Pageview Blog Lea Azleeya Cecah Setengah Juta

Assalamualaikum wbt..


Pageview Blog Lea Azleeya Cecah Setengah Juta  |  Alhamdulillah.. Mungkin tak sehebat blog blogger-blogger lain yang dah mencecah juta-juta.. Tapi aku bersyukur dengan pencapaian blog aku saat ini.. 


Kalau nak diikutkan pada awal aku berblogging dulu, tak terjangka dek akal aku untuk capai pageview sampai setengah juta iaitu 500K + +.. Walaupun memakan masa yang agak lama untuk mencapainya, namun aku berpuas hati.. Pada blogger yang dah mencapai angka juta-juta, aku doakan korang terus berjaya dalam dunia blogging ni.. Aku masih bertatih dalam dunia ini.. Mohon beri tunjuk ajar ye dan mohon beri teguran andai aku tersasar cara atau perbuatan.. Hehe..

Tq tak terhingga pada yang tak pernah jemu datang singgah ke blog aku ni.. :)


25 comments on "Pageview Blog Lea Azleeya Cecah Setengah Juta"
  1. Tahniah..teruskan usaha hingga mencapai juta2 ye..

    ReplyDelete
  2. wahhhh !! bestnyaaa.. tahniah awak.. keep it up untuk hari2 seterusnyaa.. kasi tips sikit ^^

    ReplyDelete
  3. Tahniah Lea, hihi tak terkejar saya... =)

    ReplyDelete
  4. Wow. Tahniah. Saya punya taktaula sampai bila nak capai tahap ni. Hanya blogger picisan je.hehe

    ReplyDelete
  5. Wow, Tahniah. cik mijah baru bertaktih ne

    ReplyDelete
  6. wahhh good job kak lea! chaiyok2! dapatkan 1 juta pula hehhee

    ReplyDelete
  7. wah..tahniah! bukan mudah sebenarnya nak capai macam ni kan..:)

    www.ceritaejoy.com

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..tahniah sis. keep on blogging

    ReplyDelete
  9. Tahniah kak lea, mmg hebat, mai dh 6 tahun berblog masih tak sampai lagi sampai tahap ni, kena kerja keras ni.hihihi. Terus maju jaya kak Lea!

    ReplyDelete
  10. wahhh , hebat kak lea . tahniah tahniah

    ReplyDelete
  11. Wahhh tahniah..

    Teruskan berblog dan sharing..semoga terus sukses di masa hadapan..

    htpp://spitoutkata.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. tahniah.. terima kasih doakan blogger yang dah sampai juta- juta hii.. keep it up :)))

    ReplyDelete
  13. teruskan berkarya dan menulis. Jangan putus asa.

    ReplyDelete
  14. Tahniah akak. Saya ni dah lbh lima thn blogging, xsmpai2 lagi tahap akak. Kena usaha lbh nii. Hihi

    ReplyDelete
  15. tahniah..bukan senang nak capai tu..sebab saya sendiri baru beberapa ratus ribu je...salute blogger2 yang dah capai tahap juta2 pageview dorang..

    ReplyDelete