Lagu Menahan Rindu Berhantu

Assalamualaikum wbt..

Lagu Menahan Rindu Berhantu  |  Korang pernah dengar tak lagu Menahan Rindu nyanyian Wany Hasrita?? Berhantu tau lagu ni kat opiz aku.. Sepanjang masa berkumandang.. Sampai ramai yang komplen tentang hal ni... Hehe korang jangan la salah sangka ye, ni bukan berhantu yang seram-seram tu.. Tapi ni kawan aku yang 'hantu' dengan lagu ni.. Ngeeeee..


Ada la sorang member opiz aku ni.. Suka sangat lagu ni.. Hari-hari dok ulang lagu ni.. Dalam satu hari tu tataw la berapa kali dia boleh ripit lagu ni.. Sampai ramai yang tegur, awat lagu ni jerk yang dia dok dengoo.. Tak bosan ke?? Haha.. Aku sendiri yang dok sebelah dia ni pown dah naik kematu telinga dengar lagu sama.. Sampai boleh hafal lirik lagu ni.. Sikit-sikit la.. Haha..

Mungkin ada dikalangan korang tak tahu menahu lagi kan tentang lagu ni.. Jom kite tengok lirik dia dan berkenal-kenalan dengan lagu ni.. Berhantu ke idokkk? Koh3x... 

MENAHAN RINDU
Wany Hasrita

**************

Sejenak ku termenung
Awan pun mulai murung
Tiada siulan-siulan burung-burung
Menemani hariku, menemani sepiku
Tersiksa angkara menanggung rindu

Oh angin kau kirinkan kalimah kasihku
Agar dapat ku dengari kalamnya berbunyi
Biarpun sekadar cuma memujuk hari
Akan ku terus berdiri hadapi semua ini

Biarlah ku bersendirian
Terkurung dalam kenangan silamku
Biarlah aku menahan rindu

Oh angin kau kirinkan kalimah kasihku
Agar dapat ku dengari kalamnya berbunyi
Biarpun sekadar cuma memujuk hari
Akan ku terus berdiri hadapi semua ini
Oh hari kau sedarilah kenyataan ini
Agar dapat ku gagahi dan terus berdiri

Biarlah ku bersendirian
Terkurung dalam kenangan silamku
Biarlah aku menahan rindu
Menahan Rindu..


Kalau ngah frust ni memang 'layan' la lagu ni... Lirik dia best.. hehe.. Nape time aku frust dulu tak de lagu ni ek.. Wahahaha... tetttttttt!!


4 comments on "Lagu Menahan Rindu Berhantu"
  1. x layan pun lagu dia. cuma prnh layan lagu achik nana yg dia nyanyi duet artis korea tu

    ReplyDelete
  2. Cik renex memang suka gila lagu ni. asyik duk ulang2 macam kawan lea tu. haha
    lagi2 memang tengah mood sendu n frust ni. huhu

    ReplyDelete
  3. Alamak.. line tak ok.. nanti lah sha dengar ye.. berhantu ke idak.. hehehehe

    ReplyDelete