Hadiah Giveaway Dari Blogger Shahida Dzulkafli

Assalamualaikum wbt..


Hadiah Giveaway Dari Blogger Shahida Dzulkafli  |  Throwback story again...!! Haha.. Kan dah cakap, lepas ni memang akan banyaklah cerita terkebelakang yang tak berkesempatan untuk di apdet tepat pada waktunye.. Hiks.. Cerita kali ni tentang hadiah giveaway yang aku terima pada 27.01.2017 kalau tak silap aku.. Nampak tak, tarikh pown dah lupa.. Huhu..

Ritu ada join giveaway dari sahabat blogger aku ni... Tuan punya blog www.kasihkuamani.blogspot.my ... Aku panggil dia dengan panggilan manja mesra 'Sha' aje.. Hehe.. Tak sangka pulak boleh menang.. Dapat pulak planner.. Aku ni jenis gile planner sikit.. Nampak aje giveaway planner mesti teruja nak join.. Pernah satu ketika dulu time bujang-bujang dulu, habis orang aku tanye kowt-kowt ada planner yang cantik dan unik.. Tulis tak jugak.. Cuma sekarang aje planner sangat penting bagi aku.. Satu untuk perjalanan blog.. satu lagi untuk catat minit menysuarat... Kat jabatan aku sekarang ni kemain ligat lagik mesyuarat diadakan.. Kengkadang seminggu tu setiap hari ada miting.. Gile bebesss betul.. HAha..

Ehhh... Terpanjang pulak berceloteh ye.. Haa kalau nak tengok senarai pemenang, klik SINI ye.. Nama aku pown ada jugak tersenarai.. Tu sebab boleh dapat planner cantik ni.. Merah menyala lagik tu..

Apa-apa pown aku ucapkan terima kasih pada Sha sebab anjurkan giveaway yang 'ohsem' tu dan sudi pilih lea sebagai 'naib johan' dalam giveaway tu.. Ekeke.. Naib Johan tu.. Haha.. Dah nama diumumkan di tempat kedua, tak ke naib johan namanye tu.. Hiks.. Moga Sha dimurahkan rezeki olehNYA... Amin.. :)


1 comment on "Hadiah Giveaway Dari Blogger Shahida Dzulkafli"