Sambut Perayaan Ramadhan Ini Dengan Penebusan #GrabJuice

Tuesday, June 20, 2017

Sambut Perayaan Ramadhan Ini Dengan Penebusan #GrabJuice  |  Tiada tempat letak kereta, beratur panjang untuk membeli barang dan ramai pengguna jalan raya menuju ke pusat membeli belah yang sama paa bulan Ramadhan. Ia adalah senario yang tidaklah lagi asing pada setiap musim perayaan apabila terdapat tawaran khas dan jualan untuk dinikmati, akan tetapi janganlah dikalahkan olehnya sebelum anda keluar rumah anda... 

Sambut Perayaan Ramadhan Ini Dengan Penebusan #GrabJuice
Sambut Perayaan Ramadhan Ini Dengan Penebusan #GrabJuice

Menangani masalah transit dengan perjalanan pintar, dengan mengambil Grab dan menerima ganjaran untuk kegunaan anda.. Ramdhan ini, Juice Works dengan kerjasama Grab, menawarkan #GrabJuice, tawaran eksklusif penebusan Juice untuk pelanggan-pelanggan Grab yang menuju ke mana-mana pusat membeli belah yang mempunyai cawangan Juice Works, diseluruh negara. Beli 1 percuma 1 promosi junior eksklusif, termasuk cawangan Juice Works outlet yang terbaru di Starling Mall.


Minuman yang sihat yang menyegarkan ini adalah minuman yang sesuai untuk pembeli belah yang penat dan umat Islam yang berpuasa pada bulan Ramadhan ini.. Tubuh manusia terdiri daripada 60% air dan kehilangan walaupun 1.5% daripada H2O yang boleh menyebabkan dehidrasi yang ringan, hilang mood, kehilangan tenaga dan fungsi-fungsi kognitif.. Ini adalah penting untuk meningkatkan pengambilan cecair selepas aktiviti fizikal atau kekurangan pengambilan cecair untuk tempoh yang lama..

Menurut kajian oleh University of Connecticut, pengambilan separuh pinggan setiap hidangan sehari dengan buah-buahan segar dapat membantu untuk memberikan tambahan dua cawan air setiap hari. Jus buah-buahan menggabungkan kedua-dua cecair dan semua kebaikan buah-buahan, jadi apa yang boleh menjadi lebih baik untuk menghilangkan dahaga anda selepas satu hari puasa atau hari yang memenatkan?

Tebus minuman anda untuk mendapat kebaikan daripada buah-buahan segar dengan semudah 1,2,3!


Berikut adalah cara-cara untuk membuat penebusan :-

  • Ambil Grab ke mana-mana pusat membeli belah yang mempunyai cawangan Juice Works.
  • Tunjukkan sejarah tempahan Grab anda di kaunter Juice Works untuk membuktikan bahawa anda menaiki Grab pada hari itu
  • Nikmati tawaran eksklusif anda dari Juice Works (Beli 1 Percuma 1 Junior - mana-mana pilihan)
Mudahkan... Ambillah Grab dan dapatkan #GrabJuice anda hari ini..!!





TENTANG JUICE WORKS MALAYSIA

Juice Works Malaysia adalah perintis syarikat jus buah-buahan yang segar di negara di mana mereka dipercayai oleh beribu-ribu pelanggan-pelanggan setia untuk kraf yang menggunakan ramuan bahan-bahan semulajadi yang terbaik.

Diasaskan oleh Jason Choy dan Ling Mooi Li, pasangan berkenaan membuka kiosk pertama di pusat beli-belah Curve pada Disember 2004. Setelah tidak lama ia dibuka, kiosk tunggal ini telah memenangi pujian daripada pelanggan-pelanggan untuk menu jus yang sihat dan smoothie yang sangat lazat.


Juice Works Malaysia kini berada di 28 lokasi di seluruh negara dan banyak lagi akan dibuka pada masa-masa akan datang. Bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk gaya hidup sihat, Juice Works Malaysia juga menawarkan peluang francais sebagai sebahagian daripada rancangan pengembangannya, serta kiosk mudah alih untuk menyampaikan minuman kepada pelanggan yang asyik bergerak.

Untuk maklumat lanjut boleh layari :-



4 comments: