Ada Apa Dengan Traveloka Di KL2017

Tuesday, August 22, 2017

Ada Apa Dengan Traveloka Di KL2017  |  Sukan SEA 2017 telah pun dirasmikan dengan penuh gilang gemilang pada 19 Ogos 2017 baru-baru ini di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur.. Sukan SEA yang ke-29, yang juga dikenali sebagai Kuala Lumpur 2017 (KL2017) ini akan berlangsung selama 11 hari bermula 19 hingga 30 Ogos 2017, dimana Malaysia telah terpilih menjadi tuan rumah bagi kali ini.. Sebanyak 405 acara dari 38 sukan akan dipertandingkan di Sukan SEA Kuala Lumpur 2017 antaranya bola sepak, angkat berat, olahraga, akuatik, badminton dan banyak lagi... Disebalik kehangatan temasya Sukan SEA 2017 yang berlangsung kini, Traveloka adalah salah satu sponsor untuk KL 2017 pada kali ini.. Ada apa dengan Traveloka di KL2017? Yeah, banyak yang korang kena tahu tentang Traveloka dan KL2017.. Jom aku ceritakan...

traveloka, sukan sea 2017, kl2017,
Ada Apa Dengan Traveloka Di KL2017
Traveloka adalah salah satu laman e-dagang pelancongan dalam talian yang utama di Asia Tenggara yang menyediakan penerbangan termurah ke semua destinasi dan tawaran hotel yang terbaik... Bersempena KL2017, Traveloka menjanjikan perkhidmatan terbaik untuk anda.. Sepanjang temasya Sukan SEA ini, Traveloka akan melancarkan promosi dan aktiviti di lapangan untuk semua orang menikmatinya.. Sebagai penaja untuk acara bersejarah ini, Traveloka menawarkan aktiviti menarik untuk dimanfaatkan oleh orang ramai..


Kalau korang nak tahu, Traveloka juga adalah official Online Travel Partner untuk KL2017... Sebagai official Online Travel Partner bagi KL2017, Traveloka akan mengadakan promosi bersempena Sukan Asia Tenggara 2017 ini iaitu Hello Malaysia! dan Go S.E.A!..

Bagi promosi Hello, Malaysia!, Traveloka menawarkan diskaun sehingga 40% bagi penerbangan dan hotel ke destinasi dalam Malaysia dan akan membawa anda secara lebih dekat dan peribadi untuk mengenali tempat-tempat menarik di malaysia..


Manakala bagi promosi Go S.E.A! pula, diskaun sehingga 60% ditawarkan bagi penerbangan dan hotel ke 10 destinasi khas di Asia Tenggara seperti Singapore, Bangkok, Phuket, Chiang Mai, Ho Chi Minh City, Hanoi, Bali, Jakarta, Bandung dan Lombok!! Anda akan dibawa ke tempat-tempat yang menakjubkan di Asia Tenggara.

Waahhh bestkan.. Jadi apa tunggu lagi, tempah la sekarang untuk mendapatkan harga promosi yang hebat ini.. Promosi berlangsung sekarang sehingga 31 Ogos 2017..... Jangan lepaskan perluang keemasan ni tau.. Selain korang dapat menyaksikan KL2017 di Kuala Lumpur, korang juga dapat melihat keindahan dan keistimewaan yang ada di Malaysia.. Bak kata orang 'sambil menyelam kita minum airnya sekali'.. Tak gitu?? hehe.. Korang juga boleh bercuti di 10 destinasi khas Asia Tenggara dengan harga yang murah.. Best sangat ohh!! Rugi kalau lepaskan peluang ni.. Korang boleh buat tempahan sekarang di laman web Traveloka seperti link yang aku sertakan dibawah ini..


Selain itu juga, Traveloka juga ada membuka booth di Bukit Jalil dan pelbagai peraduan akan dianjurkan serta tawaran penerbangan dan hotel ke pelbagai destinasi.. Pengunjung juga boleh menyertai photo booth dan playcard contest dimana hadiah-hadiah menarik menanti pemenang.. Korang berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah yang berjumlah sehingga RM200,000.00 tau!! Rugi tak join wehh!! Terdapat juga on-ground booth dan plus live feed yang akan mengupdate setiap acara Sukan SEA yang berlangsung.. Jadi, jomlah ramai-ramai kita terjah booth Traveloka..  Mane tahu ada rezeki untuk menang hadiah-hadiah menarik... Hehe..


Traveloka Live Stream


Berita baik untuk korang..!! Korang boleh menonton acara Sukan SEA 2017 ini secara live stream tau kerana Traveloka juga menyediakan Live Stream SEA Games di laman webnya http://travelokakl2017.com.my/ ... Jadinya, jika korang tak sempat nak menonton di kaca tv, korang boleh tonton di Traveloka Live Stream.. Tapi nak kena ada internet la kan.. Alah, aku yakin dizaman serba canggih dan moden ni, setiap orang mempunyai talian internet.. Jadi, bolehlah menonton acara Sukan SEA 2017 ini dimana sahaja korang berada..  Satu lagi berita baik untuk korang... Korang juga boleh menyertai peraduan yang disediakan di Live Stream page bermula 19 Ogos 2017.. Jadi, jangan lepaskan peluang ini ye kerana hadiah menarik menanti korang yang menyertainya..

Oklah, rasanya dah terjawab soalan "Ada apa dengan Traveloka di KL2017?" ni kan.. Segalanya dah aku ceritakan dekat korang tentang Traveloka dan KL2017 ini.. Jadi, jangan lupa ye untuk menonton Sukan SEA ke-29 jika korang berada di Kuala Lumpur dan boleh juga ditonton melalui Traveloka Live Stream walau dimana korang berada.. Berilah sokongan kepada pasukan kita, Malaysia!! MALAYSIA BOLEH!!


6 comments:

  1. bila nk g bercuti lagi ni????uwwaaaa

    ReplyDelete
  2. waaa traveloka pun ada buat live yer.. bagus2.. :)

    ReplyDelete
  3. mcm2 diskaun ada ..hari2 lak tu

    ReplyDelete
  4. Wahh banyak jugak diskaun yang ditawarkan.. mr.hubby, jom kita bercuti..

    ReplyDelete
  5. Bestnya Traveloka. Macam2 diskaun ada. Nak guna je tak bekesempatan lagi :)

    ReplyDelete