Pindah Data Lebih Mudah Dengan SanDisk Ultra Dual Drive M3.0

Friday, December 9, 2016

Assalamualaikum wbt..

sandisk lea azleeya

Pindah Data Lebih Mudah Dengan SanDisk Ultra Dual Drive M3.0  |  Sebelum ni aku tak pernah tahu pown yang ada pendrive serupa ini.. Tak up to date betul aku ni kan.. Tapi bila member opiz aku yang pakai pendrive ni dan dia tunjuk dekat aku, barulah aku tahu yang pendrive terlebih canggih ni wujud.. HAha.. Teruk lak rasa diri ini.. Hiks..

Nak dijadikan cerita.. Baru-baru ni dapat Box of Joy dari Lazada dan dalam kotak tersebut adalah bende alah ni.. Terus melompat kau!! Haha... Tak yah beli dah.. Lazada dah kasi hadiah untuk aku.. Hehe TQ Lazada.... Terharu mak nakk!!  


sandisk ultra dual drive
Ni aku punye.. Lazada kasi... Sandisk Ultra Dual Drive M3.0

Kecik-kecik cili padi ni tau.. Korang nak tau tak kelebihan Sandisk Ultra Drive M3.0 ni?? Meh baca ape yang aku nak bebelkan ni.. 





Sepertimana yang korang tahu, kat pasaran sekarang ni ada banyak jenis pendrive kan.. Bagai-bagai bentuk dok ada... Pilih aje yang mana berkenan.. Sungguhpun begitu, ianya tak menghalang SanDisk untuk mengeluarkan pendrive model baru dengan rupa yang lebih comel iaitu SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 yang direka khusus untuk pengguna Android..



SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 ini merupakan pendrive yang menyokong sambungan USB3.0 dan mikro-USB.. Ianya memudahkan kita untuk mengalihkan fail atau data dari telefon pintar dan tablet secara OTG dengan lebih pantas...

Maksudnya kat sini, kita boleh pindah data dalam hp kita terus ke PC.. Sangat memudahkan kerja.. So, tak perlulah lepas ni aku mencarik cable hp bagai nak pindah gambar-gambar dalam hp aku ni.. Gile mudah weh.. Setiap orang/blogger perlu ada SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 ni sebab ianya sangat membantu kita pindah gambar atau data dengan cepat dan mudah...



Okeh, Sandisk Ultra Dual Drive m3.0 ni didatangkan dalam kapasiti 16GB, 32GB, 64GB dan 128GB... Aku dapat yang 64GB.. Kelajuan penghantaran data dipertingkatkan melalui sambungan USB3.0 sehingga 150Mbps.. 



SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 ni korang boleh dapatkan secara eksklusif di Lazada Malaysia dengan harga seperti berikut :-


16 GB :  RM 39   |   32 GB :  RM 49   |   64 GB :  RM 89   |   128 GB :  RM 169

Sekarang ada promosi tau dekat Lazada.. Rugi tak beli sekarang.. Murah... Jom terjah kat SINI... Ok, kat bawah ni ada penerangan lebih terperinci tentang SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 ni.. Korang boleh baca sendiri yek..














Maklumat lanjut tentang Sandisk Ultra Dual Drive m3.0 boleh layari pautan di bawah :-
SANDISK

Kesimpulannya, aku sangat berpuas hati dengan SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 ni.. Dah la comel, mudah dibawa, canggih pulak tu.. 64 GB, banyak gile kowt boleh simpan gambar.. Tak perlu dah nak sesakkan hp aku dengan beribu-ribu gambar... Kasi pindah aje dalam ni.. Bebila masa boleh up dekat blog.. Gituuuuu!! 


Jangan lupa skodeng SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 ni kat sini ye..

http://www.lazada.com.my/online-revolution/


12 comments:

  1. boleh tahan juga harga dia... Nur aim yang 128GB tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula cik nur.. tp skrg ada potongan.. 128gb? besar tu cik nur.. simpan movie syiok la..

      Delete
  2. sy panggil benda ni OTG hehehe
    teringin jugak nak beli satu. mudah nak pindah file dalam hp lagi satu senang kalau nak tengok movie bole sambung terus tak perlula save dalam hp buat full storage ja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah, betul tu cik itah.. OTG.. Dulu mmber dok sebut OTG tapi tataw ape.. Skrg ni barulah tahu.. Hehe

      Delete
  3. Fuyooo canggih ni. untung kak lea dpt free, hahahaha, kami kena beli :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. ehh mai tak dapat ke ritu?? Ke dpt speaker?? :)

      Delete
  4. bestnya. aritu dapat barang dari lazada..tak dapat nih pon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dpt speaker ye luqman? Hehe.. Alhamdulillah lea dpt yg ni.. Leh guna utk blogging ni..

      Delete
  5. Berbaloi nie harga dia.. Cam nak beli juga tapi.. nantilah dulu.. hehehe

    ReplyDelete