RM100 SGShop Shopping Credit Selamat Digunakan

Tuesday, July 25, 2017

RM100 SGShop Shopping Credit Selamat Digunakan  |  Wohaaa!! Alhamdulillah, order terakhir aku di SGShop dah pun sampai ke tangan... Dengan ini, RM100 SGShop shopping credit yang aku menang dalam Giveaway SGShop Shopping Credit By Wani Sukarno telah selamat aku gunakan.. Hehe... Apa yang aku beli tu?? Masih lagi memborong baju Qhaliff.. Kan aku dah cerita kat entry yang lepas - Borong Baju Anak Di SGShop Malaysia..


Sebelum ni aku dah borang 3 pasang baju Qhaliff.. Dan ini adalah yang balance duit, aku beli lagi sehelai.. Maka selamatlah sudah shopping credit aku gunakan.. Hiks.. Macam biasalah, nak tunggu parcel sampai memang lambat sebab kite beli barangan terus dari China.. Yang penting harga murah dan barang berkualiti... 


Dalam banyak-banyak baju kat SGShop tu, yang ini jugak aku berkenan.. Tak tahu kenapa.. Pada mata aku smart.. Siap bertali bagai.. Nampak lah kelainannya sikit dan ada style.. Nanti-nanti kalau dah serabut sangat dengan tali tu, aku kasi potong jerk la.. Haha.... Kalau korang rasa nak shopping baju anak-anak korang ke, baju korang sendiri ke, atau barang-barang lain, korang bolehlah terjah laman web SGShop Malaysia.. Banyak gile kot barang best-best kat sana.. Jangan rambang mata sudahhh!!


11 comments:

  1. waaa..best kan shopping sgshop

    ReplyDelete
  2. Beli dr sgshop mmg kena sabar tgu sampai kat umh kan. Hee. Comel baju tu

    ReplyDelete
  3. Comelnya.... cantik... Alhamdulillah rezeki kan...

    ReplyDelete
  4. Stulo la Qhaliff lepas ni, hihi.

    ReplyDelete
  5. Cantiknya baju tue, seronoknya Qhaliff dapat baju baru..

    ReplyDelete
  6. kat SGShop mmg best..murah2...

    ReplyDelete
  7. alololoooo omeyynyaaaaa kak. seronokkk ahh qhalif dapat baju baru.
    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  8. Dont introduce me to another, nile pun dh ckup merabakkan poket 😭😭

    ReplyDelete