Rawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioextracts

Rawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioextracts  |  Sebelum ni aku pernah kongsikan dengan korang dengan salah satu produk keluaran Furley Bioextracts ni kan iaitu FemMist.. Dan hari ni aku nak kongsikan satu lagi produk keluaran mereka iaitu Spray8... Mesti korang tertanya-tanya, spray apa tu? Haaaa Spray8 ni bukan sebarangan spray ye, Spray8 ini spray yang boleh merawat... Rawat apa? Rawat luka dengan Spray8 dari Furley Bioextracts... Macam pantun pulak ayat aku kan.. Hehe.. 

Rawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioex
Rawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioex
Spray8 merupakan salah satu produk keluaran Furley Bioextracts yang telah mendapat tempat dikalangan pengguna-pengguna di Malaysia.. Ia merupakan produk semulajadi yang dirumus khas untuk penjagaan kulit. Ramuan ekstrak tumbuhan di dalamnya berpotensi untuk memulihkan kulit dan mengembalikan kulit yang sihat. Kalau korang nak tahu, Spray8 ini mengandungi ekstrak herba yang dapat membendung terbentuknya parut sekiranya disembur sejurus selepas luka dan masalah kulit.

Menurut laporan kajian saintifik, komponen asas Spray8 ini mempunyai kesan merawat ke atas pelbagai jenis penyakit kulit, luka septik dan luka yang telah dijangkiti kuman. Produk ini mampu melegakan rasa gatal dan mengeringkan luka.


Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Spray8 ini adalah terdiri daripada bahan semulajadi iaitu Ekstrak Manggis sebagai bahan asas utama dalam penghasilannya.. Sebenarnya ekstrak kulit manggis ini telah lama digunakan di Asia sebagai rawatan untuk jangkitan kulit dan merawat luka.. Jom tengok bahan apa lagi yang ada dalam Spray8 ni.. 

Kandungan :-
Air, DermaXan (ekstrak G.Mangostana L.), Ekstrak botanikal (Q. infectoria, A. indica, Phyllanthus niruri & C. odorata), PEG-40 hydrogenated castor oil, Vitamin E, 2-phenylethanol, Caprylyl glycol dan minyak pati.



Water Based, All Natural, Gentle Spray, No Alcohol, No Steroid, No Pain, Anti-Microbial and Anti Inflammatory... Dengan gambar rajah di atas, ini bermakna Spray8 ini selamat digunakan kerana tiada bahan kimia yang merbahaya.. Paling penting Spray8 ini telah mendapat kelulusan dari KKM.. So, boleh guna tanpa was-was.. Hiks.. 😉 

Apa kelebihan lain yang ada pada Spray8 ni??.. Jom semak kat bawah ni..

Kelebihan Spray8

  • Mampu membunuh bakteria berbahaya
  • Mengeringkan luka tanpa keretakan kulit
  • Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru
  • Menggalakkan pembinaan kapilari baru
  • Pantas mengurangkan inflamasi dan kegatalan (anti histamin)
  • Menghalang pembentukan lepuh (air panas)
  • Tidak pedih dan penyerapan lebih pantas


Antara masalah-masalah yang boleh diatasi dengan menggunakan Spray8 ini ialah :-

  • Luka Diabetes
  • Luka pembedahan/Bekas jahitan
  • Ekzema
  • Kulit Sensitif
  • Bed Sore (luka akibat lama tidak bergerak)
  • Nekrosis (sel mati)
  • Lepuh Air Panas
  • Varikos (biasanya di kaki disebabkan salur darah rosak)
  • Calar
  • Kulit Rapuh (orang tua)
  • Ruam Lampin
  • Gatal-gatal Kulit
  • Campak

Kat sini aku sertakan beberapa gambar testimoni pengguna Spray8 untuk pelbagai masalah yang dihadapi.. Korang boleh tengok gambar-gambar kat bawah ni..



Banyak kegunaan Spray8 ni kan.. Pelbagai masalah boleh diatasi.. So, lepas ni dah tak perlu risau kalau luka atau ada parut, dengan menggunakan Spray8 ni InsyaALLAH masalah tersebut dapat diatasi.. Memandangkan Spray8 ni banyak kelebihannya, aku suggest setiap rumah harus ada sebotol Spray8 ini untuk kegunaan bila-bila diperlukan.. Manelah tahu tetiba terkena minyak panas ke, air panas ke, kalau dah ada Spray8 ni kat rumah dah tak perlu gelabah badak dok mencari ubat bagai.. Terus spray aje.. Mudah kan... Botol Spray8 ni pun kecil moleh aje tau.. Jadi, boleh la simpan dalam handbag dan dibawa kemana sahaja.. Standby bila ada kecemasan yang memerlukan khidmatnya.. Tak gitu..

Cara Penggunaan :-
  1. Bersihkan luka
  2. Semburkan Spray8 ke atas kulit dan pastikan kena pada semua permukaan luka
  3. Biarkan ai meresap ke dalam kulit dan jangan dilap atau dibilas
  4. Tutup luka jika perlu.
  5. Boleh gunakan secara kerap
Oklah, semua tentang Spray8 ni dah pun aku kongsikan dengan korang.. Jadi, jika korang berminat untuk mendapatkan Spray8 yang ajaib ni, korang bolehlah terjah laman web rasmi Furley Bioextracts seperti link yang aku sertakan kat bawah ni.. 

Untuk maklumat lanjut atau sebarang pembelian, sila layari :-

Laman Web Rasmi
https://www.furleybio.com/

Online Store

Facebook

Intagram

Twitter
https://www.twitter.com/furleyb

Email
support@furleybio.com

Contact No.
+603 8724-3280






10 comments on "Rawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioextracts "
  1. Spray senang sikit... dah tak yah nak sapu2 pakai kapa kalau luka..

    ReplyDelete
  2. Memang wajib ada kat rumah untuk saat-saat genting

    ReplyDelete
  3. Selamat tengahari & salam aidil adha

    produk baru ya.

    ReplyDelete
  4. seram sejuk saya tengok gambar luka..

    saya kagum juga dengan kehebatan spray ini..

    macam best je.

    ReplyDelete
  5. makin senang ni.. dah ada dalam bentuk spray...

    ReplyDelete
  6. mmg produk ni tengh femes skrng ni.. bnyk testimoni yg bagus. tq sharing akak..

    ReplyDelete