Pageview Blog Lea Azleeya Pecah Rekod

Assalamualaikum wbt..

Pageview Blog Lea Azleeya Pecah Rekod  |  Allahuakbar.. Semalam berlaku keajaiban bila mana jumlah pageview untuk blog aku melambung-lambung tingginya.. Mungkin dua tiga hari ni aku agak rajin update blog dan bertepatan dengan isu yang orang cari.. Syukur alhamdulillah.. 

Pageview semalam - Isnin 7/11/2016

Tak sangka sampai boleh cecah sampai angka 8K.. Sebelum  ni nak cecah 1K pown agak payah.. Tapi semalam seolah-olah satu keajaiban telah berlaku.. Haha.. Bila dapat pageview banyak macam ni terasa bersemangat untuk terus berblogging... Insyaallah akan aku terus berusaha untuk jadi lebih baik.. Cewahh berkobar-kobar hakak.. Haha..

Doakan Blog Lea Azleeya ni terus berjaya yekk..


21 comments on "Pageview Blog Lea Azleeya Pecah Rekod"
  1. Wahhh...tahniah (^^,) Boleh shar tips? He3...

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed

    ReplyDelete
  2. tahniah kak lea! tinggi sngt tu. bg la busyra sikit. haha :p

    ReplyDelete
  3. ALhamdulillah. byk tu akak! Kipidap! yeayyyy

    ReplyDelete
  4. tahniah sis hehe apa rahsia nya ? 😂😂

    ReplyDelete
  5. Yup kene rajin update...pastu drngan isu semsa

    ReplyDelete
  6. Tahniah...teruskan update ye..mmg selalu singgah sini

    ReplyDelete
  7. Tinggi benauuu :) mek dpt la 10 kot shari :)

    ReplyDelete
  8. Wah hebat tu kak Lea, kongsilah tips, hihihi... tahniah, moga terus maju hari ke hari.

    ReplyDelete
  9. wah.. lea meh kongsi tip, nak jgk mcm tu, huhuhuu

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. terbaik Lea.. keep it up tau..

    ReplyDelete
  11. Bersama la kita menulia utk kemudahan org carik info kan :-)
    Tahniah Lea...

    ReplyDelete