Sulaman Comel Merdeka Contest

Monday, August 7, 2017

Sulaman Comel Merdeka Contest  |  Tengok hadiah yang ditawarkan sangatlah superb kiut, terus rasa nak join.. Menang kalah belakang kire.. Sekurang-kurangnya kita mencuba nasib dan memeriahkan sesambil bagi support pada contest yang dianjurkan rakan blogger baru kita ni... Sulaman Comel Merdeka Contest anjuran Blogger Kak Noor ni dibuat sempena nak sambut merdeka nanti... Semangat patriotik tu harus ada kan.. Barulah Anak Malaysia namanya.. Tak gitu.. Hiks..

Sulaman Comel Merdeka Contest
Sulaman Comel Merdeka Contest
Klik Banner Untuk Join

Orite, Dengan lafaz Bismillah aku join contest ini.. Dalam contest ni Kak Noor mencari 3 orang pemenang sahaja untuk memenangi Tuala Sulaman Pakej Family... Bukan sehelai tuala tapi 3 helai tau untuk seorang pemenang.. Nama lagik pakej family kan.. Untuk Abi, untuk Ummi dan untuk Baby/Anak... Hehe.. Bestkan.. Menarik gile kot.. Sape nak kasi kan siap dengan sulaman comel lagik tu.. Rugi kalau korang tak join... Manelah tahu ada rezeki untuk  menang.. Tuah ayam nampak kat kakinya, tuah manusia hanya ALLAH yang tahu.. hehe..

Jadi, jom join reramai.. Jangan malu jangan segan.. Boleh berkenalan dengan Kak Noor sekali.. Oh ye, contest ni adalah kerjasama Kak Noor dengan Sis Hawa juga.. Kalau Sis Hawa tu rasanya tak asing lagik kot dikalangan blogger kan.. Sis hawa yang pandai mendesign blog tu.. Kalau tak kenal jugak, moh le kite kenal Kak Noor dan Sis Hawa.. 

Tarikh Tamat
31 Ogos 2017


8 comments:

  1. Best of luck, Lea.. moga=moga ada rezeki untuk awak..

    ReplyDelete
  2. wahhhh bestnye kalo menang siap dpt towel ada sulam customize ea kak?
    all the best kak. moga terselit rezeki utk akak sekeluarga dlm segmen ni :)

    ReplyDelete
  3. comelnya towel. In shaa ALLAH nk join jgik

    ReplyDelete
  4. jalan2 dari contest yang sama

    http://www.mialiana.com/2017/08/sulaman-comel-merdeka-contest.html

    - Mia Liana

    ReplyDelete