Review Blog Lea Azleeya by Adik Rii Sa-vior

Thursday, December 1, 2016

Assalamualaikum wbt

Review Blog Lea Azleeya by Adik Rii Sa-vior  |  Alahai tak terjaga dah blog aku ni sejak kebelakangan ni.. Silap-silap kembali berlumut.. Hehe.. Meh lee aku luangkan masa sikit untuk taip entry ni.. Entry yang hanya ada gambar dala draf yang dah lama di peram tanpa menaip apa-apa.. So, hari ni aku nak kasi settle entry ni sebab esok hingga ahad aku dah bizi menyertai Sukan AADK Peringkat Kebangsaan di Bangi.. Memang tak punya masa nak menjengok blog aku ni..


Okeh, dipendekkan cerita... Baru-baru ni aku dikejutkan dengan entry review dari blogger SA-VIORS [Adik Rii] ... Adik Rii telah mereview Blog Lea Azleeya ni.. Terharu aku membacanya.. Thankz too Adik Rii kerana sudi memilih blog picisan ini untuk direview.. Sayang kam0 ketat-ketat... :)

Review oleh Adik Rii [ SINI ]

Segan pulak bila baca review Adik Rii ni.. Hehe.. Rasa sangat dihargai.. Cewahh.. 

Buat Adik Rii,
Akak doakan semoga adik sentiasa dibawah lindunganNYA, dilimpahkan rezeki yang halal, bahagia dunia dan akhirat dan berjaya dalam dunia berblogging..



Ada lagi seperais dari Adik Rii untuk aku, Dapat pulak header dan cursor comel.. Haddoi.. Gilee terharu.. Insyaallah nanti akan digunakan.. Tak diblog, pasti akan dipakai di FB... Thankz Adik Rii...


8 comments:

  1. Hehe sampai berlumut blog leaazleeya 😍

    Sibuk bebenar tu

    ⛔⛔ Jemput singgah blog mazni & komen. Komen terbaik akan memenangi RM50 setiap bulan ⛔⛔

    ReplyDelete
  2. setuju dengn review rii!! mamng suka blog lea :) btw lea tip yg lea bgi kat Fb tu memang berkesan Nampak pningkatan pv unni dri 200 ke 500.. thks yer:)

    ReplyDelete
  3. blog ni memang kemas dan cantik

    ReplyDelete
  4. syok bila ada orang review blog kita...dari situ boleh nampak sedikit sebanyak kekurangna yang boleh di perbaiki demi pembaca

    ReplyDelete
  5. Hahaha terima kasih Kak Lea. Terharu pulak kita. Terima kasih sekali lagi <3

    ReplyDelete