Handbag William Inghem Dari Mizzue Malaysia Pelengkap Gaya

Friday, August 18, 2017

Handbag William Inghem Dari Mizzue Malaysia Pelengkap Gaya  |  Kalau bercerita pasal handbag ni, memang kaum wanita la paling excited kan.... Handbag dengan wanita tak dapat dipisahkan.. Hah gituuu!!.. Yelah, bila nak bergaya, kalau tak de handbag memang rasa tak lengkap aje gaya kita sebagai seorang wanita kan.. Aku yakin setiap wanita mesti ada paling sikit pun satu atau dua handbag untuk digayakan kemana-mana sahaja.. Macam aku sendiri, memang mempunyai banyak koleksi handbag.. Tak puas kalau ada satu atau dua sahaja.. Mesti nak ada lebih baru boleh tukar-tukar pakai.. Haha!! Tamak kan.. Hehe.. Ok, untuk menambahkan lagi koleksi handbag aku, kali ni aku pilih pula handbag William Inghem dari Mizzue Malaysia sebagai pelengkap gaya aku... Tu dia, tambah lagi koleksi hokeh!! Jangan jeles... Haha!!


Nampak tak dimuka itu terpancar sinar bahagia bila dapat tukar handbag baru... hehe.. Korang pernah dengar tak jenama Mizzue ni? Sebelum aku tunjukkan kat korang design handbag Mizzue aku ni, aku nak cerita sikit kat korang tentang Mizzue Malaysia.. Apa itu Mizzue Malaysia?

MIZZUE MALAYSIA



Mizzue Malaysia adalah satu jenama online shopping dimana kita boleh membeli pelbagai jenis beg seperti clutches, wallet and purse, handbag, shoulder bag, across body bag, backpack, leather bag dan sebagainya... Design beg dari Mizzue Malaysia ni semuanya up to date tau mengikut trend sekarang... Simple tetapi tetap elegant... Sesuai untuk semua golongan.. Kalau nak diikutkan memang rambang mata tak tahu nak pilih yang mana kalau jelajah di website Mizzue Malaysia tu.. Dengan adanya online shopping sebegini, tak perlu dah bersusah payah nak ke shopping mall untuk beli handbag.. Hanya perlu pilih beg yang berkenan dihati, buat bayaran dan tunggu saja barang sampai depan muka pintu rumah.. Mudahkan.. Lagi pun korang tak perlu risau, setiap beg akan disertakan detail lengkap beserta gambar yang membolehkan korang tahu spesifikasi beg tersebut dengan lebih jelas.. Ada juga sesetengahnya disertakan video.. Jadi bolehlah korang lihat dengan lebih jelas kualiti beg yang korang pilih tu kan.. 

Ok, jom tengok design beg pilihan aku...

mizzue malaysia, handbag mizzue, mizzue william inghem
Handbag William Inghem Dari Mizzue Pelengkap Gaya
Inilah handbag dari Mizzue yang menjadi pilihan aku tu.. William Inghem Brown colour... Banyak lagi sebenarnya yang cantik-cantik tapi aku lebih meminati design ini kerana designnya agak menarik dimata aku.. Bahagian depan dan belakang handbag ni bercorak anyaman.... Menarik!! Saiz handbag ni tak terlalu kecil dan tak terlalu besar... Sedang-sedang aje saiznya.. Kalau diukur, handbag ini sebesar saiz A4... Menepati citarasa aku.. Walaupun bersaiz A4, tapi masih mampu mengisi banyak barang tau.. Haaa itu yang aku suka.. Biasa kalau aku pilih handbag, mesti nak yang banyak compartment supaya aku boleh bahagi-bahagikan tempat untuk simpan handphone, make up, buku bank dan pelbagai lagi... Tak de la berlonggok satu tempat aje kan.. Nanti nak mencari mula la kelam kabut dan agak susah..

Eceli handbag ni diperbuat daripada premium PU leather yang mempunyai 3 compartment dengan dilengkapi button magnetic dan 2 button popper... Di bahagian luar handbag ini dihiasi dengan 4 poket berzip.. Manakala dibahagian dalam ruang utama beg ini dilengkapi dengan zip dan slip poket di dinding dalamannya.. Ciri-ciri yang menarik dan lengkap bagi sebuah handbag yang aku suka.. Oh ye, satu lagi aku lebih suka pakai handbag yang bertali panjang dan handbag dari Mizzue Malaysia ni disertakan sekali dengan tali panjang untuk penggayaan lebih santai... Jom tengok ciri-ciri yang ada pada handbag Willian Inghem ni dengan lebih detail melalui gambar dibawah ni..

Untuk melihat dengan lebih jelas lagi spesifikasi beg ini, korang boleh klik link Video Mizzue William Inghem ini.. Handbag William Inghem ni didatangkan dalam pelbagai warna yang menarik sebenarnya.. Bukanlah hanya satu warna ini sahaja.. Antara warna-warna lain yang ada seperti black, almond, purple, grey dan turquiose...


