Cenderahati Dari London

Cenderahati Dari London  |  Raya baru ni berkesempatan beraya di rumah kakak aku di Aspa Cottage pada raya pertama.. Kebiasaannya kalau keluar beraya pun mesti raya ke-2 tapi tahun ni kitorang pulun beraya ke rumah kakak sulong aku raya pertama lagik.. Sempatlah jumpa anak-anak kakak aku walaupun tak semua sekali.. Tapi bukan itu yang aku nak cerita sebenarnya.. Hehe.. Yang aku nak ceritanya adalah cenderahati dari London yang aku dapat dari anak sedara aku.. Hiks.. Kite layan gambar raya dulu sekeping.. Haha!!


Syok betul makan tu mak buyong... Hehe.. Menambahkan berat badan biasalah kan...  Masa tengah merehatkan diri setelah kekenyangan yang melampau, anak saudara aku datang kat aku hulur tangan.. Ingatkan nak salam, rupanya dia hulur cenderahati yang dibelinya dari London.. Eceli, aku minta dia belikan pelekat peti untuk aku.. Buat kenang-kenangan.. Ingatkan dia tak beli dah.. Rupanya ada rezeki aku dapat pelekat peti dari London.. Yelahkan, nak pergi sana memang tak la.. So, ada yang pergi mintaklah tolong belikan... Hobi baru aku sekarang ni kan kumpul pelekat peti.. Huhuhu.. 

Cenderahati Dari London
Cenderahati Dari London

Inilah hasilnya.. Dapat 2 pelekat peti dari sana.. Alhamdulillah.. Boleh tambah koleksi pelekat peti aku.. Yeahh!! Mintak beli satu tapi dapat 2.. Memang terbaik.. Kalau ada kengkawan yang pergi melancong pastu balik buat giveaway hadiahnya pelekat peti dari sana, memang aku akan join.. Manelah tahu ada rezeki menangkan.. Dapatlah tambah koleksi pelekat peti dari negara lain pulak.. 


Antara koleksi yang ada.. Sikit aje baru sebab baru jerk berjinak-jinak mengumpulnye.. Setakat ni yang best dari korea dan london la.. Yang lain tempatan aje.. Tu pun banyak dah yang rosak kena baling dek budak kecik tu.. Ikan pun hilang muncung.. hehe.. Yang vietnam habis rosak dah si Qhaliff punya kerja.. Tinggal ajelah yang ini.. Huhu... 

Apa-apa pun, thankz to my anak sedara, Azuan coz belikan mak saudaranya ni pelekat peti dari London.. Kehkehkeh!!

A post shared by @shnrzn_ on


A post shared by @shnrzn_ on


8 comments on "Cenderahati Dari London"
  1. seronok bila dapat hadiah dari negara lain kan...memeberi semangat kita nak ke sana plak..

    ReplyDelete
  2. Banyak juga pelekat lea.. Semoga berjaya kumpul lagi banyak..

    ReplyDelete
  3. wow... menariknya, mcm2 ada... best buat koleksi...

    ReplyDelete
  4. kalau datang cousin yang kocik tu, abisss lah FM dia pi kacau 😂

    ReplyDelete
  5. Saya punya Fridget Magnet kan, banyak dah Wafat dan Nazak, anak-anak sangat teruja nak bermain dengannya... huhu... sedih...

    ReplyDelete