya dibulan oktober ini.. Sebelum teruskan niat join giveaway ni, kita wish besday dulu buat bedeygurl..
Happy Birthday Siqah.. Lea doakan moga Siqah dipanjangkan umur, diberi kebahagiaan dalam hidup hingga jannah, dilimpahkan rezeki yang halal dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik serta berada dibawah lindunganNya.. 
Orite, dah boleh join giveaway ni.. Up banner dulu.. Hiks.. 

Klik banner untuk join

Bila blogger seorang 'ulat buku', maka giveawaynya pun akan berkaitan dengan buku termasuklah hadiahnya.. Bila ada blogger yang juga 'ulat buku', maka blogger tersebut akan serah diri dengan rela hati untuk join giveaway itewww!! Hehe.. Siapa itu?? Siapa lagi, akulah tu... Lea Azleeya, yang akan sertai giveaway yang ada kaitan dengan buku.. Kehkehkeh!!

Eh, apa yang aku melalut panjang sangat ni.. Oklah, dengan lafaz Bismillah aku join giveaway ini... Moh la kite tengok hadiah apa yang Siqah sediakan untuk para pemenang... 2 orang jerk tau pemenang dicari dan ada hadiah misteri untuk dimenangi... Best kan... Moh tengok hadiah utama dulu sebab hadiah misteri masih dirahsiakan dan masih menjadi tanda tanya... (ayat tak leh blah) haha!!

2 buah buku untuk dimenangi

Tarikh Tamat
12 November 2017

8 comments on "October Book Giveaway by Blog Siqahiqa"