MayterLynn Nutrisi Terbaik Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu

MayterLynn Nutrisi Terbaik Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu  |  Pengambilan makanan yang seimbang dan mencukupi adalah kunci pertumbuhan dan perkembangan janin yang sihat.. Dari awal kehamilan lagi ibu-ibu perlu memberi perhatian kepada diet yang seimbang dan pengambilan protien, mineral, DHA, kalsium, zat besi dan lain-lain lagi bagi memastikan janin mendapat nutrien yang diperlukan.. Wanita hamil juga memerlukan nutrisi tambahan untuk persediaan proses kelahiran dan penyusuan bayi... Macam aku sendiri yang baru sahaja melahirkan anak ini, sangat memerlukan makanan tambahan untuk memastikan susu badan mencukupi dan proses penyusuan berjalan lancar.. Menjadi kebimbangan kepada para ibu bila susu badan berkurangan.. Jadi, untuk membanyakkan susu badan, aku mencuba minuman kesihatan Lazior - MayterLynn...

mayterlynn, lazior, untuk ibu mengandung, untuk ibu menyusu, banyakkan susu badan, untuk ibu hamil,

MayterLynn Nutrisi Terbaik Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu

MyterLynn merupakan minuman campuran botani Serbuk Ubi Keledek dengan Dedak Oat yang kaya dengan serat dan nutrien....  Berdasarkan kajian penyelidikan, makanan bijirin perlu diambil 1/3 dari diet harian dan 50% daripadanya adalah berasal dari bijirin.. Serat dan nutrien dalam bijirin dapat membekalkan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan manusia di samping dapat membantu mencegah obesiti, diabetes, kekurangan zat makanan, gangguan sistem saraf, kardiovaskular, kolesterol, gangguan usus dan sebagainya..

MayterLynn sangat bagus dan selamat diamalkan oleh ibu mengandung dan menyusu kerana ia dihasilkan dari bahan botani (bahan semulajadi), tiada gula, perasa dan pewarna tambahan.. Ia hanya menggunakan ekstrak Stevia sebagai pemanis semulajadi sekaligus dapat mengelakkan diabetes semasa mengandung.. MayterLynn juga kaya dengan nutrien yang mudah diserap oleh badan dan dapat meningkatkan penghasilan susu badan, mencegah anemia, sembelit dan sebagainya..

Semasa mengandung dulu, aku mengalami HB rendah (anemia).. Tetapi masa tu aku belum diperkenalkan lagi dengan MayterLynn ni.. Jadi, bagi korang yang mengalami HB rendah, bolehlah cuba MayterLynn ni sebab ia juga dapat mencegah berlakunya anemia iaitu HB rendah.. Ok, MayterLynn boleh diamalkan oleh semua golongan dimana bukan sahaja wanita tetapi lelaki juga boleh mengambilnya bermula dari umur 1 tahun dan keatas.. Ia adalah pilihan terbaik untuk dijadikan minuman harian buat seisi keluarga..

Peringatan!!
Pengidap G6PD perlu mendapatkan nasihat dari pakar perubatan terlebih dahulu sebelum consume MayterLynn..


Fungsi MayterLynn

Selain memberikan fungsi yang baik kepada ibu mengandung dan menyusu, MayterLynn juga mempunyai fungsi lain seperti :-
  • Membekalkan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan setiap hari
  • Mengurangkan risiko strok
  • Mengurangkan risiko diabetes
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengekalkan berat badan yang sihat dan ideal
  • Mengurangkan risiko asma
  • Mengekalkan kesihatan jantung
  • Mengurangkan risiko keradangan
  • Kurangkan risiko kanser kolon (usus besar)
  • Menggalakkan tekanan darah pada tahap yang sihat
  • Mengurangkan penyakit gusi dan mencegah kehilangan gigi
  • Mengelakkan sembelit
  • Kaya dengan serat dan rasa kenyang sepanjang hari
  • Mengimbangi gula dalam darah dan menghalang gula dalam darah naik secara mendadak


Manfaat MayterLynn

Selain dari fungsi-fungsi di atas, MayterLynn mempunyai beberapa manfaat lain seperti dapat melegakan gejala menopaus, kaya dengan Omega-3 dan  baik untuk kesihatan mata..

Melegakan Gelaja Menopaus
  • Dengan pengambilan MayterLynn, ia dapat melegakan gejala-gejala menopaus dengan menstabilkan emosi, mengurangkan kemurungan, stress dan insomnia, mengatasi masalah berpeluh secara berlebihan, dapat melegakan sakit otot dan mengekalkan kesihatan tulang serta mencegah jangkitan faraj. 

