Penawar Resdung Paling Mujarab

Assalamualaikum wbt..

Penawar Resdung Paling Mujarab  |  Kali ni nak bercerita pasal resdung pulak.. Aku rasa penyakit resdung ni tak asing lagi dalam masyarakat kita hari ini kan?? Atau ada yang tak tahu resdung tu ape..?? Hurmm kalau ada yang tak tahu, meh la aku rungkai sikit tentang resdung ni.. cewahh.. 

Apa itu RESDUNG?

Resdung atau dikenali juga sebagai Sinusitis adalah sejenis penyakit hidung yang disebabkan oleh radang pada selaput sinus.. Sinus pula adalah satu rongga atau ruang dalam tengkorak di bahagian kepala, pipi dan hidung iaitu sinus hidung (paranasal sinus), sinus pipi (maxillary sinus), sinus di belakang hidung (ethmoid dan sphenoid sinus) dan sinus di dahi (frontal sinus)... Radang yang berlaku di dalam rongga sinus sama ada disebabkan alahan atau jangkitan kuman.. 

Tanda-Tanda Resdung
  • Hidung sentiasa berair/selsema setiap masa terutama ketika cuaca sejuk dan awal pagi
  • Gatal-gatal pada hidung, mata dan telinga terutama bila memakan ayam, udang, ketam, ikan masin dan sambal belacan.
  • Bersin bila terkena habuk
  • Berkahak, banyak jerawat, kurang pendengaran/penglihatan, sakit kepala, kelemumur banyak, rambut gugur, nafas berbau, gatal kulit dan keputihan (wanita).


Dah tahu kan serba sedikit tentang resdung ni.. Korang pernah alami tak tanda-tanda resdung seperti di atas ni? Kalau pernah eloklah korang buat rawatan segera.. Sangat bahaya jika ianya dah ditahap yang kronik.. Penyakit resdung ini harus dirawat dengan segera kerana apabila tidak dirawat dan dibiarkan menjadi lebih teruk, ini boleh menyebabkan kita mudah menjadi pelupa, hilang deria bau dan lubang hidung menjadi bengkak dan tersumbat..

Aku sendiri pown kengkadang tu mengalami beberapa tanda-tanda di atas.. Paling teruk rambut gugur dan kelemumur.. Macam-macam jalan penyelesaian dah aku cuba... Tapi masih belum berjaya mengatasinya.. Sebelum ni aku cuba cara luaran sahaja.. Kali ni aku mencuba pula ubatinya dari dalam dengan mengambil penawar resdung paling berkesan ini..


Ubat Penawar Resdung Paling Mujarab ini merupakan Ubat Resdung Paling Berkesan yang diperbuat daripada akar kayu yang diwarisi oleh Pengamal Perubatan Islam selama 40 tahun yang lalu dan merupakan ubat warisan turun temurun.. Ianya dapat mengubati resdung dari dalam dan dapat melegakan daripada alahan makanan, cuaca, bersin, selsema dan sebagainya..

Ubat ini didatangkan dalam bentuk kapsul berwarna merah dan 1 botol mengandungi 35 biji kapsul.. Cara pengambilannya pula adalah seperti berikut :-


Cara Pengambilan

1 biji Malam (sebelum tidur) dan 1 biji Pagi..

Jika resdung makin berkurangan, bolehlah dikurangkan dosnya kepada 1 biji sehari sahaja atau boleh juga selang 1 hari 1 biji..

Amaran !!

Jangan dilangkah dan tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung ye..


Cara Pengambilan Yang Lebih Berkesan


Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat, korang boleh bukak sarung kapsul dan masukkan serbuk akar kayu di dalam segelas air kosong.. Pastu korang kacau la hingga larut.. Haaa peringatan ni.. Sebelum minum tu, korang jangan lupa pulak ye baca Bismillah dan Selawat.. Pastu doalah sikit untuk kesembuhan.. Insyaallah dengan izin Allah swt, penyakit resdung yang dialami dapat disembuhkan.. 

Kelebihan Penggunaan Ubat Ini



Testimoni Pengguna Ubat Resdung Paling Mujarab

Oklah.. Tak nak bebel panjang sangat.. Kat sini aku nak tampal beberapa testimoni daripada pengguna yang dah menggunakan produk ni untuk korang lihat sendiri keberkesanan ubat ini.. Jom pakat-pakat baca ye..










Sebarang pertanyaan atau pembelian Ubat Penawar Resdung Paling Mujarab ini,
bolehlah hubungi :-

013-987 1616
( Pn. Aisyah )


8 comments on "Penawar Resdung Paling Mujarab"
  1. inshaa Allah nanti sy ty.. ingat nak bekam dulu kut2 boleh kurangkan :)

    ReplyDelete
  2. lea ada resdung ke..resdung ni memang kena selalu makan ubat kan..huuu

    ReplyDelete
  3. Kalau dah baca tapi tak komen. Boleh kan?

    ReplyDelete
  4. Saya pun ada resdung...kalau dia mai...perghhh rasa lemah seluruh anggota badan ni tau

    ReplyDelete