Harga Petrol Naik Lagi!

Harga Petrol Naik Lagi!  |  Setelah harga petrol turun mendadak semasa musim perayaan yang lalu, kini harga petrol kembali meningkat dari semasa ke semasa.. Minggu ni harga petrol naik lagi! Berikut adalah senarai kenaikan harga petrol mingguan dari tarikh 13 Julai hingga 19 Julai 2017..

harga petrol mingguan
Harga Petrol Mingguan

sumber : SINI


16 comments on "Harga Petrol Naik Lagi!"
  1. Mcm ni lah petrol kat malaysia ...
    Turun naik setiap minggu...

    ReplyDelete
  2. Cukup lagi bekalan utk seminggu minyak kereta ana ni. Hopefully turun lah minyak next week. Hehe.

    ReplyDelete
  3. buat harga mingguan ni buat cheq kolam kabuit nk isi..siap tertumpah lagi dari tangki haha

    ReplyDelete
  4. tension asek naik je.. turun sekali sekala.. hmmmmmm

    ReplyDelete
  5. naik turun naik turun.. hihihiiii.. :)

    #syukurselalu

    ...

    ReplyDelete
  6. pasrah.
    turun.
    naik.
    turun.
    naik.
    ntah pe motif tiap rabu!
    nyusahkan!

    ReplyDelete
  7. Turun.. turun... Naik.. Naik... Haha

    ReplyDelete
  8. bertabahlah . harga minyak turun naik , turun naik , dah lali ,,huhuh

    ReplyDelete
  9. Turun naik. Macam harga saham pula. Haha.

    ReplyDelete
  10. turunnya kejap, naiknya banyak kali

    ReplyDelete
  11. macam tarik tali pulak ye..kejap naik,kejap turun...memandai je diorang ni,kalau ikutkan harga minyakkan turun...adehhh..

    ReplyDelete
  12. Redha jea la, nak taknak ke guna jugak walaupun pedih dalam hati...

    ReplyDelete
  13. Naik turun tak pe la, kalau naik je tak turun, sengsara kita nnt..

    ReplyDelete
  14. mcm biasa lah akak..ada pasang surutnya...

    ReplyDelete