Kaya dengan Omega-3
  • MayterLynn kaya dengan Omega-3 yang boleh membantu melindungi sel membran dan retina mata, mencegah dan melegakan mata kering, melindungi hati, mengurangkan kolestrol, mencegah saluran darah tersumbat dan risiko aterosklerosis, Memperlahankan peningkatan kanser prostat, membantu otak untuk pembangunan intelektual, mengaktifkan otak dan meningkatkan pertumbuhan sel otak dengan baik, menghalang keradangan dan melambatkan gejala alahan.

Untuk Kesihatan Mata
  • MayterLynn adalah perlindungan yang terbaik untuk mata.. Ia kaya dengan Omega-3, Zink, Anthocyanins dan DHA yang dapat membantu untuk menjaga kesihatan mata... Dengan mengamalkan MayterLynn, ianya dapat mengurangkan keletihan dan kekeringan mata, penglihatan menjadi lebih baik, mencegah rabun malam, Glaucoma, katarak dan lain-lain lagi.



Kandungan MayterLynn

Wahh banyak betul manfaat MayterLynn ni kan.. Hanya dengan satu botol, kita dapat pelbagai manfaat darinya... Apa pula kandungan MayterLynn ni ye? Ok, MayterLynn ini mengandungi 20 bahan yang terpilih dan berkualiti yang terdiri daripada bijirin, gandum, soya dan kacang seperti serbuk ubi keledek ungu, beras perang, bijan hitam, dedak oat, emping oat, beras pulut hitam, kacang hitam, kacang merah, kacang hijau, kacang soya, kacang mata hitam, beras barli, gandum, beras sorghum, soba, serat larut, inulin, serat epal, sebuk minyak biji rami dan ekstrak stevia..

Bahan Utama MayterLynn


Bahan utama yang digunakan dalam menghasilkan MayterLynn ini adalah Ubi Keledek Ungu yang kaya dengan pelbagai nutrien seperti Selenium, Asid Amino, Anthocyanin, Selulosa, Vitamin dan Zat Besi. 



Cara Pengambilan MayterLynn

MayterLynn boleh diambil ketika sarapan pagi, minum petang, makan malam mahupun ketika supper.. Selain itu, ia juga boleh dinikmati secara kerap bagi menggantikan minuman yang berkafien, makanan ringan dan makanan yang mengandungi kalori yang tinggi.. Ini juga boleh memberikan kesan pelangsingan tubuh secara sihat..

Ok, cara penyediaan MayterLynn sangatlah mudah.. Hanya dengan beberapa step sahaja dah boleh menikmati kelazatannya..


1. Masukkan 2 sudu besar MayterLynn ke dalam cawan
2. Tuangkan 200ml air panas atau air suam
3. Kacau dan nikmati MayterLynn

Mudahkan!! Semudah ABC cara penyediaannya.. Rasanya pun sedap tau.. Paling penting ianya tak manis dan TAK MUAK!! Bagi korang yang tengah hamil atau tengah menyusu badan, boleh la cuba MayterLynn ni.. Banyak manfaatnya yang boleh didapati dengan pengambilannya.. Paling best dapat meningkatkan kuantiti susu badan.. Memang ohsem!! Disamping tu dapat juga melangsingkan badan.. Bestkan.. 

Oklah, bagi yang berminat untuk mendapatkan MayterLynn atau untuk maklumat lanjut, boleh layari laman facebook mereka seperti dibawah :-

Facebook


14 comments on "MayterLynn Nutrisi Terbaik Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu "
  1. Sharing yang bagus. First time dgr product ni

    ReplyDelete
  2. Kinah pun minum MayterLynn ni. Suka sangat dengan rasanya. Anak kinah pun suka

    ReplyDelete
  3. first time tahu produk ni. thanks 4 sharing

    ReplyDelete
  4. baru tau produk ni, bestnya boleh kekalkan berat badan!

    ReplyDelete
  5. Nice sharing..nice produk..Tak pernah jumpa lagi produk ni..but looks yummieh for me..Thanks share info..boleh try ni.

    ReplyDelete
  6. first time dengar produk ni... tapi untung orang sekarang banyak pilihan... boleh pilih je mana yang berkenan...

    ReplyDelete
  7. Banyak khasiat Dan senang aje nak sediakan kan

    ReplyDelete
  8. Nampak menarik kalau sesiapa yg ada anak boleh cuba ni. Pernah dengar pengidap G6PD tapi xtaw apa dia

    ReplyDelete