Nasi Lemak Zaman Kuantan

Assalamualaikum wbt


Nasi Lemak Zaman Kuantan  |  Lama dah tak makan nasi lemak zaman... Baru ni sampai opiz, tengok dah ada sebongkah nasi lemak atas meja.. Ada orang belanja rupanya.. Alhamdulillah.. Rakan opiz yang belanja untuk unit pentadbiran... Rezeki di pagi hari.. Moga beliau dimurahkan rezeki.. 

Mulanya tak perasan pown nasi lemak zaman.. Bila dah habis makan, member cakap nasi lemak zaman.. Oh... Rupanya.. Dulu selalu jugak makan kat restoran zaman tu.. Sekarang je tak punya masa nak menyinggah... 

Nasi lemaknya simple aje tapi sedap..


7 comments on "Nasi Lemak Zaman Kuantan"
  1. Wahhh lea tinggal di kuantan ke??
    Cik Nur selalu juga pergi sana...

    ReplyDelete
  2. selalunya yg biasa tu la sedap! nampak pun mnyelerakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Busyra.. Kengkadang kalau yang nampak best tu tetiba rasa tak sedap la pulak..

      Delete
  3. nasi lemak zaman memang sedap..tapi nak beratur panjang tu yg malas huhuhu , kalau datang awal ok lah, time datang tengah ramai..memang haru lah

    ReplyDelete