Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

Wednesday, April 19, 2017

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!  |  Wohaaa!! Hi korang.. Assalamualaikum.. Pepagi buta dah dapat jemputan dari budak kecik ni (Syed) ajak join segmen yang dianjurkannya.. Jadinya, haruslah join ye support kengkawan blogger.. Kalau tak dijemput pun, nak buat muka tak malu jugak join Segmen Seorang Syed Nak Bloglist! ni.. Haha..!!

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!
Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!
Ok, dalam syarat segmen ni, untuk syarat ke-5 kena nyatakan kenapa anda mahu berada di dalam bloglist Seorang Syed dan tulis Short Review tentang Blog Seorang Syed... Jom baca aku membebel sal budak kecik ni.. haha!!

Kenapa??

Ok, aku nak sangat berada di dalam bloglist Seorang Syed ni sebab aku tahu blog dia dah semakin femes sekarang menjadi tumpuan blogger-blogger maupun non-blogger berkunjung ke blog beliau terutama awex-awex cun yang tengah dok usha beliau sekarang ni.. Haha.. Manelah tahu kot-kot yang berkunjung ke blog seorang syed tu, sudi klik blog aku pula kan.. Hiks..

Selain tu, aku nak soh budak kecik ni sentiasa ingat blog aku dan sentiasa terjah blog aku ni.. Kikiki (boleh ekk camtu) Haha!! Dramaaa sangat aku... Paling penting, dapat eratkan silaturahim dan dapat tambah kenalan sekiranya ada yang masih belum mengenali antara satu sama lain...


Short Review Tentang Blog Seorang Syed

Bagi aku, Blog Seorang Syed ni mampu menjadi salah sebuah blog yang terkenal satu hari nanti.. Artikel yang ada dalam blog ni, bagus dan mampu menarik ramai pengunjung dan followers... Cara penyampaian artikel best.. Aku suka baca... Tak memeningkan.. Selamber.. Santai.. 

Selain itu, Blog Seorang Syed ni kemas dari segi templatenye... Tak semak mata memandang.. Widget-widget yang ada pun tersusun dengan baik dan hanya ada widget yang perlu sahaja.. Iklan yang ada dalam blog beliau pun tak menyesakkan nafas aku bila masuk ke blognya.. Paling penting Blog Seorang Syed cepat loading bila masuk.. Bila seseorang blogger tu nak blogwalking, dorang mesti seronok nak masuk blog yang loadingnya tak berat.. Tak de la lama berjanggut nak tunggukan.. Aku paling tensen bila masuk blog kengkawan yang berat sangat loadingnye.. Huk!! Nasib baik blog budak kecik ni fast loading.. Kalau tak amukan puaka akan berlaku diblognya.. Wahahaha..

Tu aje kot misteri Blog Seorang Syed ni yang dapat aku rungkaikan takat ni.. Tuan Tanah Blog Seorang Syed ni pun baik hati dan suka blogwalking blog kengkawan.. Mungkin sebab tu jugak ramai yang suka berkunjung ke blog beliau..

Aku doakan agar, Blog Seorang Syed ni terus menuju kejayaan dan terkenal satu hari nanti...

Orite, jom pakat-pakat join segmen ni.. Rugi tau tak mengenali tuan punya blog ni tau.. Dah la encem, cikgu pulak tu.. Haha.. Moh-moh kite pakat join..

Tarikh Tamat
30 April 2017


21 comments:

  1. betul2..suka masuk ke blog orang yang tak berat nak loading..kalau byk benor iklan pas tu slow..memang laju2 klik X kat atas tu...

    ReplyDelete
  2. sama lah suka juga baca entri Seorang Syed ni. penyampaiannya cukup santai dan sekepala haha.

    goodluck kak lea! :D

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen (^_^).Sertai segmen tonton ucing nak try irama melayu.(^_^).

    ReplyDelete
  4. Lea yang rajin...moga berjaya Lea.. :)

    ReplyDelete
  5. hahahahaha kak! lawaknnya lahai baca review ni. Thanks kerana sudi join segmen syed dan sudi merungkai misteri blog seorang syed. Banyak sungguh benda yang dirungkai!

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHA budak kecik :P Lol, kalau macam tu mai Budak lagi kecik...kehkehkeh

    ReplyDelete
  7. Nak tergelak panggil dia budak kecik! 😂😂😂

    ReplyDelete
  8. Hee comel je ayat2 yg lea terus. Selamat bersegmen lea. Gud luck!

    ReplyDelete
  9. selamat malam .

    singgah dari segmen yang sama . selamat berjaya .

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete
  10. SESI TERJAH BLOG RAKAN BLOGGER.

    Wahhhh goodluck kak lea. Uyul will join soon. hehe

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete