Menang giveaway Jiakreatifelt

Menang giveaway Jiakreatifelt  |  Yeahh menang lagi.. Kali ni dapat masuk dalam bloglist Jiakreatifelt pulak.. Ritu aku ada join giveaway "Jom Join Giveaway Jiakreatifelt" anjuran Blogger Jia ni.. Alhamdulillah tersenarai dalam 7 pemenang untuk dimasukkan dalam bloglist beliau.. Seronok hokeh, dapat masuk dalam bloglist kengkawan ni.. Sapa yang blogwalking kat blog dorang sekurang-kurangnya nampak la jugak blog picisan kite ni kan.. Hehe 


Aku yang bernombor 3.. I loike number 3...



Nampak tu dah diletakkan dalam senarai bloglist beliau.. Alhamdulillah.. TQ ya Jia..


Jom korang pakat berkenalan dengan Blogger Jia ni.. Terjah blog beliau di :-



8 comments on "Menang giveaway Jiakreatifelt"