Dengan pilihan warna yang menarik


Detail William Inghem
  • Bag Category : Cross body bags, Handbags, Shoulder bags, Woven bag
  • Colours : Brown
  • Specifications : Hidden bag, Mobile bag, Passport bag
  • Materials : Halal, PU
  • Size (W x L x H) : 13.5 x 28 x 26 cm
  • Shoulder Strap : 40 - 46 cm
  • Cross body Strap : 75 - 87 cm
  • Weight : 0.97 kg
Mizzue Malaysia


 3 compartment bagi keselesaan muatan barangan

 Bahagian dalam bag

Poket berzip di ruang utama bag

Mungkin dilihat pada gambar yang aku up ni tak berapa nak jelas kan keadaan beg ni.. So, mari kita lihat video pendek yang dah aku sediakan untuk korang lihat keseluruhan beg ni.. Video tanpa suara ye.. Ahakz.. Atau korang boleh klik SINI untuk lihat video kedua.. Wahh banyak betul video aku buat untuk Mizzue Malaysia ni yek.. Hehe...


Orite, tentang Mizzue Malaysia pun aku dah story... Tentang handbag William Inghem ni pun aku dah cerita kat korang.. Kesimpulannya, aku sangat suka dan berpuashati dengan handbag dari Mizzue Malaysia ni.. Walaupun memilihnya secara online, bila sampai ke tangan kualitinya seperti di dalam gambar dan sangat trendy.. Paling best banyak compartment... Itulah salah satu ciri-ciri beg yang aku minati.. So, bolehlah aku ber-OOTD time Raya Haji nanti kan walaupun dah terrrrrguna untuk pergi kerja.. Haha..!!

Untuk pemilihan warna pula, aku memilih warna Brown sebabnya kebanyakan koleksi beg aku adalah berwarna hitam.. Kali ni nakkan sedikit kelainan dengan mengenakan handbag berwarna Brown dan dengan warna ini masih senang dimatchkan dengan pelbagai warna pakaian... So, tak perlu risau untuk bergaya dengan handbag ni nanti... Hiks..

A post shared by L E A A Z L E E Y A 👻 (@lea_azleeya) on

Oklah, bagi korang-korang diluar sana yang ingin bergaya dan melaram dengan beg Mizzue dihari raya aidiladha nanti ataupun untuk melengkapkan outfit seharian korang dengan handbag ini, bolehlah terjah link kat bawah ni ye.. Aku yakin korang akan berpuashati dengan design dan kualiti yang ada pada handbag Mizzue Malaysia ni.. Harga pun berpatutan uolls.. Setandingan dengan kualiti yang ada pada begnya..


Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram

Email
customer@mizzue.com.my


28 comments:

  1. Cantik kan bag Mizzue ni...ekceli akak minat yang jenis ni dan dah pilih ni tapi kan dapat bag lain...erm...

    ReplyDelete
  2. Cantiklah Lea...yang penting boleh isi banyak keperluan peribadi.

    ReplyDelete
  3. cantiknya...macam berkenan pulak...nak cari satu lah nanti

    ReplyDelete
  4. cantik lah beg ni. dah la coklat cair cair. suka suka :D

    ReplyDelete
  5. Lawa designnya! Warna pilihan pun banyak.. Macam sesuai untuk semua golongan😍

    ReplyDelete
  6. Cantik beg nya... design ringkas saya pun suka tengok...

    ReplyDelete
  7. Pewittttttt. Cantik berseri seri tambah pulak dengan beg baru hehe

    ReplyDelete
  8. baru akak tau mizzue ni hehehe. thanks ye :)

    ReplyDelete
  9. cantik beg dari mizzue ni...tapi yang pakai beg ni lagi cantik hihihi

    ReplyDelete
  10. love the design and color
    kenapa iols x dpt review beg ni haha

    ReplyDelete
  11. baru tahu pasal mizzue ni. Design beg ni pun cantik!

    ReplyDelete
  12. First time baca ttg Mizzue. Nanti akak check out website - suka tengok handbags.

    ReplyDelete
  13. ada jugak usha bag dekat mizzue ni.. tunggu masa nak grab je.. hehehe.. pilihan kak lea memang cantik sangat :D simple and elegant..

    ReplyDelete
  14. cantik..rabia search selalu handbag mizzue ni..rabia suka pakai sling bag

    ReplyDelete
  15. Bestnya banyak compartment. Memang mama suka

    ReplyDelete
  16. Wahhhh kakkkkk! persis model la saya tengok.
    Tak boleh cari makan lah model lain macamni hehehehe.

    ReplyDelete
  17. handbag comel.. tuan punya handbag pun comel. hehe

    ReplyDelete
  18. cantikkk. mek biasa beli dekat nile. ghihi. tapi perempuan memang tak pernah puaskan walaupun dah ade 5 beg hahahahahha

    ReplyDelete
  19. Cantiknya beg mizzue ni. Aishh buat ana tergoda nk beli pula.

    ReplyDelete
  20. Cantik beg ni, Lea..Ai is jeles..haha

    ReplyDelete
  21. tak dpat nak beza, kak lea cantik ke beg yg cantik. hehehe
    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  22. tuan punya badan lagi cantik dari begnya ..haha

    ReplyDelete
  23. memang nampak kemas....suka!

    ReplyDelete
  24. Siqah suka warnanya dan banyak ruang. Hihi.

    ReplyDelete
  25. Hi there, I found your blog via Google while searching for such kinda informative post and your post looks very interesting for me. Tote Bags

    ReplyDelete