2017 First Giveaway by SFRNFZL (2.2)

Assalamualaikum wbt..

Klik banner untuk join

2017 First Giveaway by SFRNFZL  |  Mata aku ni sebenarnya dah mengantuk sangat... Almaklumlah dah jam 12.17 pagi.. Aku baru aje selesai melabelkan semula semua entry aku.. Baru siap separuh aje.. Dah tak larat sangat dah.. Sebelum masuk tidoq, terasa nak blogwalking beberapa blog kengkawan dulu.. Sampai aje kat blog RealSviors, mata terbuka luas.. Dah kenapa cenggitu jadinya??

Mane tak terbuka luas, Adik Rii buat giveaway lagi bagi pembukaan tahun 2017 ni.. Macam biasala, kalau budak kecik sorang ni buat giveaway atau segmen, harus hakakkknya ni join.. Hehe.. Syarat untuk giveaway kali ni paling mudah di abad ini.. Hanya perlu follow dan tinggalkan url blog beserta email.... Tak perlu buat entry bagai.. Memang kacang lupakan kulit la ibaratnya syarat yang ditetapkan.. Sape yang malas nak join lagik tu tataw la nak cakap ape yek.. ekeke..

Tapi aku tetaplah kena buat entry sebab nak ajak rerakan blogger yang lain untuk turut serta... Ramai-ramai join barulah havoc.. Tak gitu?? 

Hadiah yang disediakan juga agak menarik.. Kalau nak tengok senarai hadiah, korang boleh klik kat SINI ye... Dah tengok hadiah tu, moh le kite menjoinkan diri beramai-ramai yek.. Jangan lupe FOLLOW blog penganjur (http://www.realsviors.blogspot.my/)...  Jangan mengelat, tak baik.. Hehe!!

Selamat bergiveaway buat yang join..


Tarikh tamat
02 Februari 2017




4 comments on "2017 First Giveaway by SFRNFZL (2.2)"