Jom Pakat Join "Duit Raya Giveaway By Abam Kie And Pals"

Jom Pakat Join "Duit Raya Giveaway By Abam Kie And Pals"  |  Orite, hari ni aku nak ajak korang, korang dan korang semua yang bergelar blogger untuk join giveaway  by Abam Kie ni... Duit Raya Giveaway By Abam Kie And Pals... Ramai penaja giveaway ni dan termasuklah aku sendiri.. hehe... Rugi tak join..!! Hadiah menarik menanti korang semua tau... Nak tau hadiah apa? Moh le aku kabo...

Duit Raya Giveaway By Abam Kie And Pals
Duit Raya Giveaway By Abam Kie And Pals
Klik banner untuk join

Ok, kalau korang nak tahu hadiah yang disediakan bukan sahaja berupa Duit Raya tetapi terdapat hadiah berbentuk barang ye.. Hadiah yang bakal dimenangi oleh 32 orang pemenang iteww adalah seperti berikut :-

RM 20 x 11 pemenang
RM 10 x 13 pemenang
Selendang Rindu x 2 pemenang
Handsock dan Stokin Silvy x 2 pemenang
Preloved Novel x 2 pemenang
Kad Raya untuk peserta terpantas dan terakhir

Menarikkan!! So, apa tunggu lagi.. Jom la ramai-ramai memeriahkan giveaway ni.. Mane tahu kot-kot korang adalah salah seorang pemenangnya kan.. Giveaway ni akan tamat pada 16 JUN 2017 ini.. Cepat-cepat tau.. 2 minggu sahaja berlangsung... 

Kalau korang nak join bolehlah klik banner kat atas nun ye.. Good Luck Uolls.. :)


9 comments on "Jom Pakat Join "Duit Raya Giveaway By Abam Kie And Pals""