Shapee Nursing Bra Memberikan Keselesaan

Thursday, February 2, 2017

Assalamualaikum wbt..


Shapee Nursing Bra Memberikan Keselesaan  |  OMG..!!! Awalnya aku beli Nursing Bra... Haha.. Excited lebih nampaknyeee kali ni.. Ahakz.. Tak de la cenggitu sebenarnya.. Dah kebetulan jumpa yang terbaik bagi aku, so terus je la beli.... Nanti boleh fokus barang baby aje kan.. Nursing Bra yang aku beli ni, boleh juga dipakai oleh mommy-mommy yang tak menyusu sebenarnya.. Tapi lebih praktikal untuk ibu yang menyusu la.. Hiks..

Ehh.. Dah membebel panjang lebar, mesti korang nak tahukan jenama apa aku beli, dekat mana aku beli, apa yang bestnye tentang bra ni kan..?? Haaa ni la nak cerita ni.. Apa yang best, mesti aku akan kongsikan dengan korang.. Jangan risau ye.. Hehe.. Opsss entry kali ni untuk mommy-mommy tau.. Tapi daddy-daddy pown boleyyyy!! Haha..


Okeh, Nursing Bra yang aku beli tu adalah dari jenama Shapee.. Korang pernah dengar tak jenama ni? Tak pe, kalau tak pernah dengar meh baca sampai habis ape yang aku nak bebelkan kat sini..


Apa itu THE SHAPEE

The Shapee adalah sebuah laman web online shopping yang menjual produk dalam kategori maternity dan shapewear seperti Nursing Bra, Shaping Tights, Waist Shaper, Long Arm Shaper dan pelbagai lagi.. Dah nama lagi The Shapee kan, so, semua yang dijual berunsurkan 'shape'.. Hah gituuu!!


Why Shapee

Korang nak tahu tak kenapa aku memilih untuk menggunakan Nursing Bra dari Shapee ni..?? Ada 4 sebab kenapa aku memilih jenama ini.. Apakah?? Jom selongkar sama-sama...


Yeahhh.. Sebab 4 perkara ini lah yang membuatkan aku sangat yakin dengan jenama Shapee ni.. Pasti akan memberikan keselesaan.. Lihat sajalah berapa jumlah yang dah terjual sejak tahun 2012 dulu.. Setiap pelanggan yang pernah menggunakan produk dari jenama ini pun dah memberi feedback yang baik.. Jadinya tak perlu rasa ragu-ragu lagi untuk memilih jenama ni kan..


Nursing Bra Pilihan Aku

Mesti korang tak sabar nak tahu Nursing Bra pilihan aku kan.. Sebab di The Shapee ni ada 2 jenis Nursing Bra tau... Untuk permulaan ni aku memilih yang basic aje dulu... Hehe.. Save bajet kan.. Haha.. Nanti nak beli barang baby lagi.. Hiks.. Jom tengok Nursing Bra pilihan aku..


SEAMLESS NURSING BRA


Seamless Nursing Bra menjadi pilihan aku kali ini.. Ini adalah Shapee Nursing Bra paling basic tau di The Shapee.. Walaupun ianya Nursing Bra basic tetapi banyak kelebihan yang ada padanya.. Sebab itu Aku memilih untuk menggunakan Nursing Bra ni.. Eh, korang nak tahu tak apa kelebihannya?? Mesti nak kannn.. Hehehe.. Okeh, aku kasi tau korang dengan keikhlasan disulami kejujuran.. Cewahhh..


BENEFIT

SEAMLESS NURSING BRA (Basic)

Product features/benefits
  • 3D seamless design (non-wired)
  • 360° comfortable support
  • Improved non-slip straps for maximum support
  • Innovation nursing clip design for convenience + flexibility
  • Greater adjustability for versatile
  • Removable bra pad for easy replacement
  • Made by breathable material (nylon and spandex)
  • Free extender hook




Paling aku suka tentang Nursing Bra ni ialah Bra Pad dia boleh di cabut.. Kalau yang sebelum ni aku beli Nursing Bra dari jenama yang biasa, memang tak de Bra Pad.. So, bila susu tengah banyak, habis basah bra... Sebab itu aku pilih jenama Shapee pulak kali ni.. Mungkin harga agak mahal sikit tetapi sangat berbaloi dengan jaminan kualiti yang ada pada Nursing Bra ni.. 

Oh, satu lagi menariknya Nursing Bra ni.. Nursing clip dia tu.. Aku suka.. Memudahkan penyusuan.. Kebiasaannya yang biasa aku tengok jenis button di depan.. Seperti yang sebelum ni memang aku gunakan yang jenis button.. Agak susah jadinya bila button tu rosak.. Adehh.. Jadi, kali ni aku pilih untuk guna yang berklip pula.. 

Benefit dah tahu.. So, nak tahu tak warna ape yang available?? Hehe.. Jom tengok..


AVAILABLE COLOUR

 Black

Nude

Pink

Ada 3 warna.. Black, Nude dan Pink... Aku pilih warna basic aje.. Black dan Nude... Mesti ada yang minat dengan warna pink kan... Hiks.. Aku decide beli 2 helai aje.. So, pilih aje la warna basic.. Pink nextime pulak.. Insyaallah.. Jom tengok saiz pulak.. Saiz apa yang ada... Mane tau kowt-kowt korang berminat nak beli kan.. Senang sikit leh rujuk terus saiz ape yang ada.. Sesuai ke tidak.. Haaa gituuu!!


AVAILABLE SIZE


Macam bra lain jugak, ada saiz M, L dan XL... Korang tengok sendiri la ye yang mane sesuai untuk korang.. Kat situ ada jugak di ajar macam mana penjagaan bra ni... Boleh lah korang jadikan panduan... 

Nanti kalau ada bajet lebih aku nak beli Nursing Bra lain pulak kat The Shapee.. Insyaallah... 2 helai saja rasanya tak cukup untuk kegunaan dalam jangkamasa yang lama kan... Jadinyeeee, mungkin aku akan tambah lagi koleksi Nursing Bra aku.. Nanti aku nak beli yang Sassy Nursing Bra pulak la... Cantik sangat... hehe.. Cam gambar bawah ni.. Hiks..


Ok lah korang.. Itu je la yang aku nak kongsikan dengan korang... Mane tau kowt-kowt ada mommy-mommy yang preggy ke.. yang tengah menyusu ke.. yang tengah mencari Nursing Bra, bolehlah try Nursing Bra by Shapee ni.. Sangat selesa tau.. Selesa, mudah dan lancar... Haaa gituu.. Apa yang lancar tu?? Penyusuan la yang lancar... Hahaha..!!

Ehhh Harga aku belum kasitau kan.. Lupa pulak.. Hiks..


RETAIL PRICE

Seamless Nursing Bra
RM 45.00

Sassy Nursing Bra
RM 55.00


Untuk keterangan lebih lanjut atau untuk bershopping di The Shapee,
korang boleh kunjungi :-

Main Website

Shop Website

Facebook

Instagram

Youtube

Email
info@theshapee.com

Contact No.
07-554 7488


15 comments:

  1. Nampak macam selesa jea bra nie.. wanita yang tak menyusu anak boleh ke pakai..? hihi

    ReplyDelete
  2. Ok. Bab ni tak nak komen lebih2... Hehehe...

    ReplyDelete
  3. orang bujang pun bole pakai kan hehehe

    ReplyDelete
  4. Mmg suke betul nursing bra yg comfy. Kdg2 mcm sport bra je. Hehe.. Tp kalo macy suke yg button dpn. Kdg2 yg sangkut atas tu nk bukak tahan, nk tutup blk adoi.. Haha

    ReplyDelete
  5. Sis mmg dari dulu pakai bra tanpa dawai.. span je sebab selesa, ye lah ibu nyusu katakan dan alhamdulillah berjaya mnyusu 5 anak dengn jayanya dri baby smpai 2y. Anyway dtg sini nk ajak semua join GA 1st dari sis... jemput singgah ya... http://sishawa.blogspot.my/2017/02/giveaway-hawa-tanya-ini-blog-siapa.html

    ReplyDelete
  6. singgah sini jap . jom singgah blog shahril plk ..

    ReplyDelete
  7. terjah blog akak sbb nampak header bru tu cun melecun! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai pun baru nak tegur header kak Lea makin cun, tapi takut dh lama tapi mai yang tak perasan.hahaha.

      Delete
  8. nampak selesa dan cantik.
    Dulu susah betul nak cari bra macam ni.

    ReplyDelete
  9. cantikla nmpk selesa lak tu..rasa nk test plak..haha..

    ReplyDelete
  10. nampak sangat selesa untuk dipakai..

    ReplyDelete
  11. bagus juga suami belikan untuk isteri...support susu badan sepenuhnya

    ReplyDelete
  12. This is such an extraordinary asset, to the point that you are giving and you give it away for nothing. I adore seeing sites that comprehend the benefit of giving a quality asset to free. It is the old what circumvents comes around schedule. Kawaii shop

    ReplyDelete